Začátkem roku 2011 bylo jasné, že letos naše parta, která podnikla dva velmi podařené výlety do Maroka 2009 a do Jordánska 2010 (a když ta poslední byla plná překvapení a zvratů) nebude moci podniknout stejně velký výlet i v roce 2011. Hlavním důvodem byla stále se zhoršující ekonomická situace v Řecku, nejistota, ale i velké snížení příjmů jak mezi státními zaměstnanci (jeden z nás čtyř) ale i v soukromém sektoru (zbývající tři). Nejdříve padla kosa na Thanasise, který je závislý jenom platu a ten se očesal a nebyly již ty rezervy na cestu. My zbývající tři bychom mohli ještě uskutečnit jakoukoliv výpravu, neboť jsme nebyli ještě postiženi krizí natolik, ale ze solidarity jsme se zřekli na ten rok společné výpravy. Místo toho jsme uskutečnily jeden krásný prodloužený víkend na Krétě, z které pochází Nikos. Jako základnu jsme měli přístavní město Chania, kde bydlí, ale projeli jsme velký kus Kréty a jednou i přespali jinde. Díky tomu, že Nikos připravil vynikající program, který během málo dnů byl naplněn jedním významným místem za druhým, horami i plážemi, esíčky i dlouhým off-roadem, šlo o velmi vydařený výlet. Plný, přeplněný. A když se přičtě k tomu nezvyklá pohostinnost Kréťanů, užili jsme si to tak, že na to budeme dlouho vzpomínat. Navíc, nechtěli jsme ztratit i osobní kontakt mezi sebou. Partu je potřeba utužovat a do hořícího ohně přátelství občas přikládat polínka, aby nevyhasl.
Doc přiložený následující obrázek:
[164.54Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 15:46
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[148.99Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Vrátil se nadšen (i když musím říct, že nám všem sdělil, že co vidíš na Jadranu, to samé vidíš i v Řecku a lepším provedení). Nemohu zaujmout stanovisko, sám osobně jsem pobřežní Jadran ještě neprojel.
Doc přiložený následující obrázek:
[166.11Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 15:49
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Začátkem léta se na poslední chvíli změnily i moje rodinné plány ohledně dovolené a bylo potřebat pozměnit program. Najednou jsem měl k dispozici celý jeden pracovní týden plus víkend před a víkend po na nějaký výlet. A co bylo nejlepší, manželka souhlasila, že pojede s sebou. To je důvod k oslavě, protože naposledy jsme byli spolu na delší cestě v roce 2007. Mezitím porodila dvojčata (zatímco já byl těhotný v Iránu, po porodu v Maroku a Jordánsku). Ale protože se nám cestování líbí, jenomže mé manželce jiným způsobem, byl jsem nadšen, že zase pojedeme spolu. A kam? Nech to na mě! A kul jsem plány kolem Jadranu a konfrontoval s Nikosem, který se nedávno vrátil co a jak. Ale na jednom z motoriských sitů v Řecku jsem narazil na Thanasise (shoda jmen s Thanasisem naší party). Sledoval jsem jeho „v přímém zpravodajství“ výlet s jeho manželkou Vannou na Nordcap rok předtím. Celý koncept, jak cestoval, popis a způsob ubytování se jaksi shodoval s mými představami, jak bych chtěl cestovat s manželkou. A musím popsat, co mám na mysli. Moje manželka nemá ráda motorky, neříká jí to prakticky nic, ale toleruje moji lásku. V podstatě dělá velkou oběť, pokud se mnou pojede. Ale určitě není ten styl sportovní dívky, která bude bydlet ve stanu a jíst konzervy. Já bych proti spartánskému způsobu neměl nijaké námitky, můžu cestovat na sto různých způsobů a s rozdílnými rozpočty, stačí když se kola točí. Ale to jsem já, kterého motorka vyjadřuje. Ale jsem-li vděčen, že mě bude manželka následovat, nesmím být sobec a chtít to vše jenom po svém. Vím, že pokud Elpída řekne „ano“ k cestě, neexistuje aby potom během cesty naříkala na bolavý zadek, záda, teplo, zimu. Snese cokoliv. Ale je na mě, abych pro změnu nezatahoval věci sobeckostí přes hranice a proto za trpělivý „baťůžek“ ji musím (a i chci, tak to prostě cítím jako spravedlivé) odměnit tím, že za to strádání během dne, kde se podrobí mému programu a vše snese, musím na oplátku i já něco podniknout pro ni. Vím, že je dobře dorazit na určené místo ten den včas, ubytovat se v hotelu a prohlídnout město, dobře se najíst apod. Ne, nemusí jít o pětihvězdičkový hotel, ale vím, že jako žena chce večer sundat motoristický mundúr, osprchovat a obléknout se jinak a projet a projít se po městě. Aniž se povinně hledí na to, zda se utratí o pár Euro víc nebo méně za hotel nebo jídlo nebo vstupenky do památek.
Doc přiložený následující obrázek:
[168.48Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 15:49
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nikos má změnu v osobním životě, začal žít „na hromádce“ s jednou dívkou a vypadá to na vážný vztah. A chtěl jet s tou dívkou na delší výlet. Možná i z důvodů otestování „baťůžku“... Proto naplánoval cestu se svojí vyvolenou na Jadran. Ta idea se nám všem líbila a často jsme uvažovali, že až jednou budeme mít k dispozici omezený počet dní, je to jeden z našich cílů. Vyslali jsme tedy Nikose s novým baťůžkem jako „kontrolního chrousta“.
Doc přiložený následující obrázek:
[163.37Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
No a jak jsem pochopil, Thanasis s Vannou rok předtím cestovali přibližně stejným způsobem na Nordcap. Z Řecka jde o velký výlet, témeř deset tísíc kilometrů. Způsob, jak se stavili v různých městech, co tam navštívili a co ne, alespoň dle jeho cestopisu mi říkal, že bychom se s sobě jako páry hodili. Shodou okolností Thanasis je moderator na jednom bmw foru tak jako já v našem foru a shodou okolností jsme oba odpovědni za sekci „Cestování“. Mezi těmito fóry panuje v Řecku jakási rivalita, ale naštěstí oba dva patříme k těm demokraticky smýšlejícím a víme, že motoristé (všechy značek) mají víc společného než rozdílného. Prostě mi byl sympatický.
Doc přiložený následující obrázek:
[174.9Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
No a Thanasis připravoval cestu do Skotska. Sám, s manželkou, jako na Nordcap. Protože kuráž a odvaha mi nikdy nechyběla, spojil jsem se s Thanasisem. Napsal jsem mu vše po pravdě a upřímně, jak si co a jak myslím a že bychom možná zapadali do sebe jako dobré ozubené soukolí. To jsem ale přesně nevěděl, jaké konkrétní plány má, přesné datumy a program. Thanasis bydlí v Patře, přístavním městě na západě Peloponésu, v přístavu který je hlavní vstupní branou do Řecka lodním spojením s Itálií. Přijel za nějakými záležitostmi do Atén a dali jsme si rande. Tehdy jsem si upřesnil, že v podstatě bude odjíždět v den, kdy já měl naplánováno vyjíždět na Jadran. Čili odjezd pasuje. Ale samozřejmě, že na Skotsko chceš daleko více dní než na Jadran, který máme skoro vedle. Protože ale naše setkání prošlo ve velmi dobré atmosféře, stálo za to popřemýšlet, zda bych nemohl svou dovolenou nějak „natáhnout“. Kromě svobodného povolání jsem zároveň v zaměstnaneckém stavu na částečný úvazek pracujíc v jedné poliklinice, nejsem neomezený v dovolené, ale jako každý jiný zaměstanec mám jenom určité dny v roce. Navíc se musí skloubit se dny dovolených ostatních kolegů. Došlo k rychlé domluvě v práci a najednou jsem měl dispozici ještě druhý pracovní týden. Přestože jde o termín, jinak v Řecku nejžádanejší, shodou okolností ostatní kolegové již měli náplanované své dovolené na jindy a tedy nijak nevadilo, že si o týden prodloužím. To, co vznikalo nejdřív jako pouhý planý sen začalo nabývat podobu. A měl jsem mnoho důvodů pro to, mít z toho radost. Za prvé se mi víc líbí větší a delší cesta než menší a kratší, to je jasné. Navíc, protože manželka zná dobře angličtinu (kdysi ji i vyučovala), ale nikdy jsme nebyli ani víkend v Londýně, zatímco jsme procestovali co se dá, vždycky to měla jako cíl, který prostě musíme splnit. Navíc se lépe smíří s delší cestou na britské ostrovy než delší cestou po Jadranu. No a protože máme v plánu i Paříž (kterou jsme si oblíbili z minulých cest) a mnoho jiných pro nás zajímavých míst, bylo jasné, že výlet tímto směrem jí bude bližší. A plán, který měl již Thanasis hotov byl přesně v tom smyslu.
Doc přiložený následující obrázek:
[159.16Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jak ale může jeden pár, a mluvím teď o Thanasisovi a Vanně, riskovat jet na cestu s neznámým párem? Jak můžou věřit, že cestu, kterou plánují od ledna a je to jejich jediná cesta v roce a proto prostě musí vyjít dobře, jim nezkazí jiný pár, který se chce přidat na poslední chvíli? Jak do toho jít? A kdysi se jim stalo, že se jejich společný výlet s více páry zkazil a parta se roztrhala a výlet do jisté míry pokazil.... Proč znova riskovat? Navíc vědí a nikdy jsem to neskrýval, že moje Elpída není klasický baťůžek, který následuje partnera na každé cestě? K tomu jsem měl rozumné a upřímné vysvětlení, které asi Thanasisovi pomohlo rozhodnout se risknout.
Doc přiložený následující obrázek:
[163.96Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 15:51
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
„Thanasi, nejsme malé děti. I my toho máme procestováno mnoho a neztratíme se, když by bylo potřeba rozdělit se. Nebudeš nás mít „na starosti“. Je to Váš výlet, který jste si pečlivě naplánovali, a tak se budete držet svého plánu. Já jsem si jist, že můžeme následovat vaše tempo (plán byl dost plný kilometrů..), protože zatím jsme se Elpídou nesetkali s párem, který by NÁM stačil. Většinou jsme omezováni jinými. A kdyby prostě z jakéhokoliv důvodu došlo k nedorozumnění, nesrovnalostem a nespokojenosti, prostě se rozdělíme, vy budete pokračovat dle svého a my si plán najdem „za pochodu“ Nemáme absolutně žádný problém zaimrovizovat a odbočit jinam, třeba i na druhý konec Evropy. Naopak, taková bláznivá roznodnutí jsme již v minulosti s Elpídou mnohokrát udělali. Proto neměj strach o nás, začněme cestu spolu a když to vyjde OK, když ne, tak taky nevadí, rozdělíme se v dobrém.“
Doc přiložený následující obrázek:
[161.66Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Možná, že právě ta velkorysost z obou stran byla tím správným základem. Navíc, Thanasis cosi o mě věděl, také četl některé mé cestopisy a tak nějakým způsobem nešlapal v prázdnu, spíš se asi bál o moji Elpídu.
Doc přiložený následující obrázek:
[152.56Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Navíc udělal velmi štědrý tah. Naše jednání se odehrávalo někde v první polovině července a odjezd naplánován na začátek srpna. Ale já s Elpídou a dětmi jsme jeli autem na chatu na týden na jižní Peloponés. Thanasis vzal Vannu a přijeli nás navštívit na chatu na víkend. Naše manželky se do té doby neviděly. Proto obětoval víkend a přijeli nás trochu poznat, abychom se „otrkali“ a nescházeli se poprvé všichni dohromady až při odjezdu. A protože přijeli velmi sympatickým způsobem a vyzbrojeni taktem, příjemným chováním a protože obě ženy nejsou z těch, co se naparují a my s Thanasisem jsme, myslím, oba džentlmeni a katalyzátory, chemická reakce proběhla úspěšně.
Doc přiložený následující obrázek:
[157.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Byl jsem v sedmém nebi. Měli jsme před sebou dlouhou cestu, okolo 8.000km a kromě cíle, kterým samozřejmě byla Highlands, jsme před sebou měli Paříž. A není krásnějšího pro motorkáře, znáte sami ten pocit, když se nějaké místo líbí, hned sníte o tom, jak krásné by to bylo projet se tím samým místem, tou samou přírodou nebo městem znovu, tentokrát na zamilované motorce.
Doc přiložený následující obrázek:
[145.41Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
A protože jako vždy před takovou cestou sníš o tom, aby všechno bylo opravdu dokonalé, je možné se vydat na takovou cestu bez nějakého nového motorkářského vybavení? No není, jenom to chtělo tu správnou záminku. A takovou je určitě velký výlet s manželkou na celkových 18 dní. Thanasis s Vannou mají asi rok dobře vyzkoušený nový model bluetooth komunikace bmw. Na rozdíl od minulého modelu, nad kterým jsem kdysi uvažoval asi před pěti lety jde o již o model, který kromě vynikající komunikace mezi jezdcem a spolujezdcem je vybaven bluetooth 2, čili zaručená stereo hudba. Thanasis má vyzkoušeno, že opravdu výdrž baterií je kolem slibovaných deseti hodin, dostatečná autonomie na celý den cestování. Není prý příliš dobře slyšet hudba (slabě) při vysokých rychlostech, kde ovšem nijak netrpí komunikace se spolujezdcem. Ale na hudbu (aby byla dostatečně slyšet) je potřeba jet výletním tempem po okreskách. Po dálnici hluk okolí je větší a hudba téměř není slyšet. Ale co bych neudělal pro Elpídu, aby měla příjemnější cestu po tolik hodin během dne, kdy nemá tak dobrý výhled dopředu, a je to jistě podstatně nudnější než v autě, alespoň pro baťůžek. Před cestou sice nechtěla slyšet, že bych to měl pořídit a kdyby i znala cenu, byla by ještě rezolutnější, ale to jsem zatajil. Za další, já mám již dva roky System 6 helmu, jsem s ní velmi spokojen. Ale Elpída měla asi šestiletou vyklápěčku Shoei, dost hlučnou. Měli jsme tehdy pár, ale moje již byla v dezolátním stavu a tak jsem si již pořídil System 6. A tak přišel čas (a hlavně příležitost), vybavit stejnou helmou i Elpídu. No a nakonec mi chyběla ještě nepromokavá taška od bmw (ta klasická ve stříbrném s tím nepromokavým zipem). Mám tento vak již z minule, ale „nutně jsem potřeboval“ ještě jeden, jak jinak.... A protože mám klasické hliníkáče adve od začátku, krásně pasují ty tašky nad postranní hliníkáče. Systém pásů, kterým jsou vybaveny hliníkáče právě pro použití vnitřních tašek nahoru nebo těchto vaků je doslova geniální a tak lehký, tak praktický, že jsem toho nelitoval. Mám za sebou mnoho cest a dovolte mi být „líný“. Taková, zdálo by se, malichernost jako lehce vyložit a naložit během doslova dvou minut a přitom si být jist o nepromokavosti, rychlost a praktičnost, doslova během čtyř pohybů mít utažen pás a tašku jednou poloprázdnou, jindy narvanou mít bytelně připevněnou aniž by omezovala nohy spolujezdce je ... veliká věc.
Doc přiložený následující obrázek:
[159.55Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Rozhodl jsem se vzít i tankbag s postrannímy vaky pro rychlý dosah pár věcí jako jsou nepromoky a jiné. Když se k tomu přidá jezdec a spolujezdec, myslím, že jsme naložili motorku jako nikdy předtím a zde je ta velká přednost GSA. Velká nádrž, která znamená dostatečnou autonomii i při vysokých dálničních kilometrech zaručuje vysoký rychlostní průměr, věc nezbytná na přesuny stovek kilometrů denně. Možnost vzít si sebou opravdu hodně věcí, pokud s sebou nevláčíš i campingovou výbavu, dovoluje jet z horkého léta jižní Evropy až na její sever, maje v každou chvíli to správné oblečení. Například já měl Rukka Air Vantage, kde přidáním vnitřní odepínací goretex vložky s outlastem a nafukovací, ale Elpída měla až do Paříže letní bundu a ve vaku připravenou druhou, teplejší na severní část cesty. Jenom lodičky jsem jí zakázal. Ostatní motooblečení jsme měli dostatečné z minulých let, včetně bot. Přinutil jsem ji koupit (já již měl) módu posledních let, vycházkové goretex kecky. Velký vynález! Lehké kecky na odpolední procházky, aniž nás bude kdy zajímat, zda je venku mokro nebo ne. A protože, přes všechnu legraci, smoking jsem si s sebou nevzal a ani Elpída šaty a lodičky, džíny a tato obuv je ta nejjednodušší kombinace.
Doc přiložený následující obrázek:
[184.48Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jak se dny odjezdu blížily, postupně jsem se seznamoval stále podrobněji s programem, jak ho Thanasis připravil. Jediným problémem byl odjezd lodi, protože do poslední chvíle jsme nemohli sehnat kabinu. A protože hned po vylodění nás čekala velká a nutně i rychlá etapa, spát špatně někde na zemi se nám nechtělo. Thanasis měl již dávno kajutu zařízenou. A protože nám nabídl, že v případě potřeby se vyspí „na bok“ s manželkou na jedné posteli a my na té druhé, stačí zajistit lístky na loď a nějak se do Ancony dostaneme, uklidnili jsme se. Nakonec jeho známosti v přístavním městě zajistily jednu čtyřlůžkovou kajutu, jeho lístky vyměněny, naše zakoupeny a vše bylo zajištěno. Během příprav myslím, v tolika mailech, ale i telefonech a tímto způsobem, jak se snažil i pro nás zajistit přeplavbu do Itálie a nabídl i vlastní uskrovnění v případě potřeby mi jenom dokazovaly, že jsou dobrými parťáky. Když spolu mluví dva zcestovaní, znáte to, domluva je rychlá, podstatná a bez problémů, protože mluvíte stejným jazykem, se stejnými zkušenostmi, jste naladěni na stejnou vlnovou délku. Jednoduché!
Doc přiložený následující obrázek:
[188.81Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Konečně nadešel den odjezdu. Všichni mi rozumíte, jak krásný pocit to je, když je všechno zabaleno, všechno pobráno, když se konečně vyráží na cestu, o které každý večer před spaním sníte a představujete si, jak odjíždíte, jak se naloďujete, jak vyjížíte z Ancony, jak projíždíte letními Alpami, jak.... Ta chvíle konečně nadchází. Super!!!
Doc přiložený následující obrázek:
[179.51Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Tak jako vždy, když odjíždím na cestu, jdu ještě ten samý den na chvíli do práce na poliklinice, abych zbytečně nemhrhal dny dovolené. Odcházím „na povolenku“ kolem desáté ráno a nemám to jako den dovolené. To znamená, že domů, čtyřicet kilometrů pod Aténami dorazím v 10.30. vše musí být připraveno a odzkoušeno, zabaleno v hliníkáčích. Mám půl hodinu na sprchu, zavěsit a připevnit připravená zavazadla, převléknout a ODJEZD!!!!
Doc přiložený následující obrázek:
[147.1Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Máme o něco víc než dvě hodiny na 250 kilometrový přesun do Patry. Přes polovinu cesty je dálnice, takže se to zdá stihnout, ale jistě se nesmí stát něco nepředpokládaného. Proto jsme se letos rozhodli udělat to jinak. Jel jsem v oblečení na cestu do Atén ráno o něco dřív a převlékl jsme se v mojí soukromé ordinaci a nechal tam i kufry. To bylo brzo ráno. Později, kolem desáté přijela manželka do Atén autobusem. Setkali jsme se v ordinaci dle plánu a dokonce si i vzpomněli udělat i fotky.... Tentokrát je tedy odjezd z Atén a tím asi o padesát kilometrů blíž. Nechtěli jsme ponechat nic náhodě, nejedeme sami.
Doc přiložený následující obrázek:
[108.93Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jediné, co byl problém, byla Elpídina nová přilba. Během pár desítek kilometrů jí zrudlo čelo z tlaku nové, neroztažené přilby. Než jsme dojeli do Patry, musel jsem na ji půjčit svoji, která je vytvarovaná a netlačila ji. Naštěstí to bylo jenom první den, potom se poddala a od následujícího dne bylo v podstatě bez problému. Připomnělo mi to, jak jsem udělal stejnou školáckou chybu již po dvakrát, vyrazit na dlouhou cestu s novou helmou. Do Iránu v nové Enduro a do Itálie s tehdy novou System 6. Dávejte na to pozor, někdy je to doslova nesnetitelné, je potřeba ji odnosit několik dnů předem na kratší vzdálenosti (byt-práce).
Doc přiložený následující obrázek:
[162.69Kb]
Upravil Doc dne 28.03.2012 15:58
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Thanasis a Vanna bydlí kousek před Patrou (témeř u velikého zavěšeného mostu mostu, který již spojuje na západní straně Řecka Pelopones s hlavní pevninou severněji, do té doby se používaly ferry). Okamžitě jsme zamířili do přístavu v Patře, protože jsme nevěděli, jak to bude probíhat, protože v Patře již funguje asi měsíc nový přístav na okraji jižního konce města, zatímco předchozí byl ve městě na nábřeží. A v novém přístavu je potřeba najít check-in a víme, že v čemkoliv v Řecku, co je ještě nové a nezaběhnuté, se lehce můžeš zaplést a hodně zdržet. V přístavu jsme zařídili formality celkem rychle a Thanasis pozval na rozloučenou i další jejich kamarády, jeden moto-pár, aby nám udělali i oni pár fotek. Thanasis má s focením mánii. Ale to jsem tehdy nevěděl...
Doc přiložený následující obrázek:
[150.13Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic