Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli se už někomu někdy stalo něco podobného a připadně jak to řešit.
Tachometr při jízdě ukazuje cca o 15 až 20 km/h víc (přiipadá mi že dost kolísá), už při pomalém rozjezdu ručička ihned stoupne téměř na 20 km/h, podivné je i to že jsem si všiml že když je zařazen neutrál a přidá se plyn, nestoupá jen ručička otáčkoměru ale stoupá i ručička tachometru.
Tak to mame stejnej problem, me uz to dela od koupe a predchozimu majiteli to taky delalo. Ze zacatku me to stvalo, ale ted si akorat pripadam rychlejsi Mam temer konstantne o 25 km/h vic. Pri prodeji se me bude asi spatne vysvetlovat ze ma najeto o 25% min nez na tachometru.
Bude to asi chtit vyzkouset novy cidlo. Cisteni mi taky nepomohlo.
F 650 GS (00)
Skúšali ste prečistiť celú elektriku, všetky konektory? Toto sa mi skôr zdá že niekde preráža nejaký falošný signál z niečoho iného, predretý kábel alebo zlý kontakt.
mám další zjištění, při přidání plynu na neutrál se zvedá i ručička tachometru jak už jsem psal, to zapříčiňuje i špatnou rychlost na tachometru, když jedu z kopce, zmáčknu spojku a pustím plyn, rychlost se srovná a tachometr ukazuje správně, jakmile přidám plyn, ručička se zase o 20 zvedne...
kdyby měl někdo nějaké návrhy co s tím, byl bych vděčný
Konečně jsem se dostal k rozebrání a řešení problému, po nastartování ukazuje tachometr hned 20 km/h ikdyž stojí moto na místě, začal jsem hejbat kabelama co jsou u krku řízení a pak rafička klesla na 0, tak jsem s tim hýbal a chvíli to šlo a chvíli ne... kabely co vedou v masce k tachu jsou ok, blbne to někde ve směru nad chladičem, celý svazek se tam stáčí někam k baterce .. kdyby někdo věděl jestli tam je nějaká svorka nebo něco co by to tam kde mohlo dělat byl bych opravdu vděčnej Dkuji
Zdravím, po dlouhé době jsem se zas dostal dál, teď už na to budu mít čas, přišel jsem na to, že svazek nevede k baterce ale napojuje se na ten hlavní svazek ... nakonec jsem se ale dostal k čidlu které je vzadu, když ho vyndám, tachometr klesne na 0 nebo se zvedne, někdy když ho zastrčim zpět tak se otáčky zvednou, někdy zas klesnou, někdy to neudělá nic, když čidlo odpojim tak tacho klesne. Chtěl bych se tedy zeptat jestli to může být opravdu tím čidlem, nějak mi tam totiž nesedí to že když přidám plyn na neutrál tak se ručička zvedne, Děkuji moc za pomoc. jsem fakt už bezradný
MarekHK škoda, doufal jsem že to bude tím, už fakt nevím co dál,
právě že zezačátku to tak bylo, teď jsem za ně ale tahal a nedělo se nic, jestli to nebylo tím jak se hejbala moto když jsem za to tahal ... tam stačí tim čidlem někdy pootočit a ta hodnota se změní.
Nenašel by se tu někdo kdo by mi mohl poradit jak identifikovat to čidlo? Myslím tím jakej je to rok výroby atd. je tam vypsanejch několik kódů atd, ale nějak se v tom neorientuju, Děkuji
Čidlo sice pasuje na obě, ale hodnoty lezoucí z čidla jsou rozdílný(tachometr bude špatně ukazovat). Snad se to lámalo v 08/2001, ale jistej si nejsem.
obj. č.:34527665743
obj. č.:34522345845
F 650 GS (00)
čidlo se lámalo až s dvojsvíčkou konec 03,Když dáš na jednosvíci čídlo s dvojsvíce bude ukazovat cca o 20%km v hodině více,než má.poškubávání bude bud nějaký kontakt,studenák,nebo v tom svazku.možná i někdy šponky na čidle,někdy i vzdálenost,bývá tam podložka a někdy i to kolečko abs v zadním kole.
"Žij svůj sen"
praskin napsal:
čidlo se lámalo až s dvojsvíčkou konec 03,Když dáš na jednosvíci čídlo s dvojsvíce bude ukazovat cca o 20%km v hodině více,než má.poškubávání bude bud nějaký kontakt,studenák,nebo v tom svazku.možná i někdy šponky na čidle,někdy i vzdálenost,bývá tam podložka a někdy i to kolečko abs v zadním kole.
Dříve jsem vycházel z toho co říkáš ty, ale pak jsem si otevřel realoem, kde je uvedeno jedno čidlo do 08/2001 a druhý od 09/2001 http://www.realoe...2&hl=3
Upravil MarekHK dne 13.01.2014 15:10
F 650 GS (00)
Ještě jsem to dneska zkoušel dál a víceméně jsem na nic nepřišel, ale myslím že kdyby byl někde prodřený kabel od svorky k přístrojovce tak by to ukazovalo něco i při odpojení čidla nebo ne? Při odpojení to neukazuje nic a když ho mám zapojené a zkouším s čidlem pootočit nebo ho vytáhnout z toho držáku tak to někdy klesne na 0 ... asi se zkusím s někým dohodnout a čidlo si půjčit co to bude dělat
Jeden pán a člen fóra mi zapůjčil čidlo z Dakara 02 ( za což mu děkuji )s mojím čidlem byla rychlost na místě cca 20km/h, po odpojení čidla rafička klesla a po připojení čidla z Dakara se už ani nezvedla, po připojení zpět mého čidla se zas rafička zvedla na 20, takže to vypadá že to bude čidlem.
Nové nebo staré? Neválí se někomu doma? na kolik tedy to nové čidlo vychází? a je rozdíl mezi čidlem pro ABS verzi a klasickou verzí bez ABS? Děkuji