Nechci drazdit smulu a vyjizdet nadrz uplne, abych nekde zustal viset, ale snazim se vzdycky dojet na pumpu v situaci, kdy hladovy oko blika a pc ukazuje dojezd minimalni (5-20km).
Ale i pres to jsem do papirove 21l nadrze jeste nikdy nenarval pres 17 litru.
Snazim se najit tu hranici, ktera je u kazdy motorky jina, abych mel prehled az to budu fakt potrebovat, ale nejak se mi nedari vykoumat tuhle zaludnost.
Jak jste na tom? Kazda rada dobra.
mas castecne pravdu, ale i mne se na 1200 darilo stezi dat 20 litru, duvody jsou dva:
1/ pc trochu naschval krade, aby te uchranilo pred zavrenou benzinkou a abys mohl dojet na dalsi - i kdyz se to vynuluje, je tam stejne asi na 20km. ;sam jsem to nikdy nezkusil, ale mnohokrat jsem o tom cetl, ze se to nekomu stalo..]
2/ posledni 2-3-4 litry se musi diky cidlu plnit opravdu pomalu aby se to porad nezastavovalo
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Diky za info.
Ano, posledni litry (spis ty 2) mam odzkouseny, je to zdlouhavy, ale asi to ma svoje duvody.
Jestli PC keca, tim lip, zkusim tu hranici posunout dal. Nebo s sebou vezmu nejakej kanystr at mam opravdu jasno.
Jen mam strach aby ty elektrarne treba uplny vycucnuti nadrze nejak neublizilo, no snad ne.
Dalsi zahada je v tom, ze rezerva blika, dojezd napr. 40km. Zastavim, vypnu motor, pak znovu nastartuju a najednou neblika a dojezd se vyhoupne na 100km. tezko rict cemu verit a jak se tim ridit.
A nenaklonil jsi treba moto ? Benzín se přeleje. Mi to taky občas dělá, ale myslím že je to dáno nádrží u ADV.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Je znat, kdyz jedu delsi kopec. To pak "rucicka" palivomeru znatelne klesa.
Ale pak uz to treba nestoupne zpatky, prave az po vypnuti a zapnuti klicku.
Alda napsal:
Diky za info.
Ano, posledni litry (spis ty 2) mam odzkouseny, je to zdlouhavy, ale asi to ma svoje duvody.
Jestli PC keca, tim lip, zkusim tu hranici posunout dal. Nebo s sebou vezmu nejakej kanystr at mam opravdu jasno.
Jen mam strach aby ty elektrarne treba uplny vycucnuti nadrze nejak neublizilo, no snad ne.
Dalsi zahada je v tom, ze rezerva blika, dojezd napr. 40km. Zastavim, vypnu motor, pak znovu nastartuju a najednou neblika a dojezd se vyhoupne na 100km. tezko rict cemu verit a jak se tim ridit.
To mi dělá tak,že svítí rezerva dojezd 60km. Zastavim a po rozjetí rezerva nikde dojezd zmizí a objeví se zase po ujetí pár km.
Mě když se rozsvítí rezerva tak vím, že tutově ujedu 80 km a možná i 100. Do 22l nádrže se mě povedlo a ne jednou tankovat 23.5l. Prý je to proto, že BMW udává 22l 100% vyčerpatelných, ale nádrž má ve skutečnosti 24l. Samo sebou to vše u 1150.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Když mám dojezd 20km,tak do nádrže narvu max.15l.Po natankování chvilku trvá,než mi tam cvakne poslední čárka a ukáže se dojezd cca 430km.Do dojezdu něakých 190km vše funguje jak má a dojezd odpovídá průměrné spotřebě,ale pak se najednou dojezd nelineárně zkracuje až dojdu k nule,ale natankuju do plna cca 15l.
melikana napsal:
Když mám dojezd 20km,tak do nádrže narvu max.15l.Po natankování chvilku trvá,než mi tam cvakne poslední čárka a ukáže se dojezd cca 430km.Do dojezdu něakých 190km vše funguje jak má a dojezd odpovídá průměrné spotřebě,ale pak se najednou dojezd nelineárně zkracuje až dojdu k nule,ale natankuju do plna cca 15l.
Tak hodne podobny poznatky mam taky. Ted jeste najit zpusob, jak se naucit verit realite a ne ukazatelum.
Odskusane vo Francii, kde to je s benzinkami, hlavne v nedelu a o sviatok fakt bieda - pri dojazde 0km som dal este 28km a to mi ani na tej benzinke moto nechcipla. Kolko tam zostalo stavy, neviem. A do plna som nedotankoval, lebo to bola ta debilna SELF SERVICE benzinka, kde si nevyberies KOLKO LITROV chces natankovat, ale za KOLKO PENAZI chces natankovat.
No musím vám potvrdit, že mám uplně ty samý zkušenosti jako melikana. Přijedu na benzínu, ukazatel udává 20 km a víc jak 16 litrů tam nenarvu, i kdybych si kleknul a prosil. Inu budem si muset zvyknout na ten blikající trojůhelníček a nebo každách 200 km k benzině. Mimochodem, kolik se vám povedlo ujet na jednu nádrž, a nebo lépe, už jste vypozorovali, kolik vám ta holka papá, já když jezdim v kopcích tak se pod 7 litrů na 100 nedostanu. Jo a cycli, ty máš snad svoje forum pro 1150 tak nám tady nemachruj, že máš větší nádrž...
Alda napsal:
BIGR: a nejaka vychytavka? Jak to mas nauceny - zorientoval ses v tomto zahadnym systemu? Kolik nacpes do nadrze paliva?
Juuu mame novy smajliky!
Já to moc neřeším. Prostě když naskočí dojezd,tak někde během 20km natankuju. A fígl na to žádnej nemám. Navíc já mám jinej displej,než ty,takže by ti můj případnej fígl nepomohl.
Smajlíci SUPER!
Tak se mi zdá, že tu porovnáváte 12ky z 1150kama a tam rozdíl určitě bude i v té spotřebě. Na R1200GS jsem při 0 km dojezdu dojel 18 km k nejbližší pumpě. Taže jak už psali kluci výše, nemáš se Aldo čeho bát. Při 0 dojezdu se mi tam podařilo nacpat 19,1 litrů. Co se týká spotřeby, tak jsem se nikdy nedostal přes hranici 5,9 l/100 km.
U R1200GS ročník 2006 a starší je potřeba dát pozor na palivoměr. Neukazuje totiž stav v nádrži lineárně, ale ve skocích...
Charlie napsal:
Tak se mi zdá, že tu porovnáváte 12ky z 1150kama a tam rozdíl určitě bude i v té spotřebě. Na R1200GS jsem při 0 km dojezdu dojel 18 km k nejbližší pumpě. Taže jak už psali kluci výše, nemáš se Aldo čeho bát. Při 0 dojezdu se mi tam podařilo nacpat 19,1 litrů. Co se týká spotřeby, tak jsem se nikdy nedostal přes hranici 5,9 l/100 km.
U R1200GS ročník 2006 a starší je potřeba dát pozor na palivoměr. Neukazuje totiž stav v nádrži lineárně, ale ve skocích...
Charlie
O tom píšu. Já mám 2004 a Alda mladší. Takže já mám jinej displej na budíkách než Alda. Je tam jinak udělanej palivoměr,ale nádrž je stejná a dojezd by to mělo taky hlásit stejně.
Tak jsem to dneska trochu testnul.
Na dojezd 0 jsem ujel jeste cca 10km.
A natankoval jsem 17,9l uplne po vicko.
Ja to fakt nechapu.
Takze asi budu zkouset dal. Ja jen neverim, ze to maj tak blbe udelany, aby pri dojezdu 0 zustalo 2,5l benzinu.
Takze spis predpokladam, ze mi to nekde chcipne a to me vubec nepotesi.
Jinak spotrebu mam kolem 5,6l, pres 6 jsem se jeste nedostal, asi to ani nejde.
MCJ napsal:
A víte někdo jak to funguje na 1100? Mám ji chvilku, tak to ještě vůbec nemám v oku. Kolik km ještě ujedu, když se mi rozsvítí alarm benzínu?
ja mel tohle vychytany, ale tedka uz je to zase jinak. ja si to nechaval delat, ale tusim pri vymene palivovyho filtru muzes nejak ohnout/nastavit jazycek, kterej ma co k docineni s palivomerem (psali to tu tusim kluci). takze kazda 11ka (i 1150?) to bude mit jinak. mne se oko rozsvecelo az kdyz mi zmizely vsechny carky na FID, tedka uz kdyz tam mam jeste jednu. jinak rezerva by mela byt snad az k peti litrum (mam puvodni 25l plastovou nadrz), takze bych se treba 50 km nebal. z dnesniho vyletu mam uz rozsvecino asi 20 rychlych km, k benzince to mam asi taky tak, takze uvidime, kolik tam zejtra nakapu.