Ahoj, protčetl jsem tady asi všechna témata ohledně nabíjení baterie skrze zdířku, která je na levé straně chycená "k rámu" ale jednu věc jsem se nedozvěděl. Pakliže se zdířka dává dodatečně, mnoho z vás jí montuje s nějakou pojistkou přímo na baterii. Můj dotaz je, jak je tato originální zdířka zapojena do elektroinstalace? Je taky přímo na baterku, nebo to vede bůhví kam a zase zpět k baterce? Jedná se mi o to, jestli skrze ní mohu otestovat baterii aniž bych rozebíral nějaké plasty... Nevím totiž jistě, jestli bych pokud by to nebylo přímo na baterku nemohl něco odpálit...
Dakar od 04 má na dobíjení konektory přímo z výroby plus je pod sedlem zakryté plastovou krytkou a mínus se chytá na ten "zvláštní šroub" co je na krytu olejového filtru.
Upravil Scarabeus dne 02.01.2012 16:53
neda mi to se nezeptat, mam Dakara 02 a mám dobiječku origo BMW tu malou modrou krabičku, můžu nabíjet přes ¨díru¨ u rámu? a je krabička vhodná i pro udržování baterie nebo je jen na ožívení aku tak nějak nouzově. Děkuji za odpovědi
Scarabeus napsal:
Dakar od 04 má na dobíjení konektory přímo z výroby plus je pod sedlem zakryté plastovou krytkou a mínus se chytá na ten "zvláštní šroub" co je na krytu olejového filtru.
pokud dobře pamatuju tak ty body co si zmínil jsou na pomocný startování z druhého zdroje, píšou v návodu ,přes zásuvku jsem baterii dobíjel normálně.