Mám takový dotaz ohledně toho kolik může být maximální odběr spotřebičů a příslušenství zapojených na motorce třeba v zásuvkách které nejdou přes CanBus ale na baterku? Jedná se mi třeba o připojení převodníku z 12V na 230, nabíječek, světel atd ....
Dík za info. Honza
xbenkju napsal:
Mám takový dotaz ohledně toho kolik může být maximální odběr spotřebičů a příslušenství zapojených na motorce třeba v zásuvkách které nejdou přes CanBus ale na baterku? Jedná se mi třeba o připojení převodníku z 12V na 230, nabíječek, světel atd ....
Dík za info. Honza
cim intenzivneji ji budes trapit, TIM MENSI NABOJ/ENERGII Z NI DOSTANES... to plati samozrejme pokud se nedobiji.
Jinak bych to neprehanel.. TT svetla + Zumo a spol jsou napojede pokud vim vetsinou primo na baterku, nicmene s tim 230V adapterem bych byl opatrny... myslim, ze do par desitek W PRI JIZDE se bat nemusis, pri zastaveni max docasne 10-20W na chvili, nebo mene nez 1W trvale (a to jen pokud casto jezdis).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To jo jedná se mi hlavně o zařízení při jízdě na dobíjení, při zastavení to vypnu a nebo napojím přes rele na kliček.
Teďka mám dodělaný světla, zásuvku na navigaci ale jedná se mi právě o dodělání zásuvky do kufru a tam za jízdy dobíjení ostatních věcí ....
xbenkju napsal:
To jo jedná se mi hlavně o zařízení při jízdě na dobíjení, při zastavení to vypnu a nebo napojím přes rele na kliček.
Teďka mám dodělaný světla, zásuvku na navigaci ale jedná se mi právě o dodělání zásuvky do kufru a tam za jízdy dobíjení ostatních věcí ....
no umirnenosti chybu neudelas. Ja bezne za jizdy nabijim NTBK, navi...
Vzdycky jsem se vyhnul nutnosti pouzit 230V konverzi... sice to dalo praci, ale tu 12V alternativu jsem vzdycky nasel (napr. v Conradu atd).
Co pouzivam dost extenzivne je PowerGorilla, prijde mi to jako mensi zlo nez vrtat do motorky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já bych řekl, že za jízdy problém není, nevím jak 1200 ale 1150 má 50A alternátor a ten se popasuje s lecčíms, ale u toho převodníku bych byl opatrnej na výkon, když si vezmeš např. 1000W tak to sice bere zhruba jako 2 přídavný světla, ale pokud to na tej motorce necháš i po zastavení do dvou hodin je baterka mrtvá.
Druhou věcí je co na to CAN bus, ale motorky snad ještě nemaj inteligentní nabíjecí obvody jako BMW auta.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
Já bych řekl, že za jízdy problém není, nevím jak 1200 ale 1150 má 50A alternátor a ten se popasuje s lecčíms, ale u toho převodníku bych byl opatrnej na výkon, když si vezmeš např. 1000W tak to sice bere zhruba jako 2 přídavný světla, ale pokud to na tej motorce necháš i po zastavení do dvou hodin je baterka mrtvá.
Druhou věcí je co na to CAN bus, ale motorky snad ještě nemaj inteligentní nabíjecí obvody jako BMW auta.
to je v pohodě protože tu zadní zásuvku co dávám do kufru dám přes relátko stejně jako jsou světla takže zadní zásuvka se vypne s klíčkem, a tu přední nechám jen přes pojistku natvrdo na baterku ....
Ono přiznám barvu přemýšlel jsem ještě o jiné houkačce než je origoš, protože v hluku a dopravě se mi zdá nedostačující
Bud v klidu vozím měnič 12/220V celkem 4 roky pravda malý t.j. do 200W což stačí na úplně všechno. Váha 0,5kg je v pohodě. Ty slušnější mají i hlídání napětí a při poklesu se vypnou. Běžně po jízdě hodím do měničě nabít baterky do foťáků (2ks) plus do 12V 2x intercom, nechám to přes noc nabíjet ráno je to připravené a nikdy nebyl problém nastartovat. (pravda startovací kabely vozím na delší cesty s sebou ale nikdy nebyly potřeba. Netbook když je nutno naopak nabíjím za jízdy páč ho potřebuju zpravidla večer na stažení fotek a videí z karet. Vyzkoušeno na 1200GSA a na 990LC8. Druhá věc je mít baterku v cajku a né 5min před smrtí.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R