Jeli jsme teď se slečnou naložený, 3 kufry a při brzdění motorem na pětku a trochu i na čtyřku to cukne. Když potom zase přidám, cukne to zase. Stává se to i na čtyřku, ale ne tolik. Nejsem si jistý jestli je to v převodovce, nebo v kardanu.
Obcas to trochu dela,kdyz je ta rychlost podtocena a ty rychleji pridas.Nebo kdyz dam petku,ale motorka jeste nema tu spravnou rychlost,tak to pri zaberu trochu skubne.Taky to muze byt predzvest odchazejiciho krizku kardanu,ale to je potom to skubani citit i na nizsi rychlosti.Nemel jsi kardan nekdy rozdelanej a nezasunul jsi tam potom ten zadni kriz spatne?
Já k tomu nevím nic, ale žádné z mých GS to nedělalo (pokud je to mechanické cuknutí a ne např. vynechání motoru), takže v pořádku to asi nebude. Dělá to až teď nebo od začátku co ji máš? Jaký je to ročník?
škubnutí jakože se to jen tak zhoupne nebo škubnutí jakože kovový zvuky...
jesi se to po rychlým zavření plinu jen tak zhoupne,jakože takový sametoví přibrždění motorem tak to nic...jesi škubne jakože nejakí zvuki,popřípadě nejaká rana do stupaček tak neco k.o. Vůle v křížku těsně předtim než se rozlítne je cítit trošku do stupaček při každym přeřazení,ťuk,ťuk,ťuk,ťuk,ťuk,ťuk....pak bum,prásk a sedíš pod ořechem a čekáš na auto s vozíkem chtělo bi to svest se na tom,to se těžko radí.
Kupredu spatki ni krok...
Dělá mě to taky někdy. Jedeš a pak začneš brzdit motorem. Chvíli to normálně brzdí a pak jakoby to povolí a zase to brzdí motorem.Napadá mě že by to mohl dělat kardan, že se pootočí v tý tlumící gumě co prenáší kroutící moment nebo co ta tam uvnitř je.
Nazdárek , mě to cuká při konstantní rychlosti , kolem 3-4tis. otáček na 2,3,4 stupen , někdo říká je to normální , někdo zas Halluv snímač , tak nevím
kardan v gumě drží na pevno,kkyž se o chlup pootočí tak to nepoznáš,pak se zase o chlup pootočí,zase to nepoznáš,pak se guma utrhne uplně,to poznáš...
LeoMi...vyměň svíčky a palivoví filtr...
Kupredu spatki ni krok...
Kovové zvuky to nevydává, ale nejvíce to je cítit na pátý stupeň pod zatížením.
Motorku mám od Kakase tady z fora, dělalo to už při koupi. říkal že to je normální.
Mě se to teda moc normální nezdá, Na pětku to dělá nejvíc, na čtyřku trošku, tak se mi spíš zdá, jestli to není v převodovce na primárním hřídeli z motoru...
Jestliže by to bylo z převodovky, tak na vstupní hřídeli to s největší pravděpodobností nebude. Spíše budou už sražené boční zuby příslušných ozubených kol a bude je držet v záběru řadící vidlička - pak je velká pravděpodobnost, že ta se časem ohne nebo zlomí. Tohle přes web nevyřešíš - nejlépe když by se na tvé motorce svezl někdo, kdo tyto motorky zná a ví, co mají nebo nemají dělat. Pak by se zjistilo, jestli je to normální nebo ne.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ano prevodovka,presne jak popisuje Tonda,ted ji mam vejpul a menim predlohu,vystupni hridel a samozrejme vidlicky.Da se to sehnat do 300eur na ebay.Ale jestli to budes shanet,tak kup uz M97 tam jsou kola zesileny.M93 a 94 byly poddimenzovany.Nevim proc si s tim deutshe neporadili jeste v roce 2006 i na modelech K1200R,ale to uz je jiny pribeh...
origo novy dily na GO je takova palka,myslim ze padesat tisic by tak tak stacilo,to je lepsi koupit prevodovku jetou po r.v.96,ale to je taky riziko,pac nevis kolik ma fakt odkrouceno.Zkus pohledat,ja to koupil tady a v pohode..ale pres ebay!
http://www.teilweise-motorrad.de/gebrauchtteile/rub1~BMW~rub2~R%201100%20RT~pn~21~func~anzeige~wkid~60066317033330215.html
B2HC4 napsal:
origo novy dily na GO je takova palka,myslim ze padesat tisic by tak tak stacilo,to je lepsi koupit prevodovku jetou po r.v.96,ale to je taky riziko,pac nevis kolik ma fakt odkrouceno.Zkus pohledat,ja to koupil tady a v pohode..ale pres ebay!
http://www.teilweise-motorrad.de/gebrauchtteile/rub1~BMW~rub2~R%201100%20RT~pn~21~func~anzeige~wkid~60066317033330215.html