Zdarec, tak jsem trošku zajezdil s elcéosmama po libavé, a jediný můj handicap bylo nízko položené sání (v nepříliš hlubokém brodu-tak do poloviny válců-se mi tlaková vlna vody, jak jsem do potoka vletěl dostala do sání a zřejmě část i doválců, protože se motorka sama zadusila,naštěstí jsem setrvačností vyjel a vody zřejmě nebylo moc tak se odpařila a po vypuštění vody z airboxu jsem ji nakopl napoprvé) a snad i tlumiče, akorát že jsme nejezdili po krosové dráze, ale volně po prostoru tak se tento neduh, až tak neprojevil. I když mám ohlinsy, ale....
Otázka na vás zní: Má někdo vymyšlené nějaké udělátko, jak zvednout sání co nejvýš to půjde? TomeTT existuje něco přímo od vás, abych to nemusel řešit trubkou od vysavače? když pak zvednu sání dejme tomu nad nádrž (je jasné že tak hluboko brodit nebudu, ale většinou je to vlna která se přelije), jak dořeším elektřinu pod nádrží? stačí na to nějakej ten sprayík od TT?? nebo nějaké jiné postřehy a nápady vodníků?
TAKE IT EASY
LUKES:
a) husí krk když jedeš na island je jediná možnost.
když předpokládáš brodění fakt často, jde to řešit metodou "hechlingen", t.j. foknout do hrdla trošku montážní pěny (nebo tam dát korkovou zátku) a do konce před airboxem navrtat shora pár děr, které budou mít potřebný průřez. Tím že to bude už pod sedlem to ochráníš před tlakovou vodou při průjezdu brodu ale nezabrání to vniknutí vody při mega hlubokým brodění, kde je metoda a) jediná možná.
c) jezdi v brodu tak, aby ta vlna šla před motorkou a ne do motorky. Já nebrodil zrovna málo a vodu v airboxu jsem měl jen párkrát. Jde fakt o to, jakým stylem to jezdíš.
Pokud ti jde voda až nahoru pod nádrž, není to asi úplně správně ale naprosto skvěle na to funguje takový speciální sprej, který vydrží minimálně celou sezónu a ochrání konektory i kabelové svazky atd. Na KTM naprosto osvědčená věc (tam je baterka a skoro všechny rozvody tak dole, že to je ve vodě pořád a s tím sprejem je konec bílého povlaku oxidace a problémů s vyhnilými kabely atd). Stojí to asi pětikilo a vydrží to roky. http://www.tourat...otect.html*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Potřebný průměr... je jaký??
můj styl je plný plyn (nejdřív prozkoumat když je čas zabrzdit) přece si ty lc8 nenechám ujet.. takže asi nebudu projíždět moc vycházkově.... nebo znáš jiný styl účinný než kadle,kadle abych nebyl náhodou mokrej? Ne..., beze srandy..., nechci mít pokaždé strach že to utopím. Dvakrát jsem měl hlubší brod a pokaždé stejná situace, plný airbox a voda ve válcích. poprvé jsem musel vytáhnout svíčky, tentokráte ne. Vysvětluju si to tím že jsem poprvé dumal kudy pojedu a motor vychládl a voda která se dostala do válců se nemohla odpařit jako po druhé kdy byla motorka zahřátá a vjel jsem tam dá se říct bez rozmyšlení (chlapíci co se mnou jeli to tam znali a na lc 8 to projeli stylem kadlekadle..)
Takže asi budu muset řešit husí krk, nebudu se strachovat... tady nejde o tlakový vzduch že by byl nějakej problém kdybych to chtěl vyvést nějak za plexisklem, že?
Myslel jsem si že děláte nějaké fintičky jak mají defíky, že bych si to připevnil na přilbu a jel bych..... škoda
dík za konzultaci. TAKE IT EASY
LUKES: změř si průměr sacího otvoru a spočítej průřez a pak spočítej průřez tak 4-5 děr, které by v součtu měly mít to samé.
Nemůžeš jezdit jako LC8, když máš jinou motorku. To je nesmysl. Zrovna v brodu je to pitomost. Ale každej ať si dělá co chce ne? Nejhůř dopadneš tak, že ti hrkne voda do oleje a s mlíkem se fakt jezdí blbě.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jasně sorač s tím průměrem mi to nedošlo... co se týká jízdy na BMW a KTM je jasný kde to je, ale taky je myslím si jasný, že málokterý jezdec využije možnosti těchto strojů, a ani já nejsem žádnej lumen, ale šel jsem do toho srovnání na libavé s obavami a vidím že nebyly opodstatněné, prostě jsem natrefil na jezdce s uměním mi rovným a je jedno jestli jedou na lc8 a já na 1150.... a zrovna v tom brodu jsem pocítil problém a nemyslím si že hladina byla nějak vysoko aby mě měla nějak ohrozit...
TAKE IT EASY
http://www.bmwgs....ead_id=738Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
ja jsem jsem tam nasadil cca 25cm hadici z topeni ze skody 120 sedi perfektne a vyusteni nekde u altiku
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“