Chci použít stávající origo hliníkáče na novou moto a upravit zámky na nový klíč.Nemá s tím někdo zkušenost,jak to udělat a na co si dát pozor?
R 1200 GS LC Adventure
hlavně ti nesmí nic vyčuhovat žádný stavítko, ono vložit to tam půjde, ale jak vyndáš klíč tak už tam nepůjde zpět
Upravil MikaKaco dne 27.04.2012 20:37
No čeče jsou to zámky na originál hlinikáčích a ten klíč vypadá jinak než je na obrázcích (R1200GS adv.). Princip ale bude asi stejný, jen nevím jak ten zámek vytáhnout z kufru abych se dostal k těm stavítkům.
R 1200 GS LC Adventure
rendas napsal:
No čeče jsou to zámky na originál hlinikáčích a ten klíč vypadá jinak než je na obrázcích (R1200GS adv.). Princip ale bude asi stejný, jen nevím jak ten zámek vytáhnout z kufru abych se dostal k těm stavítkům.
Čau
pokud chceš tak ti s tím pomůžu.
Taky jsem si je předělával
Předělával jsem to na origo BMW hliníkačích na osmikilo a byla to otázka chvilky. Je tam takovej malej stříbrnej plíšek, kterej zamáčkneš a vytáhneš celej zámek. Potom tam máš už jenom plíšky s pružinkama, který musíš poskládat podle klíče, aby při zasunutým klíči žádnej nevyčuhoval. Nemusí tam nutně být všechny, ale čím víc tím líp. Jinak kdyby ti nějaký scházely tak BMW prodává sadu s těma plíškama. A určitě doporučuju co nejvíc promazat ať se nezadrhávají.
Ještě doplním, na zámku jsem pak ty plíčky (aby jich tam bylo co nejvíc) zabrousil mikrobruskou vyfoukal a promazal olejem a funguje super ... vyndávání hodně těch plíšků bych se bál, pak to půjde otevřít čímkoli ...
/Flare