Vyvaroval bych se roku 2003 twinsparku... Už kvuli ABS modulu s posilovačem brzd.V tom roce do těchto modelů montovali nějaký mezityp a ten nedělal dobrotu...Já už jsem ten vehemnt poslal do křoví...
Upravil Kubrt dne 19.10.2012 11:06
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Vyvaroval bych se roku 2003 twinsparku... Už kvuli ABS modulu s posilovačem brzd.V tom roce do těchto modelů montovali nějaký mezityp a ten nedělal dobrotu...Já už jsem ten vehemnt poslal do křoví...
Mam 2003 twinspark a posilovač je OK. Není to spíš jen hon na čarodejnice kvůli tomu, že pár lidem ten posilovač odešel? Kolik ostatních GS a neGS s posilovačem jezdí zcela bez potíží?
Několika lidem se vysypal kardan a taky se kvůli tomu nedělá halo, že "Sháním 1150 bez kardanu, protože se může vysypat... Sháním 1200 bez kardanu, protože může prasknout.. atd"
Chlapi, napište zkušenost ale nepište "Nekupoval bych..." Já naopak Twinspark a integrál s posilovačem doporučuju, protože je to dokonalý systém, který mi párkrát zachránil ústa (myslím integrál) a moje dva 1150ADV (2003 a 2005) mají najeto přes 200 tisíc km bez jediného problému. Není to vůbec běžná závada a když už se objeví, obvykle u motorek s nevyměněnou brzdovou kapalinou. Cívky co jsou ve fajfkách hlavních svíček opravdu občas odejdou, ani to ale nebyl pro mne důvod, abych do stejné verze nešel znovu. Ale souhlasím, že kdo chce hlavně jednoduchost, pak do roku 2002.
Na co si dát pozor? Nevím jaké zkušenosti máš s boxery BMW řady 1100/1150, u ADV je třeba koukat na podobné věci. Pokud nemáš žkušenost, je nejlepší mít sebou odborníka. Tlumiče, vůle na kardanu, kontrola teleleveru, stopy po havárii, spojka, táhnutí do strany, pazvuky co by mohly něco signalizovat (kromě těch mnoha dalších, které jsou normální), mnoho řekne zkušební jízda, při které začátečník moc nepozná atd. atd.
Za 8 let jsem měl dvě GS ..jedna 2002 a jedna 2003 GSA ( s posilovačem )
Když je obě sečtu dohromady ( na GS jsem měl asi 80 tis, když jsem ho prodával a GSA už má taky 80 tis.) co se závad týká, tak jsem nedělal tlumiče, posilovač brzd, GO motoru a GO převodovky, jinak snad úplně všechno a když sečtu co to stálo, tak vedle GSA mohla stát ještě 650 Dakar.
...ale stejně bych neměnil a GSA si asi už nechám ,, forever ,,
Upravil pepanek1150 dne 19.10.2012 12:18
všude dobře.....doma GSA
jééééééžiši.... to jsem zase něco napsal,co Vlastimile ... Napsal jsem svuj názor díky své zkušenosti...
nForger : no... tak zase to nepřeháněj,buď "vod tý dobroty"...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
jééééééžiši.... to jsem zase něco napsal,co Vlastimile ... Napsal jsem svuj názor díky své zkušenosti...
nForger : no... tak zase to nepřeháněj,buď "vod tý dobroty"...
To nebylo na Tebejá přece nikoho necitovalje to všeobecně.
Kubrt napsal:
jééééééžiši.... to jsem zase něco napsal,co Vlastimile ... Napsal jsem svuj názor díky své zkušenosti...
nForger : no... tak zase to nepřeháněj,buď "vod tý dobroty"...
To nebylo na Tebejá přece nikoho necitovalje to všeobecně.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
jééééééžiši.... to jsem zase něco napsal,co Vlastimile ... Napsal jsem svuj názor díky své zkušenosti...
nForger : no... tak zase to nepřeháněj,buď "vod tý dobroty"...
Nebylo to myšleno zle, vím že se Ti posilovač vysypal. Pokud by se to stalo mně, tak ho taky vyhodím.
Jen jsem tím chtěl říct, že se občas sypou i jiné věci a kvůli posilovači není třeba 2003 twinsparky zatracovat
Kubrt napsal:
jééééééžiši.... to jsem zase něco napsal,co Vlastimile ... Napsal jsem svuj názor díky své zkušenosti...
nForger : no... tak zase to nepřeháněj,buď "vod tý dobroty"...
Nebylo to myšleno zle, vím že se Ti posilovač vysypal. Pokud by se to stalo mně, tak ho taky vyhodím.
Jen jsem tím chtěl říct, že se občas sypou i jiné věci a kvůli posilovači není třeba 2003 twinsparky zatracovat
beru na vědomí... ale i tak,kdybych byl býval dřív moudřejší,tak koupím spíš jiný ročník...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
já mám taky TwinSpark s integrálem, 12/2003 a potíže žádný, měnil jsem ložiska v rozvodovce a to je všechno kromě běžný údržby
motorka má najeto 83000km
takže já souhlasím s Ivanem, nemám důvod si myslet, že 2003 je horší než třeba 2005
spíš bych byl opatrnej na ročník 2002, kdy se už začal montovat integrál i na jednosvíčkový modely, tam bych i nějaký "přechdový" jevy čekal
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?