Pokud jsi silniční jezdec,tak je to dobrá volba.To boční otvírání se dá vyřešit taškami.Pokud jedeš okolokomínovku zmenšíš objem a frčíš a nebo je velice snadno sundáš.Je důležité mít všechny gumové špunty v držáku kufrů,pokud je nemáš dají se dokoupit.A to je další výhoda,dá se na to koupit spoustu náhr. dílů.Pokud se někomu zdá,že nejsou moc stabilní,dá se na ně dokoupit vystužení.Já jsem s nimi spokojen,nejsou moc velký,ale mě stačí.A pokud se pohybuješ po západní Evropě,tak nebudeš mít problém s policajtama.
Dum spiro,spero.
To je to co mě třeba zajímá, všichni pořád píšou že jsou ty kufry těžký jako prase. Ale co to znamená v porovnání s hliníkama. Kolik váží Vario a kolik važí nějaké hliníky?
Na motorce vypadaj dobře a to nasazování je pohodlný. Super je taky společnej klíč ke kufrům a ke startování. Oceníš možnost zvětšení objemu ale já to moc nevyužil. Základní velikost mi stačila. Jen to boční plnění je opravdu otrava ale jak jsem tady čet, dá se to vyřešit kabelama :-) Jsou celý plastový, tak nevím nevím co se stane, když stím plestkeš. Já je nepoužíval, tak jsem je prodal ale ináč spokojenost :-)
To boční plnění mě tedy zrovna vůbec nevadí.Do teď jsem měl Varadero a tam byli originální kufry tak s bočním plněním a neměl jsem problém. Projel jsem s nima cca. půl Evropy.Nejvíc vzpomínám na horní topcase do kterého se v pohodě vešli dvě helmy. To chci do udoucna taky nějak pořešit.
Takže jsi je prodal, protože jsi je nepoužíval a žádné jiné jsi zatím nekoupil?
Hanes napsal:
Teď jsem nějak nepochopil jako co je pevný. Myslíš jako ty Varia?
To by bylo fajn kdyby jsi je zvážil.
Díky
Jo myslel jsem Varia. Samo, že nejsou pevný jako hliníkáče, ale spíš jsem to myslel tak, že když ti spadne motorka ze stojánku, tak se hned nerozbijou.
jardajerman@seznam.cz
Ale zase vypadají móóc dobře a jsou navěky pokud ti je nepřejede tank
Až ty plasťaky rozbiješ tak stejně koupíš ty hliníkoví a bude to ve finále ještě dražší.
Hanes napsal:
To boční plnění mě tedy zrovna vůbec nevadí.Do teď jsem měl Varadero a tam byli originální kufry tak s bočním plněním a neměl jsem problém. Projel jsem s nima cca. půl Evropy.Nejvíc vzpomínám na horní topcase do kterého se v pohodě vešli dvě helmy. To chci do udoucna taky nějak pořešit.
Takže jsi je prodal, protože jsi je nepoužíval a žádné jiné jsi zatím nekoupil?
Chtel jsem jenom horni kufr ale nahodou jsem kapl na bocni hlinikace za dobrou cenu. Mam ted bocni nomada pro. Jsou na 99% stejny jako origo hlinikace na advencra akorat, ze to neni od BMW ale delaj to slovaci. Sada bocnich s nosicem vyjde na cca 20tis. Ted su v praci ale zitra ti sem hodim odkaz
Hanes napsal:
To boční plnění mě tedy zrovna vůbec nevadí.Do teď jsem měl Varadero a tam byli originální kufry tak s bočním plněním a neměl jsem problém. Projel jsem s nima cca. půl Evropy.Nejvíc vzpomínám na horní topcase do kterého se v pohodě vešli dvě helmy. To chci do udoucna taky nějak pořešit.
Takže jsi je prodal, protože jsi je nepoužíval a žádné jiné jsi zatím nekoupil?
Chtel jsem jenom horni kufr ale nahodou jsem kapl na bocni hlinikace za dobrou cenu. Mam ted bocni nomada pro. Jsou na 99% stejny jako origo hlinikace na advencra akorat, ze to neni od BMW ale delaj to slovaci. Sada bocnich s nosicem vyjde na cca 20tis. Ted su v praci ale zitra ti sem hodim odkaz
Hanes napsal:
To boční plnění mě tedy zrovna vůbec nevadí.Do teď jsem měl Varadero a tam byli originální kufry tak s bočním plněním a neměl jsem problém. Projel jsem s nima cca. půl Evropy.Nejvíc vzpomínám na horní topcase do kterého se v pohodě vešli dvě helmy. To chci do udoucna taky nějak pořešit.
Takže jsi je prodal, protože jsi je nepoužíval a žádné jiné jsi zatím nekoupil?
Chtel jsem jenom horni kufr ale nahodou jsem kapl na bocni hlinikace za dobrou cenu. Mam ted bocni nomada pro. Jsou na 99% stejny jako origo hlinikace na advencra akorat, ze to neni od BMW ale delaj to slovaci. Sada bocnich s nosicem vyjde na cca 20tis. Ted su v praci ale zitra ti sem hodim odkaz
Velky minus je bocni otevirani, jsou nechutne tezky, v levym kufru u vyfuku neni misto fakt zadny.
Jsem strasne rad ze jsem se jich zbavil a mam hliniky. Taky s vyrezem na vyfuk a presto je tam mista jako prase.
Jedinej topcase jsem si nechal, k motorce se designove paradne hodi a vozim ho porad na veci ktery maj normalni lidi v kapse
Souhlas s Aldou, já mám sice Varia , vůbec si je nehaním , ale nej varianta podle mě je asi ta co píše. Top Vario a boční alu.Přeci jenom ty boky nenandaváš každej den.
Pokud nemáš žádný je to k zamyšlení do čeho jít. Jo a Vario super manipulace a na ně jde taky přibalit , boční otvírání pořeší tašky.
Já nechystám žádný terény a tak mi to nevadí, pro off bude určitě lepší alu i to jejich ukotvení.
Šťastnou volbu..........
Já to mám opačně - top hliníkový, boky vario. Do offu patří jen rolka - to si myslím. Někde jsem četl, že ty topy rády padají a o ten hliníkáč se spolujezdkyně opře. No a kolem komína stačí jen ten pizza kufr. Varia jsou dost odolná - v létě v itálii jsem po jednom dupal, házel jsem s ním a ono to vydrželo. Přesto bych je už nekoupil...