chtěl bych se vas tu zeptat jestli nemate někdo zkušenost. Při prudkem přidaní plynu se mi z motoru ozve hlasite cvakaní, děla to hlavně když je motor ve 3000tis a okolo 4 to stichne.
Už se to tu 100x řešilo.
Naber lepší benzín, bez bios...ek. Nějaký prémiový Shell, Benzina a podobně.
A je klid
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
jojo. Resilo se kazdopadne kdyz chces zrychlit...podrad mas po problemu. Sem tam natanku 100 oktanov benzin a protahni to...
Proverene rady, taky jsem s tim bojoval.
Take dam jeden poznatek.
Take mi to delalo, kdyz jsem tankoval v CR a dale na vychod.
Mluvim o 95.
No ale kdyz jsem prijel na Zealand, zjistil jsem ze tu maji 91 a jezdi zde na ni vetsina aut a motorek. To bylo velke zdeseni !!!
Na pumpach maji jen nektere znacky 95. Tak jsem vzdy jezdil a hledal stojan s 95. Az na jiznim ostrove jsem musel natankovat 91, byl jsem vykuleny a cekal maler. Ale nic, BMW jede jako by to byla 95, motor ma stejny vykon, zadne divne zvuky.
Motorku pujcuji Michalovi a ten take nic nerikal??
Tak nevim kde je chyba?? Nechci sahat do svedomi pumparu v CR, ALE?????
profesor
Mně to dělalo hodně, ale teď po velkém servisu, seřízení a diagnostice v Cyrilmoto je klid, snad i proto, že Cyril, když mi motorku vezl, ji trochu prohnal což vždycky pomohlo:-). Když to jde, tankuju lepší benzín, občas vypálím pavouk, zatím (4000 km) je klid a motorka jede jako nová...
ludowik napsal:
chtěl bych se vas tu zeptat jestli nemate někdo zkušenost. Při prudkem přidaní plynu se mi z motoru ozve hlasite cvakaní, děla to hlavně když je motor ve 3000tis a okolo 4 to stichne.
Mám podobný problémpři přidání plynu se mi ozývá rachot z výfuku....
ludowik napsal:
chtěl bych se vas tu zeptat jestli nemate někdo zkušenost. Při prudkem přidaní plynu se mi z motoru ozve hlasite cvakaní, děla to hlavně když je motor ve 3000tis a okolo 4 to stichne.
Mám podobný problémpři přidání plynu se mi ozývá rachot z výfuku....
a z tvého, nebo z cizího? To je důležité pro identifikaci....
Ivan napsal:
Mně to dělalo hodně, ale teď po velkém servisu, seřízení a diagnostice v Cyrilmoto je klid, snad i proto, že Cyril, když mi motorku vezl, ji trochu prohnal což vždycky pomohlo:-). Když to jde, tankuju lepší benzín, občas vypálím pavouk, zatím (4000 km) je klid a motorka jede jako nová...
cyrilmoto musím moc take pochvalit. Velice kvalitní servis
profesor napsal:
Take dam jeden poznatek.
Take mi to delalo, kdyz jsem tankoval v CR a dale na vychod.
Mluvim o 95.
No ale kdyz jsem prijel na Zealand, zjistil jsem ze tu maji 91 a jezdi zde na ni vetsina aut a motorek. To bylo velke zdeseni !!!
Na pumpach maji jen nektere znacky 95. Tak jsem vzdy jezdil a hledal stojan s 95. Az na jiznim ostrove jsem musel natankovat 91, byl jsem vykuleny a cekal maler. Ale nic, BMW jede jako by to byla 95, motor ma stejny vykon, zadne divne zvuky.
Motorku pujcuji Michalovi a ten take nic nerikal??
Tak nevim kde je chyba?? Nechci sahat do svedomi pumparu v CR, ALE?????
JENOMZE JESTLI TO NENI JAKO V AMERICE... tam to ma sice oficialne mene oktanu, ale chova se to jako cca 95.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ludowik napsal:
chtěl bych se vas tu zeptat jestli nemate někdo zkušenost. Při prudkem přidaní plynu se mi z motoru ozve hlasite cvakaní, děla to hlavně když je motor ve 3000tis a okolo 4 to stichne.
Mám podobný problémpři přidání plynu se mi ozývá rachot z výfuku....
a z tvého, nebo z cizího? To je důležité pro identifikaci....
Špatně jsi to přečetlnapsal jsem jasněři přidání plynu se MI!!!ozývá rachot z výfukuAle už jsem to odstranilkdyž vypnu klíček tak je to pryč....
Ono je to s americkym benzinem jeste trosku jinak. Je tam jina metoda urcovani Oktanoveho cisla.
Obecne se urcuje bud výzkumnou metodou nebo motorovou metodou. Motorovou metodou je o cca 10 bodu nizsi, nikde se neuvadi, ale je definovano v normach. U nas se uvadi cislo ziskane metodou vyzkumnou, v USA ale aritmeticky prumer oktanovych cisel ziskanych obema metodami - vysledne cislo je tedy o neco nizsi.
Zdroj: http://cs.wikiped...D%C3%ADslo____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Kamosovy to tiez klepalo gs1200 2008 (nepravidelne) a nakoniec sme zistili pri nastavovani ventilov vadny hydr.napinak rozvod retaze .Ked si ho objednaval v BMW tak mu povedali ze je to dost casty problem
Vadný napínák nebo prasklá vodící lišta rozv. řetězu se projevuje úplně jiným "pazvukem".
Na ten "rachot" u 1100 a 1150 co popisují kluci výše (u 1200GS se neprojevuje, jelikož má čidlo klepání) pomůže pečlivě seřídit motor, tankovat kvalitní palivo, netahat motor prudce z nízkých otáček a občas motorku pořádně protáhnout.
Upravil Tonda dne 17.05.2012 07:45
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...