mel jsem africu 8 let,ale karbce jsem dolu nedaval.ale pred x lety jsem to sundaval z transalpa a stalo to pekne za prd,nakonec pomohl silikonovy olej a hruba sila.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Ahoj,na Africe není žádnej vyloženě fygl proč by to nemělo jít.Celej problém je patrně v tom že gumový příruby jsou teplý ztvrdlý a drží jako židovská víra.Bejt tebou povolím obě ty sponky pod každým z karburátorů a prostě to silou musí jít dolů-vždycky to šlo.
Otázkou spíš je potom jestli ty gumy budou ztvrdlý je taky dost možný že budou popraskaný-může se stát že i malinká prasklina bude skrz a nepujdou t potom seřídit podtlaky(synchronizace karb.)
Každopádně při montáži zpět-hodně silikon spreje a už jsem se setkal i stim že bylo nutné ty gumy ohřát-horkovzdušku nedoporučuju-mohli by se poškodit.Nejlíp se mi osvědčilo je hodit do horký vody.Nechat je pořádně prohřát a pak rychle nasadit na příruby na hlavách motoru.