potkal jsem jedno Fko 650 za zajímavou cenu a s km origo 34 tis. Jen s tímto motocyklem nemám žádnou zkušenost. Je něco čeho se obávat ? Jak je to s motorem ? Je nějaký větší problém ?
všude dobře.....doma GSA
mám toto moto 2 roky a uplně v poho. moto má 33t., tento motor je fakt držák.(jeden známý servisoval toto moto se 170tis km!!) Jinak jsem to poladil jinými koly, vydle, řídítka atd...takovej ostřejší ofík. Pokud budeš jezdit po silnici tak to stačí bez úprav.
Manželka měla 650 GS r.v. 2001 dva roky a bylo to úplně v pohodě, tak sháním info o tomto stroji, cena je tak pěkná, že to snad vemu i na depozit
všude dobře.....doma GSA
Náš mladej ji má,má na ní najeto 100 000 km,z toho on na ní najel 50 000 a bez problémů. Mezi výměnou oleje (10 000km) nedolívá ani hlt oleje. Odešel mu jenom ventilátor na chlazení,ale z Rumunska s tím v pohodě dojel.
Jj v jakémsi moto časopisu o tomto motoru psali jako o ,,zdřejmě nejlepším jednoválci na světě".je tu i nezanedbatelná ekonomika, ve dvou a zavazadla (prakticky přeložená motorka na štreku spotřeba mě nepřelezla 4,2l/100km a solo courání po šumavě neuvěřitelných 3,3l/100km
kim- pepanek ale mysli F650 a ta asi taku carovnu spotrebu nema.I ked ovela väcsia nebude.A koniec koncov aspon ja som na motorke na spotrebu nikdy nehladel.I ked terajsia spotreba 3,4l potesi
momul díky za připomínku
ano jde mi o F 650 ( motorka bez zobáku ) ne F 650 GS. U té spotřeby je mi asi jedno zda papá 3.9 nebo 4.6 l/100km, ale víc o zkušenosti s motocyklem, jeho motorem a vším co k tomu patří.
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
potkal jsem jedno Fko 650 za zajímavou cenu a s km origo 34 tis. Jen s tímto motocyklem nemám žádnou zkušenost. Je něco čeho se obávat ? Jak je to s motorem ? Je nějaký větší problém ?
pepanek1150 napsal:
Manželka měla 650 GS r.v. 2001 dva roky a bylo to úplně v pohodě, tak sháním info o tomto stroji, cena je tak pěkná, že to snad vemu i na depozit
pepanek1150 napsal:
momul díky za připomínku
ano jde mi o F 650 ( motorka bez zobáku ) ne F 650 GS. U té spotřeby je mi asi jedno zda papá 3.9 nebo 4.6 l/100km, ale víc o zkušenosti s motocyklem, jeho motorem a vším co k tomu patří.
Zdař,
tak F 650 GS už trochu znáš...
To F 650 i jeho nástupci F 650 CS a F 650 GS a Dakar (s jednoválcovým motorem ROTAX)) jsou všeobecně a po celém světě považovány za velmi povedené motocykly.
U toho F 650 počítej hlavně s následujícím:
- starší stroj než F 650 GS, takže už toho může být víc zralého na výměnu (hlavně hadice, vodní pumpa, spojka, gufera atd.)
- karburátor místo vstřiků (a všechno, co to přináší)
- trochu méně vzhlednější design (ačkoli to je subjektivní)
- jednodušší elektronika
- větší spotřeba paliva (o cca 1-1.5 l/100 km oproti nejnovějším provedením F 650 GS a o 0.75 l/100 km oproti staršímu jednosvíčkovému provedení F 650 GS s původní řídící jednotkou)
Na můj vkus je tam sice k lecčemus dost špatný přístup (je toho tam hodně natěsnáno) a některé detaily nejsou zrovna nejvhodněji vymyšleny, ale tyto vibrující velkoobjemové jednobuchy fakt mají svoje charisma a jejich hodnoty jsou nesporné - jak celkově, tak i kvalitou své pohonné jednotky a dílenského zpracování.
Takže jestli je ten nabízený stroj v dobrém stavu a za levno a jestli máš místo v garáži...
Jak psali v ČMN " v německu je techto motorek jako u nás jaw po vesnicích" takže dílů je fakt mraky a navíc v BMW není problém cokoli objednat. takže díly no problema.
momul napsal:
kim- pepanek ale mysli F650 a ta asi taku carovnu spotrebu nema.I ked ovela väcsia nebude.A koniec koncov aspon ja som na motorke na spotrebu nikdy nehladel.I ked terajsia spotreba 3,4l potesi
Aha tak to mi uniklo že se jedná o ten starší tip.
Co se spotřeby týká - to je relativní,pokud najedeš tak jako já kolem 15 000km za rok,nejsi podnikatel co odepisuje benál z daní a živíš to z podprůměrnýho platu ,potom je vcelku podstatné jestli mašina bere 3,8l nebo 6l/100km; při stávajících cenách PHM
k tématu: ono ten karbec a jednoduchost má i svoje výhody - a hlavně to dlouhodobě nic dalšího nestojí. Ono i ta superspotřeba GS je vyvážená údržbou - lambda, čidla...atd... a to potom ten dojem při tankování smažeš třeba i na rok dopředu. Nižší spotřeba u beztak nízké už není zásadní měřítko (rozdíl 1 litru jsou 3000,-Kč na 10000km). Celkový stav a vstupní investice - to je podstata dobrého kupu.
Dakar 650, HusaberG
>MiberG To víš šaty(brýle?) dělají člověka,je to fotka z vyjížďky na rakouský Falklštejn ale fakt nepodnikám Jinak máš pravdu že základ je dobrý kup aby se do toho nemuselo sypat hned od začátku ale vše souvisí se vším jak se říká ;známej má XJRu 1300 ,prý srdeční záležitost a dnes se moc nevozí páč by to sežralo i chalupu ale protigustu žádný dišputát.
Ja ji kdysi mel a pro zacatek v pohode.Problemy zadny,pouze 1x lehce povolena spona od hadice.Unik max.1 dcl vody.Stacilo sponu dotahnout.Spotreba cca. o 0,5-1l vyssi nez 650gs.I tak to ale bylo do 5 litru.6 je nesmysl.Ale zase to ma nadrz,tam kde ma byt nadrz!
Jestli chce nekdo argumentovat lepsim tezistem,tak je to nesmysl,protoze u 650 stejne dřeš stupačkama skoro v kazdy zatacce.
Upravil vevis dne 06.09.2011 19:59
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
kim-som na tom velmi podobne,len som chcel povedat to,ze na motorke budem jazdit vzdy i ked mozno do roka menej km,ale budem.Vsetko v ramci moznosti a ako som napisal,aj mna velmi tesi moja spotreba.Ja mam sice len 1 sviecku ale este som nemal spotrebu vecsiu ako 3,8 vo dvojici nabaleny.
Kamarat ma Fko a mne sa dokonca to,ze to ma klasicku nadrz paci ovela viac ako na mojej pod zadkom.Tazisko som neriesil,ale na Fku vies lepsie skryt kolena do vyrezov v nadrzi.Celkovo sa mi ta motorka paci viac ako moje GS,mozno az na to predne svetlo.Pred tym ako som kupil GS som mal zalusk na Fko a tak som o nom dost cital.Udajne na tom odchadza regler pod vplyvom teploty a preto ho zvykli majitelia premiestnovat niekam,kde bol lepsie chladeny,alebo dorabali PC ventilator.
Dalej co som nechapal,bolo to ze s 5tich obvolanych inzeratov boli 4 motorky striekane.Mals om aj ovela starsiu DR650 no s originalnym lakom a predca taka DR urcite castejsie zamierila aj mimo asfalt ako Fko
Díky všem, jdu do toho, jediný co mě mrzí, že v Adolfově zemi jezdí těchto strojů moc v každé vesnici myslel jsem, že to zakonzervuju a časem budu mít veterána jeden z mála .
Nepodnikám a benál odepsat může tak na strom , jen na to mám trochu jinej názor...pokud jedeš někam daleko, a nemáš možnost doprovodného vozidla s cisterničkou nejlevnějšího PHM v Evropě, tak jsou výpočty k ničemu, když přijedeš do státu kde litr stojí 32kč a v dalším 45kč.
Něco se naplánovat dá...příjezd do Lucemburska s prázdnou nádrží, ale to je jedna nádrž na západní evropu a v Holansku jsem myslel, že to po těch rovinách budu snad raději tlačit za tu cenu PHM.....
všude dobře.....doma GSA
Už t zaznělo 100 ale je to trefný... holt když máš opici musíšmít na banány,... jo cena benzínu je někde hrozná ale o dovolený bych se tím nenechal rozhodit. Ale pokud motorka jede do 4l je to relativně v klidu....
Dakar 650, HusaberG