i kdyz v manualu jsem se docetl za mam lit do nadrze bezolovnatý benzín podle DIN 51607 ("Super bezolovnatý", s oktanovým číslem nejméně 95 ROZ tak me tak trochu vrta hlavou kterou znacku benzinu mam lit aby to bylo pro motorku to nejlepsi zatim jsem asi vyskousel snad vsechny a nevim kterou firmu preferovat furt tady ctu jen tenhle olej je dobrej ten tam lij jezdi to na nej dobre castrol Motorex apod. ale o benzinu nic
nabidnu tady par znacek a at mi nejaky odbornik poradi kterej bude ten nej nej nej diky
AGIP
Avanti
Benzina
Esso
JET
ÖMV
Pap Oil
Shell
Unicorn oil
Tank ONO
ADW
Pasoil
a spousta dalsich Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
JET ani Esso uz u nas tusim nekoupis.Me je to celkem jedno,jde o cenu.Do auta tankuju 70% u Tank ONO a zatim najeto 735000km bez problemu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No tak já nevím ,ale máš uvedeno DIN tak se zeptám nééé.A navíc co je psáno to je dáno
Jen tak na okraj ..........Taky nevím co je DIN v benzínu,ale anketa to je dobrá
Si to takhle seru po Albanii nebo třeba po Sardinii a najednou otevřená pumpa v noci jako na potvoru OMW .Vlezu dovnitř povidám Albánsky ......Sardininsky Znáte DIN benzinu .Chvilku ticha Nouuu .Tudíž jsem se razhodl netankovat
ja sem hlasoval
Upravil zmijon dne 31.01.2012 23:05
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Nejhorsi co jsem kdy vzal byl v kupodivu v Nemecku u Agipu.Motorka jela tak na 60% a bylo to docela nebezpecne.Vyjel jsem pulku, hodil V-power a jelo se zase dal uz v pohode. Jinak tady to neresim.Tankuji u Vena-Trade co mam za barakem.Nejlevnejsi ( nerikam,ze nejlepsi ) benzin okolo,jede to furt stejne.Nekucka na to ani auto a sem tam na procisteni Ethanol 85.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Jen tak pro formu. Mám auto s TDI motorem, v Čechách jsem tankoval a v průběhu posledních 5-ti let se mi na jednu nádrž se snižoval nájezd z 1300 km na současných 900. Začal jsem tankovat v Německu a 1300 je tam zase. České pumpy prodávají pěkné sračky, ale je to vyrovnáno vyšší cenou, takže pohoda. Mimochodem předloni jsem tankoval v Insbruku a najel téměř 1500 km. Takže pro mě auto i motorka tankování jedině za hranicema.
Tak já zatím neměl ani s auty ani s mašinami žádný problémy. V Brně beru často u Globusu, při současných cenách mají benzín i o 2 KČ oproti Agipu, kde brávám většinou do GS-ka. Auto mi s "GloBenzínem" jezdí v pohodě, nikdy nebyl problém. A ani GS si nestěžovalo, když jsem občas vzal na menší pumpě. Paradoxně někdy mívají na těch menších kvalitnější palivo než na velkých, kde to šidí :-)
PeDR napsal:
Tak mám dojem, že si zmijone děláš prdel.Zrovna, že ty bys to řešil?
To mi bylo jasne od zacatku!Ale stejne mi to nedalo,hlasoval jsem a i napsal svuj nazor!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já Zmijona neznám ale je to seriozní čelavěk. Když Vám někdo napíše že DIN tak chtějte to taky DIN A když jedete na cesty tak se taky po kvalitě¨...Potažmo DIN ptejte