Ahoj, Dnes mě to trochu nechalo na holičkách. Ukazovalo mi dojezd 35 km a najednou konec. Potupně jsem tlačil 800 m na benzinu. Chci se zeptat : Je tam nějaká odchylka, nebo kdo jak na to spoléhá? Zdá se mi divné že mi ukazovalo takový dojezd a konec. A mohlo se tomu něco stát? Myslím motor nebo tak?
Zdarec. Několikrát jsem byl s ukazatelem na nule ale vždy jsem ještě nějaký ten kiláček dojelVidím v tom černou magiije to pokaždé jinak.Určitě ti tady někdo odborně poradí,ale nedělej si z toho hlavu, motorem to nebudeJá bych do toho občas praštil, někdy mě to po dotankování přičítá jak se tomu chce a dokonce mě to dnes ukazovalo 7l/100 kmale je to nesmysl,to vímZítra do toho zase praštím a bude to okHodně zdaru!!!
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
uz to tu bylo reseno,vyprdni se na ukazatel a rid se rorumem.nadrz mam na 33l ,zere to asi 5 na sto tak ujedu 600km na nadrz(adventura), a jeste neco mam na vic.cca50km.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Můžu potvrdit, že speciálně na dvanáctkách se tomu dený moc věřit, mě to taky dělalo co chce, byl jsem dvakrát na kalibraci, ale stejnak si to občas ukazuje uplný nesmysle. Nevim kolik jsi už najezdil, ale brzo si navykneš po kolika kilometrech tankovat a vychytáš si to sám. Já tankuju při 470-500 km (mam Adv) většinou zůstávaj tak 3 liitry v nádrži, ale žere mi to přes 6l (svody + koncovka Acrap) Takže tankuju víc
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Jo, je to asi jak s čidlem měření tlaku. Pokaždé se tomu ukazuje jak chce. Ještě mě zjímá jestli se třeba může něco stát motoru, když se vyjede do sucha. Neublíží to něčemu?
Motoru to neublíží není to nafta,jen když dojedeš,naleješ benzín,bude o trochu déle trvat čerpadlu než nasaje,tak že když budeš mít rezervu,nějaký 2litry benzínu bokem v kanistříku,můžeš jet do sucha.
"Žij svůj sen"
Musím říct, že loni jsem taky dopadl "zle" - měl jsem motku asi 3 měsíce, najeto jen pár stovek kiláků a ráno jsem jel do práce, asi 7 km od domu chcípla a nic. Na ukazateli bylo tak něco kolem 3 dílků a mně ani omylem (tak jsem do té doby bramboře věřil) nenapadlo, že problém může být tak přízemní, že mám sucho v nádrži. Párkrát jsem se to pokusil nahodit, čímž se mi podařilo vybít baterku. Pak jsem po konzultaci s Tondou došel k názoru, že mi odešlo benzínové čerpadlo. Nechal jsem to na místě samém a zavolal domů pro pomoc. Odpoledne po návratu z práce mne bůhví proč napadlo otočit klíčkem - ukázalo to opět 3 dílky, ale když jsem s tím zaštěrchal, padlo to na nulu. Dojel jsem na benzinu pro benál, přes kabely to nastartoval a pak jsem si užíval pár týdnů jízlivých poznámek od přitelkyně
Od té doby beru moji "kačenku" tak trochu s rezervou ...
Tom
tak ted řeším něco podobnébho vždy jsem se mohl pně spolehnout pokud ukazovalo dojezd 20-30km nnebyl problém na benzince hodím na hl stojan a dotankuju 34-35l na nádrž ujedu cca 650km upravy - předělaný aibox , vyráběné svody bez kat , origo výfuk ,
no ted nastaruju a ukazatel paliva na nule dijezd ukazuje 490km mám 3/4 nádrže .
tak nevím soudruji porád vymýšlijou pitchoviny misto teho aby to nechali přistarým stejně nic nového nevymysleli chodí tam standartní napětová uroveˇ4,5v podle diagnostiky
prý vadný palivoměr nebo ECU
no Na 25tis km no nic moc
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
u 1150 docela zalezi na zatizeni... ve dvou s bagazi kdyz fid ukazuje nic a zacne svitit hladove oko, jsou tam jese asi 4 litry bez zateze je tak litr maximalne
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm