ripper napsal:
ty tam děláš komplet generálku, co?
Nedělám ,ale budu motorku prodávat a ted když ji trošku trápim přes spojku tak začíná být tcítit smrad ze spojky tak ji radši vyměním.....nechci aby mi to pak nový majitel vyčetl...nemám to rád. tak ji projistotu vyměním.
Upravil dodge dne 17.06.2013 19:15
Vše co dojede do cíle je dobré.
ripper napsal:
ty tam děláš komplet generálku, co?
Nedělám ,ale budu motorku prodávat a ted když ji trošku trápim přes spojku tak začíná být tcítit smrad ze spojky tak ji radši vyměním.....nechci aby mi to pak nový majitel vyčetl...nemám to rád. tak ji projistotu vyměním.
Že ti spojka smrdí, když jí trochu trápíš v terénu neznamená, že končí. Je to suchá spojka a ta hned začne kouřit. Klidně může najet dalších X desítek tisíc. Když sundáš startér, tak se na ní můžeš podívat a změřit tloušťku, a pak bych do kdyžtak řešil.
ripper napsal:
ty tam děláš komplet generálku, co?
Nedělám ,ale budu motorku prodávat a ted když ji trošku trápim přes spojku tak začíná být tcítit smrad ze spojky tak ji radši vyměním.....nechci aby mi to pak nový majitel vyčetl...nemám to rád. tak ji projistotu vyměním.
Že ti spojka smrdí, když jí trochu trápíš v terénu neznamená, že končí. Je to suchá spojka a ta hned začne kouřit. Klidně může najet dalších X desítek tisíc. Když sundáš startér, tak se na ní můžeš podívat a změřit tloušťku, a pak bych do kdyžtak řešil.
Ahoj díky za radu s tím starterem zkusím to zkouknout.
Vše co dojede do cíle je dobré.
To, že spojka zasmrdí opravdu neznamená, že "umírá". Jak píš Štěpán, při vyndaném startéru jde tloušťka lamely orientačně změřit mezi přítlačáky. Je to fakt orientační změření - správně se má lamela měřit v místě u nýtů (tj. ve středu obložení). Lamela se sjíždí nestejnoměrně - tzn. vždy má na obvodu menší tloušťku než u nýtů. Takže klidně mezi přítlačáky můžeš naměřit hraniční hodnotu opotřebení a na středu u nýtů bude ve skutečnosti klidně o 0,2 - 0,3mm více (i víc).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...