aneb Boris byl tak hodny a protoze mam moto servisu (motor -- divny zvuk po 132 tis km), mam do patku pujcenou jeho 1150GS na Karoo vepredu a E09 vzadu.
Nasadil jsem ji vcera hned do sluzby a to na klasicke trase Praha -> Melnik -> NeuKnin -> Sedlcan a ... a...
(zbytek budu dopisovat postupne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zitra to sepisu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hix ma chripku, tedy nizsi produktivitu a tim padem skluz leckde.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No napjatě čekám co z testu vyleze za výsledek. Jestli mám prodat twina a začít shánět boxera.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
hasi do znazne miry cizi pruser a ma PRISERNOU rymu a kasel.
vim o tom, mam to uz v hlave, napisu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hasi do znazne miry cizi pruser a ma PRISERNOU rymu a kasel.
vim o tom, mam to uz v hlave, napisu.
Hlavně že umíš dobře anglicky a neumíš psát česky háčky a čárky.
Brzo se uzdrav! H.
Upravil hobr dne 29.09.2012 21:44
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hasi do znazne miry cizi pruser a ma PRISERNOU rymu a kasel.
vim o tom, mam to uz v hlave, napisu.
Hlavně že umíš dobře anglicky a neumíš psát česky háčky a čárky.
Brzo se uzdrav! H.
pisu bez carek na foru uz od roku 97 nebo 98.
ceske klavesnice se stitim a zapinam ji jenom vyjimecne
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak Hicksi, nenech se ukecávat, na fóru seš stejně vylepenej skoro pořád tak to sem napiš. Dost mě to z tvého pohledu zajímá
Upravil LukyGs dne 29.09.2012 22:04
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
1.
Není to špatný - s 1150GS je to trochu jiná jízda než s 800GS, ale dá se na to rychle zvyknout
2.
Má to svý výhody i nevýhody (jako třeba horší manipulaci na místě) __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)