Zdravim, dneska se mi poprve rozsvitila kontrolka oleje. Cirka po 2000 km po vymene. Tak jsem dolil tak dve stamprdlata a kontrolka se uz nerozsvitila. Co je divny, a nebo nevim o tom zdali to delalo i predtim a to ze: kdyz mam motorku na volnobehu, tak mam okynko oleje zcela zatopene olejem. Kdyz motor dostanu do otacek, olej rapidne ubyde skoro tak ze tam v okynku zadny olej neni. Motorku jsem mel na rovine. Olej samossebou zahraty tak ze se sepnul verak chlazeni. Opravdu nevim zdali je to normalni. Chapu ze zvysenim otacek se i zvysi jakoby spotreba oleje celeho systemu. Jenom by menikdy nenapadlo ze pokles hladiny je tak rapidni, kdyz pri normalnich otackach je okenko kompletne zatopene a pod otackama je vlastne skoro prazdne.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Nepomůže někdo? Jenom se juknout zdali vám to někomu taky dělá, myslím to ubytí oleje po přidání plynu. díky
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
... myslím si že za běhu motoru sledovat okýnko oleje je celkem na prd
(tak trošku nesměroplatný
mám teda 1150 a tam se dějou za okýnkem různý věci .. ale za běhu motoru tam olej jen tak různě protíká ..
Upravil chstepan dne 18.06.2013 08:08
(ch)stepan
Ale toto ide sledovať aj za behu motora. A dáva to zaujímavé info o oleji a jeho tlaku a aj teplote.
Nejak sa mi nedarí vložiť obrázok, tak sem dam link na článok motoride.sk/c/461...otore.html
Upravil Tryskac dne 20.06.2013 22:37