Ahoj, hledal jsem příspěvek s podobným problémem, ale nic podobného jsem nenašel. Mám R 1200 GS 2005, 50 000km.
Když jedu na libovolný rychlostní stupeň, zavřu plyn a pak zase přidám, odněkud se mi (odhaduji kardan) ozve nehezké kovové cvaknutí. Když se motor (kardan) dostane do záběru, je všechno v klidu. Pak zase zavřu plyn, přidám a cvaknutí je tu zas... :-(
Máte někdo zkušenosti? Je to ložisko, nebo planetový převod na kardanu..popř. kolik by mohla stát oprava? Díkes moc...
Tak to je jasný, já vím, co je kardan, jen neznám pojem křížek...Takže je to na výměnu celého kardanu, nebo jen jednoho z těch kloubků? Popř. kolik asi tak stojí oprava?
Dělá mi to taky. Od 27 tis km do teďka (70 tis.)
Když ubereš - přidáš, ozve se rána, že?
Spíš na spodní kvalty (1-3), nahoře (4-6) to už není tak znatelné, že?
Brali jsme za kardan, vypadá to spíš na převodovku - vůle v soukolí.
Možná to je závada, která se jednou projeví, možná je to BMW ,
Počkám, pojezdím, uvidím...
BMW GS = stroj na radost
Kasak napsal:
Jestli to bude ten křížek,tak ti nezbude nic jiného,než koupit jiný kardan,buď nový nebo jetý/Ebay/.
No...v to případ bych to asi zkusil řešit jako reklamaci - motku mám pár měsíců z bazaru...Myslím, že si pamatuješ, probíral jsem to s Tebou tady na foru. Tohle by měla být skrytá vada, ne?
buboGS napsal:
Dělá mi to taky. Od 27 tis km do teďka (70 tis.)
Když ubereš - přidáš, ozve se rána, že?
Spíš na spodní kvalty (1-3), nahoře (4-6) to už není tak znatelné, že?
Brali jsme za kardan, vypadá to spíš na převodovku - vůle v soukolí.
Možná to je závada, která se jednou projeví, možná je to BMW ,
Počkám, pojezdím, uvidím...
Zhruba tak nějak, ale je jedno, jestli uberu, nebo přidám plyn...prostě se tam ozve rána. A když to hodím na centrál a zařadím rychlost, tak se to tam ozve taky..
Jasně, tak jinak - je v tahu, odlehčíš - klapne. Zabereš do tahu - klapne...
Když to dáš na stojan a budeš točit zadním kolem, tak tam bude vůle a v krajní poloze to vždycky klapne - předpokládám, že je to zvuk do sebe narážejících zubů v soukolí.
Pokud to bude něco jiného, tak se to časem někde vyvrbí. Pak bude jasné, co to bylo
BMW GS = stroj na radost
buboGS napsal:
Jasně, tak jinak - je v tahu, odlehčíš - klapne. Zabereš do tahu - klapne...
Když to dáš na stojan a budeš točit zadním kolem, tak tam bude vůle a v krajní poloze to vždycky klapne - předpokládám, že je to zvuk do sebe narážejících zubů v soukolí.
Pokud to bude něco jiného, tak se to časem někde vyvrbí. Pak bude jasné, co to bylo
Jo, je to tak, jak říkáš...Takže ty to máš taky a jezdíš s tím dál???
nicholas20087 napsal:
Ahoj, hledal jsem příspěvek s podobným problémem, ale nic podobného jsem nenašel. Mám R 1200 GS 2005, 50 000km.
Když jedu na libovolný rychlostní stupeň, zavřu plyn a pak zase přidám, odněkud se mi (odhaduji kardan) ozve nehezké kovové cvaknutí. Když se motor (kardan) dostane do záběru, je všechno v klidu. Pak zase zavřu plyn, přidám a cvaknutí je tu zas... :-(
Máte někdo zkušenosti? Je to ložisko, nebo planetový převod na kardanu..popř. kolik by mohla stát oprava? Díkes moc...
a delas to RYCHLE, nebo pomalu?
jestli to dela jenom kdyz za to vezmes RYCHLE tak je to myslim spis tebou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nicholas20087 napsal:
Tak nějak normálně, prostě otevřu plyn..Spíš pomaleji, abych dobře slyšel..
podle mne tohle dela snad kazdej dopravni prostredek, co ma neco najeto.
hodilo by se to vyzkouset a porovnat...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2