Zdravím vás, nechával jsem kvůli nefunkčnosti vyměnit komplet palubku na mé 650GS a mám teď trochu starosti s nekorespodnujícím tachometrem. Za poslední rok totiž točím kilometry od nuly.
Zkraje mi to ani tak nevadilo, ale co se blíží následná STK, tak mám z toho obavu - předloni jsem tam byl s 38 tis. km a teď tam přijedu jakoby se stočeným tachometrem, to je blbý ne ? Čeká mě to v říjnu a do té doby bych to asi raději měl v cajku. A toť otázka - je to vůbec možné přitočit na počítadlo více kilometrů? Opak se asi běžně děje, tak by snad mohli jít i ty kilometry přitočit, ne? Hlavně ani nevím na koho se obrátit. Dík.
Ahoj, určitě to nějak půjde, odborníky na to najdeš v každém druhém bazaru
Ale pokud Ti jde jen o STK nic se neboj a jeď tam s jakýmkoliv stavem km, při nejhorším jim řekneš, že si prostě jezdil za uplynulé 2 roky víc, než je běžné
Jedna vec je stav tachometru, druha vec pocet najetych kilometru. Na STk je zajima stav najetych kilometru, pokud jde o STK s CEBII, ne stav tachometru. Asi bych to neresil, a pokud by mel nekdo podezreni, tka proste rekni novy dil a hotovo, Za to ti hlavu trhat nikdo nemuze. Bohuzel ridici jednotky jenom nektere maji checker najetych kilometru, a nevim o tom ze by to mela 650 tka.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Problém může nastat, kdybys motorku dále prodával, proto bych Ti doporučil si opatřit doklad o výměně nebo alespoň o koupi nových budíků a pokud možno alespoň fotku starých.
Já měnil motor ve Favoritovi a při nedávném prodeji jsem do smlouvy ručně dopisoval číslo motoru aktuální a přikládal jsem doklad ze servisu o výměně. A byl klid všude. I když klid by měl být i bez toho, motor je už jen ND a nic evidovaného v TP. Ale Favouš měl ještě starý TP, takže na to nový majitel koukal a poukazoval. Na magistrátě taky, ale rovnou jsem ho nechal smazat a byl klid.
Jen rada s čím se můžeš setkat, ale jak přetočit budíky Ti neporadím.