tomaspelant napsal:
špatně mě na 1200 adv ukazuje palivoměr čím to může být??
A máš tam benzín?
Může být rozbitej, můžeš mít blbě nastavenej a nebo blbej plovák a nebo stačí mít jenom špatně ukostřeno. Jdi po drátech a po plováku.
Upravil Medik dne 15.06.2011 19:48
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Řekl bych že celkem běžná chyba, taky jsem to měl. Většinou se to stalo někdy pod půlkou nádrže to začalo blbnout. Když jsem pak dal plnou, tak se srovnala. Myslim že tam o něco drhne plováček, nebo tak něco. Nejdřív mi to překalibrovali v servisu, pak mi to dělalo zas, tak mi to vyměnili, ale i tak se to sem tam stane zas. Dá se tomu teď jakš takš věřit, ale beru to jen orientačně. Nejjistější je si nulovat počítadlo a dát si limit kolik ujedeš.
PS: pokud vim tak s tim měli problémi lidi co maj GS, nebo GSA 2006 - 2009
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
neznám nikoho komu to ukazuje dobře. Mě to naštěstí ukazuje, že mám dojezd 0 a mám tam ještě tak 3-5 litrů ale taky znám případy, že to ukazovalo dojezd 70 a zdechlo to
Psal jsem to tu již dříve v jiném vláknu. Toto je stará známá chyba u 1200 ADV. Mám 2008 a řešil jsem to několikrát ještě v rámci záruky---výměna odporového "proužku" v nádrži, několikerá kalbrace atd.. výsledek je 0 ! Ze srandy jsem si dopisoval i z výrobcem, neb mi trochu principielně vadilo, že za cca půl mega ceny moto není schopen dodat spolehlivý měřič paliva, opravdu spíš z recese, protože 1150 toto vůbec neřešila. Výsledek byl, že mi sdělili, že to není chyba ale vlastnost (jak kouzelné, toto v IT slyším obden a že se prostě "odlévá" čast paliva do levé části když to stojí na policajtovi a pak to cca od poloviny nádrže blbne. Tečka. Tak to již více než rok neřeším, jezdím podle km (doufám že aspon ty nelžou). Celkově bohužel 1200 je prostě taková a má svoje "vlastnosti". Pokrok holt nezastavíš, dav si žádal GS (GSA) lehčí, výkonější, rychlejší atd...a toto je výsledek, Když mi vyrobí fungl novou GSA 1150 (bez posilovače), jdu do ní Moje stará GSA1150 ted točí u kamaráda cca 120k km a neřeší nic, jen jezdí. Ta ještě starší 1150 co jsem měl je taky u jednoho kamaráda točí ke 200k a sice už má nějaké ty výměny, ale nic vážného.(spojka, kotouče, rozvody,ložiska..) a taky si pochvaluje. Já jsem po asi pěti svolávačkách a výměně zadního rozvodu, několika kalibracích nádrže s tlumičema nadranc mám holt ten modernější stroj a najeto asi 50k. Nestěžuji si, byla to moje volba, jen konstatuji.
GS 1200 R Adventure
T-Diesel napsal:
a kolik je teda ta hranice, kdy uz je nebezpecne jet?
jak to mate, at to muzeme nejak zprumerovat, abych vedel, az me to nekde vypece...
Já mam ten nejkrajnější limit 500 km, (na Advíku) ale mam tam laďák Akrapovič i se svodama, vyšší spotřebu 6,3 l/100km, tak si můžete dát i víc.
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
T-Diesel napsal:
a kolik je teda ta hranice, kdy uz je nebezpecne jet?
jak to mate, at to muzeme nejak zprumerovat, abych vedel, az me to nekde vypece...
Já mam ten nejkrajnější limit 500 km, (na Advíku) ale mam tam laďák Akrapovič i se svodama, vyšší spotřebu 6,3 l/100km, tak si můžete dát i víc.
Fíha, 500km, to už mi přijde hodně nahraně (já vím teoreticky to vychází OK), za sebe tedy to mám níž, asi tak 400-450,na plnou bandu, ale praxe je taková, že v drtivé většině netankuji plnou. Nechce se mi tahat se s mrtvou váhou cca 30kg, stačí moje maličkost V zemi kde je fakt penetrace pumpami více než hojná, beru tak cca půlku +/-, takže když najedu tak 200-250max, koukám, kde bych nasosal. Samozřejmě jiné to je venku, DE, AT apod. tam beru plnou automaticky.Jinak výfuková soustava originál, bez úprav.
GS 1200 R Adventure
T-Diesel napsal:
a kolik je teda ta hranice, kdy uz je nebezpecne jet?
jak to mate, at to muzeme nejak zprumerovat, abych vedel, az me to nekde vypece...
Já mam ten nejkrajnější limit 500 km, (na Advíku) ale mam tam laďák Akrapovič i se svodama, vyšší spotřebu 6,3 l/100km, tak si můžete dát i víc.
Fíha, 500km, to už mi přijde hodně nahraně (já vím teoreticky to vychází OK), za sebe tedy to mám níž, asi tak 400-450,na plnou bandu, ale praxe je taková, že v drtivé většině netankuji plnou. Nechce se mi tahat se s mrtvou váhou cca 30kg, stačí moje maličkost V zemi kde je fakt penetrace pumpami více než hojná, beru tak cca půlku +/-, takže když najedu tak 200-250max, koukám, kde bych nasosal. Samozřejmě jiné to je venku, DE, AT apod. tam beru plnou automaticky.Jinak výfuková soustava originál, bez úprav.
T-Diesel napsal:
a kolik je teda ta hranice, kdy uz je nebezpecne jet?
jak to mate, at to muzeme nejak zprumerovat, abych vedel, az me to nekde vypece...
Já mam ten nejkrajnější limit 500 km, (na Advíku) ale mam tam laďák Akrapovič i se svodama, vyšší spotřebu 6,3 l/100km, tak si můžete dát i víc.
Fíha, 500km, to už mi přijde hodně nahraně (já vím teoreticky to vychází OK), za sebe tedy to mám níž, asi tak 400-450,na plnou bandu, ale praxe je taková, že v drtivé většině netankuji plnou. Nechce se mi tahat se s mrtvou váhou cca 30kg, stačí moje maličkost V zemi kde je fakt penetrace pumpami více než hojná, beru tak cca půlku +/-, takže když najedu tak 200-250max, koukám, kde bych nasosal. Samozřejmě jiné to je venku, DE, AT apod. tam beru plnou automaticky.Jinak výfuková soustava originál, bez úprav.
No většinou taky při 450 tankuju, ale vim že 500 jsem schopný ujet, je to opravdu krajní limit. Než jsem vyměnil svody, najel jsem dokonce 565 ale pak jsem natankoval přesně 33 litrů. Pumpař tenkrát v Anglii na mě čuměl jak puk a hledal kam sem schoval kanistry
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
T-Diesel napsal:
a kolik je teda ta hranice, kdy uz je nebezpecne jet?
jak to mate, at to muzeme nejak zprumerovat, abych vedel, az me to nekde vypece...
Já mam ten nejkrajnější limit 500 km, (na Advíku) ale mam tam laďák Akrapovič i se svodama, vyšší spotřebu 6,3 l/100km, tak si můžete dát i víc.
Fíha, 500km, to už mi přijde hodně nahraně (já vím teoreticky to vychází OK), za sebe tedy to mám níž, asi tak 400-450,na plnou bandu, ale praxe je taková, že v drtivé většině netankuji plnou. Nechce se mi tahat se s mrtvou váhou cca 30kg, stačí moje maličkost V zemi kde je fakt penetrace pumpami více než hojná, beru tak cca půlku +/-, takže když najedu tak 200-250max, koukám, kde bych nasosal. Samozřejmě jiné to je venku, DE, AT apod. tam beru plnou automaticky.Jinak výfuková soustava originál, bez úprav.
a proč máš advíka, když tankuješ půlku?
Největší výhoda advíka jsou zdvihy a eventuální enduro převodovka, nádrž už je jen třešnička na dortu, kterou využije jen někdo.
Já jsem za velkou nadrž opravdu rád,vozím kanystr ale tady už mě to vypeklo protože neměli benzín u několika pump.Na cestování je tato nádrž velké plus.Zdravím z Bamaka...mám plnou a jedu dál..
tom3
....mam obyčajne GS najviac na nadrž sa mi podarilo asi 408km a to mi ešte ukazovalo 6km dojazd....som s tych štastlivcov ktorym ukazuje palivomer velmi presne a to mam už cez 80tis km
obyč GS/2008 - plná (= jako plná, ne přeplněná po víčko) 300 km s naprostým přehledem a rezervou řekněme dalších 50 km. Samozřejmě s bezchybně fungujícím ukazatelem paliva
mitak napsal:
obyč GS/2008 - plná (= jako plná, ne přeplněná po víčko) 300 km s naprostým přehledem a rezervou řekněme dalších 50 km. Samozřejmě s bezchybně fungujícím ukazatelem paliva
Výše uvedené platí pro klidnou jízdu.
Já myslím, že na spotřebu nemá vliv, jestli ukazatel paliva funguje, nebo ne...