Chci pořídit druhou motku a lámu si hlavu, zatím teda u mně vede Bigouš, ale tydle dvě brambory mě lákaj.
CHci to na blbnutí plus nějakej delší výlet sám (rumunsko) a nouzově na tom vyvíst mámu když už bude hodně prudit, že jí někam neberu. Takže naloženej jako kráva, ale jen po čr a u nás je všechno za rohem
Dakar je pěknej, ale co si budem nalhávat docela drahej. Proto mě zajímá srovnání se starším bratříčkem F650 ceny sou v podstatě skoro poloviční!!!
Můžete to klidně porovnat i s BMW F650GS, na tom sem jel a teda pole to přejede, ale podle mě jinak čistě na slnici.
Teď mě napadlo ještě jakej je přesnej rozdíl mezi BMW F 650GS Dakar a obyč BMW F 650GS Je to jen v tlumičích a 19tce kolu?
Pokud na dakara máš love tak di do dakara pokud možno 2004 a výš.nebo když GS tak dvousvíčku-jde o spotřebu která není nepodstatná při ceně benzinu.já osobně bych tu starou verzi co je na spodním obrázku už nebral je to krok zpět; ale jde o prachy vím že to je alfa a omega
Prakticky sis odpověděl sám.Pole s F650 přejedeš ale víc něchtěj. Rozdíly mezi GS a dakarem, jsou jen v předním kole a tlumičích(poměrně zásadní rozdíl) a pak už jen drobnosti jako silnější dynamo a design. Pokud chceš druhou motorku a vybíráš z těhle tak ber dakara protože ty ostatní dvě ti nepřinesou nic navíc oproti jedenáctce.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Já už jedenáctku nemám mě to nějak nesedlo vyhovovalo mě to jen na cestování s babou a naloženej jinak mě to přišlo hrozně hovadský. Mám 10tku ninju a to je čistě na silniční prasečení nebo jezdit sám Tak právě proto uvažuju o něčem menším ale zároveň drobet cestovním
Ikdyž občas se mě po velkým GSu zasteskne mě se tydle motorky hrozně líběj
kup Dakar nieje co riesit!No ak zvazujes kupu stareho F-ka,tak to uz urcite lepsie klasiku GS.Obe maju ten isty rozmer kolies (19ka v predu),svetla vyska tak isto,no GSko ma aspon AL kryt motora oproti plastovemu u Fku,lepsie polozene tazisko,striekacka atd. kim-mam 1 sviecku a priemerka 3,6L.Dve sviecky na takom velkom spalovacom priestore niesu na skodu,ale spotreba je skôr otazkou CDI a toho kolko vstrekne striekacka
momul napsal:
kup Dakar nieje co riesit!No ak zvazujes kupu stareho F-ka,tak to uz urcite lepsie klasiku GS.Obe maju ten isty rozmer kolies (19ka v predu),svetla vyska tak isto,no GSko ma aspon AL kryt motora oproti plastovemu u Fku,lepsie polozene tazisko,striekacka atd. kim-mam 1 sviecku a priemerka 3,6L.Dve sviecky na takom velkom spalovacom priestore niesu na skodu,ale spotreba je skôr otazkou CDI a toho kolko vstrekne striekacka
Jasně tak jsem to myslel že ty dvousvíčky mají už jinou říd.jednotku.
Ok schodnem se teda že na terén je bez diskuze lepší dakar A co srovnání cestování ve dvou po silnici a s kuframa, popřípadě sám dálky?
Jinak zatím dík za poznatky
Já jsem dakara prodal a pořídil 800ku převážně pro větší výkon,neže bych potřeboval závodit ale v dnešním provozu těch 50 koní na bezpečné předjetí není dost v některých situacích;jezdil jsem ve dvou a s bagáží a šlo to v poho až na výše zmíněnou záležitost jinak na dakara nemůžu říct ani ň ; spolehlivost,spotřeba,pohodlí , nenáročnost servisu v této třídě mít tak o 10 kobyl víc mám ho nejspíš dál.
Jasný chápu že to ve dvou a naloženej nebude žádnej voheň 8kilo bych bral hned ale to se mě zdá hrozně drahý. Já bydlím na vysočině tj. uprostřed naší pidi zemičky a když vemu někam babu je to do 200km to bych měl přežít. Víc na tom ale budu jezdit sám, ale to svezení ve dvou od toho chci páč na zmrzlinu se s babou a s bagáží nevejdu
otajs napsal:
Jasný chápu že to ve dvou a naloženej nebude žádnej voheň 8kilo bych bral hned ale to se mě zdá hrozně drahý. Já bydlím na vysočině tj. uprostřed naší pidi zemičky a když vemu někam babu je to do 200km to bych měl přežít. Víc na tom ale budu jezdit sám, ale to svezení ve dvou od toho chci páč na zmrzlinu se s babou a s bagáží nevejdu
Myslím že ti ten dakar pro tyto účely v pohodě vyhoví pokud se pro něj rozhodneš.
otajs napsal:
Jasný chápu že to ve dvou a naloženej nebude žádnej voheň 8kilo bych bral hned ale to se mě zdá hrozně drahý. Já bydlím na vysočině tj. uprostřed naší pidi zemičky a když vemu někam babu je to do 200km to bych měl přežít. Víc na tom ale budu jezdit sám, ale to svezení ve dvou od toho chci páč na zmrzlinu se s babou a s bagáží nevejdu
Po CZ nebo okolo komína je to v pohodě, ale jak s tím musíš na dálnici, tak je to v háji. Jedeš 130 a o moc víc to nejede, pak se s tím blbě předjíždí a taky tě každý auto rozvlní. Na nějaký dlouhý přesuny po autobahnech to prostě moc není. Nebo to chce velkou míru trpělivosti , ale courání po okolí je v pohodě...
BMW GS = stroj na radost