Zdárec
Poslední dobou se mi brambora nějak nezdá. Je to sice stříkačka, ale teď po nastartování někdy chcípne, což nedělalo ani v zimě. Další věc je, že to z ničeho nic přestane držet volnoběh a pak je to zase na chvíli dobrý. Máte s tím někdo zkušenost? Díky
koukam, co clovek to jinej postup. Ja zapnou klicek, 3x pomalu od dorazu k dorazu a nastartovat. Kdyz nenastartuju a vypnu klicek, tak se mi ty hodnoty neulozi. Zezacatku jsem taky vypinal klicek a divil sem se, proc mi to nepomaha
Labus01 napsal:
koukam, co clovek to jinej postup. Ja zapnou klicek, 3x pomalu od dorazu k dorazu a nastartovat. Kdyz nenastartuju a vypnu klicek, tak se mi ty hodnoty neulozi. Zezacatku jsem taky vypinal klicek a divil sem se, proc mi to nepomaha
Můj poznatek. Když je na přímém slunci, třeba na parkovišti, tak pak má problém a občas zdechne, nevím proč nebo je to jen náhoda. Když jsem tam měl laďák, tak nezdechla nikdy. Teď tam mám zpátky origo, protože laďák neměl homologaci, a občas to zdechne na volnoběh. Je to prostě jednobuch, tím to asi bude.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Může to být baterkou, zaneseným kontaktem, čidlem u alternátoru nebo i špinavá škrticí klapka po špatném benzínu.
Když jsi letos vyjížděl, měl si tam hodně benzínu z loňska?
Mě to taky dělalo tak jsem motorku rozdělal, prostříkal všechny kontakty kontoxem, juknul jsem na čidlo u alternátoru a na konec přišla na řadu i stříkačka a škrticí klapka tu jsem celou vyčistil do zlatova a pak jsem jednu nádrž prolil aditivem, teď tankuju nějaký lepší benzín myslím, že má označení 95E (je o 20h dražší než obyč) a po 1tis km zatím všechno stále funguje jak má. Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
No ja jezdim i pres zimu, byl sem napriklad na elefantech, takze benzin to byt nemuze a vnitrek je cisty - ten sem cistil.. zbyva tedy ta baterka nebo elektro..