ahoj poraďte při jízdě asi při 4.5-5 tis. otáček se ozve asi vteřinové kovové zacvakání od motoru. Jinak šlape motor bezproblémů, táhne pěkně, nevíte čím by to mohlo být? Díky
neviem do akej miery ti to cvaka.A ci za kazdym pri tych istych otackach.Nebude to len nieco uvolnene a to presne pri tych otackach zavybruje?
Ja ked svoju GS nastartujem na studeno,vsetko krasne bezi,po minute sa ozve jemnucke cvakanie ktore trva tiez asi dalsiu minutu a po nej to zmyzne a motor bezi dalej krasne.Myslim ze je to nieco s dekompresorom.Vsimol som si ze staci pridat plin nad 3tis ot. a hned to prestane,alebo jednoducho chvilu pockam a je to prec.No je to vzdy len na uplne studenom motore,to asi tvoj pripad nebude
zackvaká to téměr u každé rychlosti zkusím to projít všechno jestli není něco povolené jen se mi zdá divné, že je to tak pravidelné tím myslím že je to při těch otáčkách
Este som nepocul klepat ventily u tohto typu rozvodu.Kedze vacka ma plynuly nabeh na ventyl co na nom ma cvakat?Myslim ze ventyly to nebudu.Mne to skvôr logicky pride na tie vybracie.Je uplne jedno na akej rychlosti ides,vzdy ti to spravi pri tych istych otackach,ma to logiku.Rozvodova retaz by sa ozyvala hlavne u volnobeznych otackach pokial by neboil ostatocny tlak v sponovaku.Skus vytocit motor na neuraly ci to tiez zacvaka.
Napadla ma este retazova sada.Kolko mas na nej najazdene.Pripadne aky mas kryt retaze,original plastovy alebo touratechacky hlinikovi.Moze sa stat ak ju mas uz vytahanu,alebo velmi uvolnenu ze o nieco skrie pri urcitych otackach
Když jsi zmínil tu řetězovku, tak se mrkni na rolnu řetězu. Jestli ti z ní už odlítla ta povrchová guma, dělá to dost hustokrutej zvuk. Ale samozřejmě to nemá vliv na otáčky.