Pro mě je elektrika na motorce jenom kupa drátů připojených k baterce a to mi tak nějak stačí. Jenom bych teď potřeboval vědět jestli nebude vadit běžící GPS a mobil připojený do palubní sítě + přídavný mlhovky. Jak moc to při vypnutým motoru vycucává baterku a má to nějaký odběr z baterky když jedu?
prostě nenechá mě to někde? stihne se baterka dobíjet?
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
většinou se to všechno připojuje přímo na baterii a relátkem se spíná okruh, aby fungoval jen při zapnutém klíčku a u přídavných světel při zapnutí hlavních světel.
O jakou motorku jde? Záleží na alternátoru.
Upravil stepan dne 07.06.2012 11:07
stepan napsal:
většinou se to všechno připojuje přímo na baterii a relátkem se spíná okruh, aby fungoval jen při zapnutém klíčku a u přídavných světel při zapnutí hlavních světel.
stepan napsal:
většinou se to všechno připojuje přímo na baterii a relátkem se spíná okruh, aby fungoval jen při zapnutém klíčku a u přídavných světel při zapnutí hlavních světel.
O jakou motorku jde? Záleží na alternátoru.
1150GS
Na 1150 máš buď 40A nebo 50A alternátor. Obojí na přídavná světla stačí bohatě, GPS a mobil mají tak malou spotřebu, že to nemusíš řešit.