Nazdar pánové, tak o víkendu jsem měnil gufera ve vodní pumpě a kontroloval čidlo otáček jestli měnit zasrane od spon. Vše šlo v poho říkal jsem si jak je government jednoduché:-) Ale jak sem to dal dohromady i doliti oleje a vody, tak sem to zkusil nastartovat. No a sarter se sotva točil jako byl slabej, tak jsem dnes rozdelal pravoustranu jestli sem něco nepo...... Ale vše vypadlo dobře tak po smontovani že to zkusím znovu ale teď mě zase odešla elektrika bo nevim...... Otocim klíčkem rozjel se základní věci ale když zmacknu vypínač tak se nic neděje čerpadlo nic prostě nic jen svítí světla a kontrolka abs a jeste jedna.
prohlidni vsechny kabely, jestli jsi pozapojoval vsechny konektory spravne a poradne a kabely u krku rizeni, jestli nejsou prodreny.
Baterku jsi nabijel po tom co ti to zlobilo nebo pred tim?
U tech nasich vehiklu ta baterka vytvari ruzne problemy:
Tak mě napadá jestli jsi to pod tím deklem přece jen špatně nesložil, je tam jedna podložka a když ji dáš na špatnou hřídel tak se celý startovací převod zablokuje a startér s tím sotva otočí. Vysokým odběrem jsi pak mohl vyšlohat baterii a teď z toho mohou být ty další problémy.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
No proto sem to dnes rozdelaval znovu:-) ale už je to vyřešené promackal jsem kably a zjistil že už je to fusersky spravene ......a a dané do stahovaci buzirkyr na kable....... Takže sem koupil pěknou .....