Je to tu párkrát už probíraný, ale víceméně jsem se nedobral ke konečnému řešení.
1. zabezpečení
na kolik je odolný kotoučový zámek? Jaký vybrat?
řetěz - jak "vydrží" i ty nejdražší jsem viděl v jednom z témat. Má tedy smysl do něj investovat?
Alarm - jaký? rád bych co nejjednoduší. Prostě dálkou zapnout a vypnout, žádná automatika. Čidlo náklonu, GSM pager, který mi dá vědět na mobil když se něco bude dít a GPS pro případný dohledání (realtime tracking by nebyl k zahození). Siréna může být
2. nebo se na to všechno vybodnout a nechat pojistit proti krádeži?
kde a za kolik máte pojištěno vy? Zatím mám jenom nabídku od český na 11000 ročně na živly a odcizení s pokrytím v ČR. (což mi přijde naprosto strašidelný když porovnám s tim, že za auto platim "krádežný" 2400 ročně)
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mame 2x Abus Granit 8000 Detecto -- tj. kotoucak s dobrym alarmem a baterkama co vydrzej + retez.
silne doporucuju....
Upravil hicks dne 27.10.2011 10:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to s tim živlem, že by to nenabízeli je blbost, teď mi to nabízela i kooperativa a včera mi to nabídla česká, mám to od nich i v mailu..
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Taky to řeším řetězem,ale hraju si s myšlenkou zamykat hlavní stojan.Ten kdyby se podařilo zamknout tok to by byla bomba.Takovej forychtung by se hodně špatně odstraňoval,nehledě nato,že si nedovedu představit jak s 250kg mašinou někdo manipuluje se zamčeným stojanem.Přes zimu něco zbastlím a hodím to sem.
Upravil SEK dne 27.10.2011 14:47
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
A jen tak mezi náma,na motorku živel neplatí ani od jedné pojišťovny co jsou v ČR.....
A nedávej si tam druhého řidiče,to mám já a stojí to o 4tis víc!
Jinak se vším všudy,pojištění zavazadla do 30tis,při krádeži v zahraničí placený výlohy,tak platím ročně i s povinným ručením 19tis 12GSA
Taky si přečti co musíš splňovat,aby při krádeži bylo finanční plnění....prostě nesmíš zaparkovat motorku u cikánskýho baráku,nechat klíčky v zapalování a taky zelená karta nesmí být v motorce....Je to na dlouhé povídání,ale neboj,když nebudeš splňovat,tak stejně něco dostaneš......
Prostě lepší moto mít zamčený zámkem o průměru oka minimálně 11mm,pojištěný,klíče a doklady u sebe......
19000 - 4000 (za 2.ridice) = 15 000. To mas asi jeste maly bonusy. Ja mam max bonusy a platim 12000 se vsim :-)
SEK napsal:
Taky to řeším řetězem,ale hraju si s myšlenkou zamykat hlavní stojan.Ten kdyby se podařilo zamknout tok to by byla bomba.Takovej forychtung by se hodně špatně odstraňoval,nehledě nato,že si nedovedu představit jak s 250kg mašinou někdo manipuluje se zamčeným stojanem.Přes zimu něco zbastlím a hodím to sem.
Toto už mám vymyslené, skúšam to teraz "prevymyslieť" a zjednodušiť.
Glock-plastik fantastik :-)
SEK napsal:
Taky to řeším řetězem,ale hraju si s myšlenkou zamykat hlavní stojan.Ten kdyby se podařilo zamknout tok to by byla bomba.Takovej forychtung by se hodně špatně odstraňoval,nehledě nato,že si nedovedu představit jak s 250kg mašinou někdo manipuluje se zamčeným stojanem.Přes zimu něco zbastlím a hodím to sem.
Toto už mám vymyslené, skúšam to teraz "prevymyslieť" a zjednodušiť.
Taky to chci udělat jednoduše,ale chybí mi ten čas.Jsem strojař,mám veškeré potřebné vybavení,ale musím to nechat na zimu,až budu mít na dílně trochu volno.
Chtěl bych to udělat systémem vsuvného zámku.Podobně se zamykalo sedlo u kejvaček /Jawa 250/.Mělo by to jít jednoduše,ale jak to znám,vžycky se někde vyvalý nějaký problém,tak se na to těším co to bude.
Upravil SEK dne 28.10.2011 10:31
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Mám 1150 GSA, 2003. Pojištěno u Kooperativy, kufry na 40 tis., spoluúčast 2 tis., jinak 0%, při krádeži 5%, 2 a více řidičů, sezonní pojistka - duben až říjen (živel, krádež, havárka), listopad až březen (krádež, živel). Koupil jsem si kotoučový zámek (vyžadují průměr min. 10 mm) aby pojistné ještě spadlo. Mám tam abs, padací rám atd. (to vše ovlivňuje výši pojistného). Celkem platím vč. povinného ručení 10.200,- ročně. P.S. Zlínský kraj
Upravil Stefik dne 28.10.2011 13:55
ještě poptám kooperativu, ale předběžně mě to vychází vždy přes 12 tis. to bych radši dal do kvalitního zabezpečení než živit ty pijavice
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
no takže pojištění padá, páč jsou to neskutečný pálky.. tak mi prosim navrhněte nějakou míru zabezpečení v hodnotě 10 tis. :-) tzn. alarm/tracker a řetěz :-)
jinak tohle je naše hlídačka
mirekcinan přiložený následující obrázek:
[170.81Kb]
Upravil mirekcinan dne 04.11.2011 15:43
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Svoji minulou mašinu (stopětadváca) jsem zamykal jen obyčejným zámkem na kotouč, a stačilo to. Ke GSku jsem si koupil řetěz od Lumy (http://obchod.bikerscrown.cz/luma-38-chain-1700-c2-8251052686014). Nevím jestli je to přesně ten co v odkazu, ale stál nějak podobně. Maximální spokojenost. Kámoš má na jeho GSku origo alarm. Jelikož parkuje na ulici, tak to kombinuje i s řetězem a už ho to párkrát v noci probudilo, když mu na mašinu makali nějací ožralové. Jednou mu ji dokonce shodili na značku u který ji má připoutanou. Já teď taky uvažuji nad alarmem, mám i vyhlídnutý nějaký na ebay, něco kolem 100$, vypadají, že už jsou dobře vybavený (např. http://www.ebay.com/itm/MOTORCYCLE-ALARM-SYSTEM-1500-feets-Pager-Two-way-PROXIMITY-RADAR-sensor-/200701728529?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2ebac15711)