Zdravím všechny. Letos jsme byli v Albánii a tam mi začala motorka vynechávat (pouze jeden válec) Vyměnil jsem všechny čtyři svíčky a dělá to pořád. Nebyl by mi prosím někdo schopen poradit, kde by mohl být zakopán pes? Sa mozřejmě moto dostala řádně do nosu. Z plechu pod motorem se rázem stal značkaný kus železa, brody nebyl problém atd atd. Dělá to zejména na volnoběh, který je nepravidelnyý a třese to s moto a i při vyššších potáčkách. Nejvíc na h....o mi to přijde když za ní potřebujui vzít při předjíždění a ona najednou povolí. Zkrátka to není závada, která by se stala a byla. Nevíte pls někdo jaké hodnoty (ohmicky) mají mít kabely? Resp co kde jak začít proměřovat, abych dopídil chyby? ... Jinak svíčky měněny, synchronizace v pohodě.
Díky za rady
Jo a ještě jedna věc mi napadla. Vlivem destrukce šuc-plechu pod motorem jsem přemýšlel o zvýšení zdvihů náhradou delších či tvrdších tlumičů. Neexistuje nějaká úprava? Nebo šlo by nahradit stávající pérování třeba pérováním z ADV?
Jestliže máš "twin spark" (že jsi měnil 4 svíčky), tak tě pravděpodobně "trápí" hlavní "fajky" (indukčky).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
jo je to twin spark.... A jdou nějak tyto cívky přeměřit.... Jestli je to ono jak je to psáno v návodu jak vyměnit Hall senzor, tak to vypadá celkem snadno.
jinak jsem jedno velké ucho.
bovden (klasika) to není, ten už mi jednou pěkně potrápil tak si na něj dávám sakra pozor. :-)
Už se o tom hodně psalo, možná nějak odborně přeměřit jdou, já to zkouším tak, že za chodu na volnoběh vytáhnu střídavě fajfky spodních svíček - pokud jsou cívky OK a jen máš rozhozené synchrony, měl by motor jít dál cca podobně, pokud se výrazně zhorší nebo chcípne, jsou cívky KO. Jdou vytáhnout i horní fajfky (mám pocit - už si to přesně nepamatuju - že pak se naopak chod motoru uklidnil když byly vadné cívky), zase se něco změní, můžeš zajet za někým, kdo Ti na vyzkoušení cívky půjčí, je to na otázka minut a budeš vědět na čem jsi. Závada je to relativně pravděpodobná, ale chyba může být samozřejmě i jinde.
No a mě se stalo,že se lehce rozpojil připojovací konektor k hlavní cívce,pod tím krytem na hlavě a chovalo se to podobně,jako kdyš je hlavní cívka KO.
Ale je fakt,že jedna mě už taky umřela.
[quote]snaker46 napsal:
Zdravím všechny. Letos jsme byli v Albánii a tam mi začala motorka vynechávat (pouze jeden válec) Vyměnil jsem všechny čtyři svíčky a dělá to pořád. Nebyl by mi prosím někdo schopen poradit, kde by mohl být zakopán pes? Sa mozřejmě moto dostala řádně do nosu. Z plechu pod motorem se rázem stal značkaný kus železa, brody nebyl problém atd atd. Dělá to zejména na volnoběh, který je nepravidelnyý a třese to s moto a i při vyššších potáčkách. Nejvíc na h....o mi to přijde když za ní potřebujui vzít při předjíždění a ona najednou povolí. Zkrátka to není závada, která by se stala a byla. Nevíte pls někdo jaké hodnoty (ohmicky) mají mít kabely? Resp co kde jak začít proměřovat, abych dopídil chyby? ... Jinak svíčky měněny, synchronizace v pohodě.
Díky za rady
Jo a ještě jedna věc mi napadla. Vlivem destrukce šuc-plechu pod motorem jsem přemýšlel o zvýšení zdvihů náhradou delších či tvrdších tlumičů. Neexistuje nějaká úprava? Nebo šlo by nahradit stávající pérování třeba pérováním z ADV?