Zdravim vsechny!
Chtel jsem se zeptat, nemel-li nekdo problem s origo plexi GIVI a kryty rukojeti, ktere na nej dorazi pri max. rejdu?
(mame: F650 GS /´02)
Mne to vychazi, ze v tom "dotykovem" miste by se melo plexi ubrat o 1,5-2 cm. Je to vubec mozne, nebo mam neco spatne?
Kdyz tam plexi neni, tak k origo BMW (malemu) stitku je od krytu (pri max rejdu) asi 1cm fuka - tedy O.K.
Dik za zkusenosti - pokud jste se s tim setkali.
Já tam myslím origo nemám (nápis byl na něm Pro Bikers) a když dám plný rejd doprava, tak mi taky naráží řidítka do plexi. Při točení doleva ne. Tak nevím co s tím, leda vyměnit..asi jak to není origo,t ak to dělá neplechu
Mě se třeba hodně zalíbilo tohle, nemá ho někdo náhodou ?
MMirek napsal:
Já tam myslím origo nemám (nápis byl na něm Pro Bikers) a když dám plný rejd doprava, tak mi taky naráží řidítka do plexi. Při točení doleva ne. Tak nevím co s tím, leda vyměnit..asi jak to není origo,t ak to dělá neplechu
Mě se třeba hodně zalíbilo tohle, nemá ho někdo náhodou ?
Na první pohled vypadá identicky s tím co mají Dakary od 04 v sérii, kromě barvy. Divné já měl taky řidítka z výroby tak, že to měly při rejdu do prava blíž k plexi a do leva dál. Při výměně zrcátek za kloubové jsem je musel povolit a srovnat aby mi to při plném doprava nemlátilo do plexi.
Tak zkusím poštelovat zrcátka a případně i kryty řidítek. Taky to nejsou originály a je to znát
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
No, ono je to totiž v tom rámu, co na něm drží světlo, plexi a palubka. Celý to drží dvěma šrouby na krku pod spínací skříňkou. Tam to helmuti nějak nedomysleli a není to vůbec pevný na ohyb do stran. Jde to narovnat prachsprostě rukama, není potřeba žádný domlouvátko. Srovnal jsem to a je po narážení. Musí se před tím sundat plasty z "nádrže" a boční plasty se směrovkama - ty to docela drží.