Zdravim
Mám problém s nepravidelnym sjížděnim zadní gumy u R1100S. Přibližně po polovině životnosti gumy se vyjíždí ploška vlevo od středu kola(viz foto).
První gumu sem jezdil občas jenom s jednim bočnim kufrem, ale druhou už s oběma nebo žádnym a výsledek stejnej.Na moto asi sedim trochu u strany,ale u předchozích sem podobnej problém neměl.Že bych jezdil víc "levejch" taky vylučuju.Pozdějc je nerovnost tak velká, že má podstatnej vliv na řízení.Kolo má trochu vůly, cca do 1mm na ráfku.Může to bejt tim? Díky za případný rady...
PeTRX přiložený následující obrázek:
PeTRX napsal:
Zdravim
Mám problém s nepravidelnym sjížděnim zadní gumy u R1100S. Přibližně po polovině životnosti gumy se vyjíždí ploška vlevo od středu kola(viz foto).
První gumu sem jezdil občas jenom s jednim bočnim kufrem, ale druhou už s oběma nebo žádnym a výsledek stejnej.Na moto asi sedim trochu u strany,ale u předchozích sem podobnej problém neměl.Že bych jezdil víc "levejch" taky vylučuju.Pozdějc je nerovnost tak velká, že má podstatnej vliv na řízení.Kolo má trochu vůly, cca do 1mm na ráfku.Může to bejt tim? Díky za případný rady...
Tady v tom místě je motorka už docela v náklonu,to určitě nebude tím,že bys seděl na motorce víc u strany a kufrem to taky nebude.Já bych řekl,že si prostě víc užíváš levý točky a pěkně si tam zatáhneš za plyn při výjezdu
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
raptor napsal:
toli este som nevidel ani jednu R1150GS ktora by nemala absolutne ziadnu volu zadneho kolesa
p.s. ziadna z nich nemala problem ktory popisuje Petrx
nic méně tady jde o R1100S ,víme?
Upravil Mr GS dne 27.12.2011 17:35
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
GS-o a S-ko budou mít to rameno a uložení asi stejný (nebo tak aspoň na oko vypadaj). Zkuste si za domácí úkol zakvadlat s kolem :-) , jestli tam tu vůli taky máte, ať vim, jestli to vyloučit nebo prokoumat podrobnějc. Tim stylem jízdy nevim.Když se snažim, tak to vypadá, že mám spíš pravou stranu ke kraji,v levo mám nějakej milouš rezervu.
PeTRX napsal:
GS-o a S-ko budou mít to rameno a uložení asi stejný (nebo tak aspoň na oko vypadaj). Zkuste si za domácí úkol zakvadlat s kolem :-) , jestli tam tu vůli taky máte, ať vim, jestli to vyloučit nebo prokoumat podrobnějc. Tim stylem jízdy nevim.Když se snažim, tak to vypadá, že mám spíš pravou stranu ke kraji,v levo mám nějakej milouš rezervu.
GS a S jo,ale ne 11 a 1150,ale o to nejde.Každý ložisko musí mít nějakou vůli.Já ji na 12ce ani nepoznám,ale taky tam musí být a jestli je to skutečně do 1mm,tak to asi nemá cenu řešit.Hlavně tím určitě nebude vyjetá ploška v polovině rádiusu pneu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
pozri si ako vyzera zadne rameno a hruska v kt. je ulozeny kralovsky prevod pri R1100S a pri R 1150GS a potom mudruj dalej
napriek tomu ze tam urcite budu konstrukcne rozdiely tak zaklad ostal rovnaky víme?
A kdo se tě na to ptal?Bavíme se o plošce v půlce pneu...
Tys začal srovnávat zcestný věci
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Hov.no, prostě každej má jednu stranu na kterou se mu lépe klopí mě to jde taky na levo víc než na pravou... Je to v hlavě ne v motorce
Upravil servisak dne 27.12.2011 18:10
... servis a diagnostika BMW Motorrad
lucags napsal:
Asi-nebo spíš určitě je nesprávně nahuštěná pneu.
to by byla ploška i na druhý straně,ale když už jsme u toho,tak možná může být vada i v kostře pneu.Už se ti to někdy stalo i s jinou gumou?Pokud ne,asi bych to zkusil reklamovat,ale nejspíš ti to neprojde
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
PeTRX napsal:
Zdravim
Mám problém s nepravidelnym sjížděnim zadní gumy u R1100S. Přibližně po polovině životnosti gumy se vyjíždí ploška vlevo od středu kola(viz foto).
První gumu sem jezdil občas jenom s jednim bočnim kufrem, ale druhou už s oběma nebo žádnym a výsledek stejnej.Na moto asi sedim trochu u strany,ale u předchozích sem podobnej problém neměl.Že bych jezdil víc "levejch" taky vylučuju.Pozdějc je nerovnost tak velká, že má podstatnej vliv na řízení.Kolo má trochu vůly, cca do 1mm na ráfku.Může to bejt tim? Díky za případný rady...
jestli na to treba jen v tom LEVYM naklonu vic netahas?
je to vylozene na strane.
ja bych si spekulativne tipl, ze to je udriftovany... za coz samozrejme chvalim!
Upravil hicks dne 27.12.2011 18:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já bych v tom moc nepátral a nejprve bych vyměnil pneu za jinou. V případě, že se to bude opakovat, tak bych se to snažil řešit. V tomto případě to přisuzuji jízdnímu stylu neboť střed pneu je taky pěkně sjetý na plošku (možná konstrukce pneu, znečištěná směs při výrobě apod.). Po výměně si hlídej huštění a pozoruj výšku dezénu. Na ložisku by musela být vůle jako prase, aby se to takhle sjelo. Toto můj názor.
Joe napsal:
Já bych v tom moc nepátral a nejprve bych vyměnil pneu za jinou. V případě, že se to bude opakovat, tak bych se to snažil řešit. V tomto případě to přisuzuji jízdnímu stylu neboť střed pneu je taky pěkně sjetý na plošku (možná konstrukce pneu, znečištěná směs při výrobě apod.). Po výměně si hlídej huštění a pozoruj výšku dezénu. Na ložisku by musela být vůle jako prase, aby se to takhle sjelo. Toto můj názor.
jj.. podle mne si viz uziva levy zatacky a vic na to v nich slape.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a co když ta mašina byla padlá a je dokroucená jak stará bába...?
Upravil Kubrt dne 27.12.2011 18:27
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.