Zdravím, už pár dní se štvu s kontrolou mojí motorky, spojka, ventily a jelikož mi to párkrát chcíplo, tak jsem i koukal, jestli nejsou špony na tom čidle u magnetu, jak tu někdo z vás už taky řešil. Rovnou jsem i chtěl vyměnit olej, tak jsem to všecko poskládal, dokonce mi nezbyl ani šroubek, jako dycky, dolil 2L oleje a ono mi to nejde nastartovat. Starter se ani neotočí, jen to udělá takovej zvuk, jako by tam snad něco do něčeho narazilo či co. Zkusil jsem i nabít baterku a startovat přes kabely, jestli to náhodou není tim, že by to neutáhla a nic.
Neměli byste někdo typ na nějaký záludný kolečko, který bych mohl špatně vrátit nebo něco takovýho?
Jinak motor otočit ručně jde, když to zkusím z boku imbusem nebo i přes dvojku jsem zatočil kolem. Ale nenastartuje.
Snad někdo poradí, díky.
Do it my way...
myslím, že máš tento problém http://www.bmwgs....ost_321928BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
No, jdu pro kladivo a zkusim poklepat :-) No a jestli někdy rozdělam ten starter, tak ho snad nedam dohromady, ale když už jsem v tom, hezky brzo stejně nebude, ventily skladem nejsou, tak se do toho můžu pustit, díky za námět.
Do it my way...
Nechci dělat chytrýho. Motka mi taky zrovna nejezdí, taky jsem sundaval dekl magneta kvůli kontrole špon a když jsem to dal dokupy ,tak to dělalo to co tobě. Při sundavání mi vypadla podložka, která pasuje na obě ty hřídele co jsou nad magnetem. Dal jsem ji na tu blíž k pastorku, nasadil dekl, dotáhl a nic. Povolil jsem dekl a startovalo to, tak jsem dal podložku na tu spodní hřídel a OK. Než budeš rozerbírat startér, tak zkontroluj kam jsi dal tu podložku.
Jen dělej chytrýho měl jsi pravdu.
Spitfire, díky za nakopnutí. Nejdřív jsem měl tucha že to určitě bude něco se starterem, nechtělo se mi do toho, ale tak rozebral jsem ho a při skládání jsem stejně ten dekl musel znouv sundat a znovu mi právě tadle podložka vypadla. Tak jsem zkusil zapátrat v manualu a je tam i upozornění na tu podložku a kde má být, dal jsem ji tam a už je to oukej nějaká strana 11.36, tam o tom taky něco je.
Díky kuci
Do it my way...
Nazdar.V pátek jsem nastartoval v pohodě a jak jsem vyjel z garáže tak to chcíplo a už jsem nenastartoval.Pak jsem o víkendu zkontroloval baterku, čidlo otáček, pojistky, kabeláž, svíčky atd… Poskládal a pořád nic. Tak jsem zkusil startovat s plynem a ono to chytlo. Otáčkoměr zprvu na 0 a pak po asi 2 sekundách vyletěl na 3000, pořád jsem držel plyn, jak jsem ho pustil tak klesly a chcíplo to. Pak mě napadlo poštelovat doraz klapky abych zvýšil otáčky. Teď to nastartovat jde, ale není to ono a šroub dorazu je skoro celý zašroubovaný. Myslím, že by to tak nemělo být. Ale nevím čím by to mohlo být ? Připadá mě jako by ubylo otáček. Nevím jestli by to mohlo být i palivovým filtrem, a nebo jestli neodešla lamda sonda. Výfuk mě připadá trochu víc černější. Jinak je to dvousvíčka 2004,57t km.
stanislav216 napsal:
Nazdar.V pátek jsem nastartoval v pohodě a jak jsem vyjel z garáže tak to chcíplo a už jsem nenastartoval.Pak jsem o víkendu zkontroloval baterku, čidlo otáček, pojistky, kabeláž, svíčky atd… Poskládal a pořád nic. Tak jsem zkusil startovat s plynem a ono to chytlo. Otáčkoměr zprvu na 0 a pak po asi 2 sekundách vyletěl na 3000, pořád jsem držel plyn, jak jsem ho pustil tak klesly a chcíplo to. Pak mě napadlo poštelovat doraz klapky abych zvýšil otáčky. Teď to nastartovat jde, ale není to ono a šroub dorazu je skoro celý zašroubovaný. Myslím, že by to tak nemělo být. Ale nevím čím by to mohlo být ? Připadá mě jako by ubylo otáček. Nevím jestli by to mohlo být i palivovým filtrem, a nebo jestli neodešla lamda sonda. Výfuk mě připadá trochu víc černější. Jinak je to dvousvíčka 2004,57t km.
Nemáš "zašponovane" to čidlo otáček??
Over than 250k km on BMW GS bikes
Není tam ani smítko.Pak mě napadlo že by to mohlo být i Potenciometr škrtící klapky.Už minulí rok se mě občas stávalo že když jsem podřadil z meziplynem tak to chcíplo ale hned to chytlo. Nebo jak jsem nedávno půjčoval motorku kamarádovi tak mu to zdechalo při ubrání plynu ale pak 14dní jezdilo to bez potíží.
Zdarec, mě po demontáži klapky dělala něco podobnýho, běžela jen pod plynem.
Pomohlo motor vytočit nad 4000 ot. a zavřít plyn. Pak si jakoby znovu našla volnoběh a už to nikdy víc neudělalo.
Jo a plyn si předpokládám kalibroval?
Špatné je že si se vrtal v nastavení klapky, to vrať zpátky, klapka musí uplně dovírat.
Upravil Pete1427 dne 27.05.2013 13:46
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Tak závada pořád nevyřešena,baterka koupena nová a závada přetrvává tak jsem se objednal na diagnostiku.Ale než tam pojedu tak jsem měřil lamdu a mám tam odpor 1ohm,dále čidlo klapky měřeno střed mezi levou a pravou stranou 88-486 a 486-97ohm. Dále jsem sundal vstřikování a otvorem se podíval na ventily a jsou na nich (nevím jak to popsat) jakoby důlky jak nasypaný písek je to označeno červenou a vršky jsou hladké. Je to normální nebo jsou chycené?