Chtěl bych se dozvědět, kolik km vydrží terénní pneu Conti TKC Twinduro na GSu? Jezdím tak 85% silnice a 15% lehčí terén a vzhledem k "silničnímu" obutí se neodvažuju víc do terénu. Mám velice dobré zkušenosti s Metz. Tourance, na kterých jsem na 1150 GS Adv. najel až 29 tisíc km na jedné sadě, teď mám na 1200 GS Adv. Mich Anakee, ale s hrubým vzorkem nic. Vydrží aspoň 10 tisíc?
Světoběžník
Já jsem doposud jezdil taky na Touranskach, ale takovou výdrž jsem neměl. Teď mám TKC 80 a myslím, když v obdobném procentu cilnice / terén najedu 8 tisíc km, tak to bude úspěch.
dnes jsem prezul obe kola na conti trail atack . jeto silnicni vzorek tak uvidime ?? doposud jsem jezdil na michelin anake a byl jsem spokojen ty vydri tak 4-5 tisic vzadu .
mirdan> tak to pak dej vedet, jak jsi s nima spokojenej. Me cekaj zrejme jeste do konce sezony obe gumy, ale jezdim zatim vyhradne po silnici nebo maximalne po polni ceste, kde bych projel i s R1ckou Ty Conti jsou nejlevnejsi (sada za 5800) - taky se zrejme vyrabeji v Korei a ja ted po koupi Brambory, pred narozenim sviste a pri staveni baraku docela smrdim korunou
mirdan napsal:
dnes jsem prezul obe kola na conti trail atack . jeto silnicni vzorek tak uvidime ?? doposud jsem jezdil na michelin anake a byl jsem spokojen ty vydri tak 4-5 tisic vzadu .
Ja jezdim na anakee 10-12 tis vzadu
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Protože do terénu moc nejezdim, dal jsem na zadek Mitas E-07,bezdušovku.Známej, co servisuje 14 let motorky a měl mi jí nazout, když slyšel MITAS, prohlásil, že by je tam nikdy neobul a cpal mi nějakou ojetou Dunlopku. Když Mitaska za cca 15 stovek poštou dorazila, změnil názor a přiznal, že je kvůli pomluvám od jiných motorkářů ještě nikam nedával a vidí jí prvně. Takže ono je to taky možná kvůli různým snobům, pro který by bylo pod jejich úroveň říct - jo, gumy mam český.. Já jsem s nima naprosto spokojenej(jsou i na Hondě 125 dcérenky). akorát nevim, co dam na předek, teď tam mam nějaký PIRELLI a Mitas podobnej rozměr nedělá (nebo snad jo?-v E-07).Na předku se mi sjíždí vzorek (podobnej E-07)nějak špatně - každá "placka" je sjetá vpředu víc než vzadu - prostě šikmo, je to normální a nebo mam v háji tlumiče? PS : jinak už byla diskuse PNEUMATIKY, je tam toho dost...
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Je to normální.Guma ji prostě poskákaná a pak dělá takový zuby když se podíváš z boku.Jinak si myslím že značka Mitas je dobrá a známá i ve světě.Onehdá si ji někdo vychvaloval na ADVRIDERS že ji(E09) dal na 1200GSA a jak se mu na ní jezdí v terénu
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Re : SWAT : /.... zuby z boku na pneu - to je přesně ono...takže jí mam poskákanou. Dík, tak vidle shánět nebudu...
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Slavek-xxx napsal:
mirdan> tak to pak dej vedet, jak jsi s nima spokojenej. Me cekaj zrejme jeste do konce sezony obe gumy, ale jezdim zatim vyhradne po silnici nebo maximalne po polni ceste, kde bych projel i s R1ckou Ty Conti jsou nejlevnejsi (sada za 5800) - taky se zrejme vyrabeji v Korei a ja ted po koupi Brambory, pred narozenim sviste a pri staveni baraku docela smrdim korunou
Jestli sháníš co nejlevnější, ale přitom kvalitní gumy na GS (ne špunty), tak běž do Heidenau K76 - sada vyjde na cca 4500Kč. Heidenau vyrábí kaučukový směsi pro dost značek pneu (např. pro Metzeler). Bohumil je bral od Hamleta http://www.hamlet...u&typ=nove a je spokojenej. Jel jsem na nich na 1200GS a nechaly si líbit dost.
Ivane to ani nevyslovuj. Ty stojej uplně za ho... Jezdil jsem je taky a už bych je nikdy nechtěl. Na suchu jsou dobrý, ale na vodě jsou příšerný. Ne, tyhle bych už nikdy nedal na motorku.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Heidenau K76 můžu také doporučit, sundal jsem je po 12.500 km a na zdadní 3mm, 80 asfalt - 20 mimo, rychlost do 160km/h z toho 8 tis. km motorka včetvě nákladu, mé maličkosti + partnerky 540 Kg