Tak poprvé měním gumu-sundal jsem kolo, a zkouším točit brzdovým kotoučem-překvapilo mě že se netotáčí plynule , ale se znatelným střídavým odporem-je to normální stav, způsobený ozubeným převodem?nebo je něco špatně?moto má najeto pouze 7 tis.km.
Zkus zatlačit na třmen z venku abys zatlačil desky a zkus to znovu. jestli problém zmizí, je křívý kotouč nebo ten unašeč. Ale pokud to není moc, není se třeba bát. Od toho je tam plovoucí třmen aby malé křivosti vyrovnal. Ale pokud je to moc, nebude to dobré. Bude to bud kopat do pedálu nebo při brždění vibrovat.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
milis: jestli je to, co myslím já, tak je to úplně normální. Asi nemyslíš lehké "drhnutí" brzdového kotouče o třmen při otáčení, ale takové pravidelné jakoby "trhavé" projevy při otáčení z vnitřku koncového převodu?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Třmen mám samozřejmě sundanej, ale jak píše Tonda, je to pravidelný trhavý odpor jako kdyby do sebe zapadalo ozubení,ozubený převod by to ale dělat neměl, takže tedy kardanův kloub při otáčení?
milis napsal:
Třmen mám samozřejmě sundanej, ale jak píše Tonda, je to pravidelný trhavý odpor jako kdyby do sebe zapadalo ozubení,ozubený převod by to ale dělat neměl, takže tedy kardanův kloub při otáčení?
Co pořád řešíte? Máš najeto jak píšeš 7.000 Km. Za tu krátkou chvíli by to nezlikvidoval ani Emil,takže je to normální. Ozubenej převod v kombinaci s kardanovým křížem prostě musí klást nějakej odpor i když je ozubení šikmé a vše správně nastaveno. Prostě se tam otáčí dost hmoty která je navíc přes kloub vyosená a tak se mění odpor v závislosti na tom jak s tím otáčíš a kde to zrovna klade odpor.
To už tady bylo v podobným tématu. Dej motorku na hlavní stojan,nastartuj,zařaď rychlost a nech kolo otáčet na volnoběh. A uvidíš. Budou se dít taky věci. Kovový rfány a nepravidelnej chod všeho od převodovky dozadu. Ale to je prostě BMW...
KLID jezdi a až budeš mít najeto tak o 60.000 km víc,tak pak to pozoruj.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Cau,melo by se to otacet bez jakehokoliv trhaveho pohybu,pokud tam pri otaceni citis takove jakoby polohovani tak by mohlo byt poskozene velke kulickove lozisko,nejlip se to pozna kdyz je sundane a kolo a trmen.Ono moc nezalezi na tom kolik to moto ma najeto,jestli to nekdo opecovaval az moc a myl to vapkou tak to lozisko mohlo vyreznout.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal:
Cau,melo by se to otacet bez jakehokoliv trhaveho pohybu,pokud tam pri otaceni citis takove jakoby polohovani tak by mohlo byt poskozene velke kulickove lozisko,nejlip se to pozna kdyz je sundane a kolo a trmen.Ono moc nezalezi na tom kolik to moto ma najeto,jestli to nekdo opecovaval az moc a myl to vapkou(nebo pokud to jezdilo ve vlhkem prostredi-Anglie,Irsko) tak to lozisko mohlo vyreznout.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
no tak dik, uz zase klidny nejsem.I když původní majitel najel jen 4tis a vapkoval max.2x, ja nikdy. Takže pro jistotu rozborka a mrknout na ložisko?Moto je v záruce, můžu to dělat doma bo servis?
milis napsal:
no tak dik, uz zase klidny nejsem.I když původní majitel najel jen 4tis a vapkoval max.2x, ja nikdy. Takže pro jistotu rozborka a mrknout na ložisko?Moto je v záruce, můžu to dělat doma bo servis?
Jestli to máš v záruce,tak nic neřeš a zajeď do zastoupení.
1. Budeš klidnější.
2. Bude záznam o reklamaci a v případném dalším "řešení" máš výhodu.
Takhle na dálku nejde pořádně posoudit jak moc ti to zadrhává a to co se zdá jednomu normální,může jinýmu připadat zralý na generálku.
Každopádně BMW je jiný než většina motorek a tak když na to nejsi zvyklej může to vyděsit.
Kámoš si dovezl Ducai Monter po ráně. Dal to dohromady,nastartoval a pak mi volal,že tam je něco totálně v prdeli na motoru. Jenže nebylo. Bylo to DUCATI...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS