Už si nevím moc rady, motka jede, ale když přidám víc plynu tak škube a cuká a tak trochu postřeluje - prská nejde pořádně vytočit při málo plynu to jede celkem normálně. Byl jsem i na diagnostice všechno v pořádku, poradily my ať vyměním svíčky to pomohlo ale na chvíly teď je to zase stejný, vyměnil jsem všechny čtyři svíčky a furt to samý, po vyndání nejsou černý ale krásně světlý. Už jsem z toho celej nasranej 27tis km a už se to posralo
A zkoušel jsem i měnit vzd. filtry KN, UNI i papírák nenapadá Vás něco????
R1150 GS Adventure
Napadá - vyměnit cívky! U mě to byl stejný průběh a příčina byla v obou cívkách!
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Napadá - vyměnit cívky! U mě to byl stejný průběh a příčina byla v obou cívkách!
Nechají se nějakým způsobem změřit nebo pouze zkusit výměnou? Neměla by to zahlásit diagnostika? Cívky jsem moc neprohlížel ale je to stejně jeden kus podle fische asi za dva půl což není tak strašný.
Upravil Piky dne 21.04.2008 20:38
R1150 GS Adventure
TomasTT napsal:
Napadá - vyměnit cívky! U mě to byl stejný průběh a příčina byla v obou cívkách!
A co ten palivovej filtr jakse tady teď řeší na foru? Kde jsi tankoval?
Taky by to mohly být kabely od cívek,nebo koncovky. Chce to na to jít vylučovací metodou.
Nezjistíš to jinak než výměnou. Bohužel to dělá spoustě lidí a podle mě je příčinou dlouhodobé působení vysoké teploty v tom místě asi..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Napadá - vyměnit cívky! U mě to byl stejný průběh a příčina byla v obou cívkách!
A co ten palivovej filtr jakse tady teď řeší na foru? Kde jsi tankoval?
Taky by to mohly být kabely od cívek,nebo koncovky. Chce to na to jít vylučovací metodou.
Mám ji od podzima měla 14 tis po evropě, já taky evropa a v zimě Tunis, ale benzin tam byl ok ,,na pohled´´ i motka jela normálně ba jsem najel na nádrž i víc km než u nás koncoky jsou jako nové a poprvé to reagovalo na výměnu svíček asi náhoda.
R1150 GS Adventure
TomasTT napsal:
Nezjistíš to jinak než výměnou. Bohužel to dělá spoustě lidí a podle mě je příčinou dlouhodobé působení vysoké teploty v tom místě asi..
Když už se tady mluví o diagnostice. Kdy máte volno Tomáši? Že bych se stavil na kontrolu?
TomasTT napsal:
Nezjistíš to jinak než výměnou. Bohužel to dělá spoustě lidí a podle mě je příčinou dlouhodobé působení vysoké teploty v tom místě asi..
Možná je to náhoda, ale dělá to od té doby co jsem ji víc ohřál na místě při seřizování, holt my kdyžtak zbydou cívky do zásoby. Díky za rady.
R1150 GS Adventure
TomasTT napsal:
Nezjistíš to jinak než výměnou. Bohužel to dělá spoustě lidí a podle mě je příčinou dlouhodobé působení vysoké teploty v tom místě asi..
Možná je to náhoda, ale dělá to od té doby co jsem ji víc ohřál na místě při seřizování, holt my kdyžtak zbydou cívky do zásoby. Díky za rady.
Myslim ze by to za uplatecek (zaplatit servisu praci atd) mohlo jit resit tak nejak "zkusebne" ne? Je preci skoda vyhodit 5000,- a treba nenajit zavadu.
TomasTT napsal:
Nezjistíš to jinak než výměnou. Bohužel to dělá spoustě lidí a podle mě je příčinou dlouhodobé působení vysoké teploty v tom místě asi..
Možná je to náhoda, ale dělá to od té doby co jsem ji víc ohřál na místě při seřizování, holt my kdyžtak zbydou cívky do zásoby. Díky za rady.
Myslim ze by to za uplatecek (zaplatit servisu praci atd) mohlo jit resit tak nejak "zkusebne" ne? Je preci skoda vyhodit 5000,- a treba nenajit zavadu.
To víš, že hned zítra je nepůjdu koupit, ale pokusím se s někým domluvit na zkoušce a uvidím snad už nějaký výsledek.
R1150 GS Adventure
problem jsem mel podobny i kdyz spodni svicky hazeli jiskru tak to strilelo a studeny to nechtelo chytnout vymenou hlavni civky se vse vyresilo ted jsem si koupil i jednu do rezervyjen mi nejde do hlavy na co tam teda ty spodni svicky jsou*pissed*
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon napsal:
problem jsem mel podobny i kdyz spodni svicky hazeli jiskru tak to strilelo a studeny to nechtelo chytnout vymenou hlavni civky se vse vyresilo ted jsem si koupil i jednu do rezervyjen mi nejde do hlavy na co tam teda ty spodni svicky jsou*pissed*
Co stala ta civka? Abych vedel na co se mam taky pripravit...
cena cca 2500 pry bezna zavada zrejme prahratim civky muze se stat ze zavada se projevuje i jen v jistem rozsahu otacek jinak funguje normalne a diagnostika to neodhali
Upravil zmijon dne 21.04.2008 22:37
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
taky přispěju trochou do mlýna
měl jsem tam kn-ko,vykuchanej slučovač,tedy bez katu a díru ve 4t-4,5t/ot,ty válce snad šly proti soběvrátil jsem vše zpět do původního stavu,ještě pořád tam něco cítím ve 4t otáčkách,ale žádná hrůza,když je to studený,nedrží to volnoběh,jinak je bávo super,akorát se ftom hrabu nějak často oproti japonci
prej ne proste pri urcity frekvenci impuzu nedela to co maale bohusu sak si to muzes zkusit mam doma spatnou a funglovku takze az pojedu nekdy na navstevu tak je vezmu ssebou
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
souhlasim Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon napsal:
problem jsem mel podobny i kdyz spodni svicky hazeli jiskru tak to strilelo a studeny to nechtelo chytnout vymenou hlavni civky se vse vyresilo ted jsem si koupil i jednu do rezervyjen mi nejde do hlavy na co tam teda ty spodni svicky jsou*pissed*
TomasTT napsal:
Napadá - vyměnit cívky! U mě to byl stejný průběh a příčina byla v obou cívkách!
A co ten palivovej filtr jakse tady teď řeší na foru? Kde jsi tankoval?
Taky by to mohly být kabely od cívek,nebo koncovky. Chce to na to jít vylučovací metodou.
Jo ale viděl bych to tak 10% kabely, 90% cívky
Pomohlo to tak deseti lidem co znám z okolí, kterým to dělalo to samý... Takže... Prvně bych se zaměřil na cívky.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...