urgentne som potrebola riesit pinlock, kedze mi nejako objednany nechodi. V papiernictve kupena A4 folia za 0,20 Eura a prilepene obojstrankou po okrajoch. Riesenie je rychle, nudzove, ale funkcne. Dva roky dozadu som podobne riesil pinlock, mal som foliu prilepenu priehladnym lepidlom co je nahrada obojstrannej pasky a nebolo lepidlo vobec vidiet.
Vyzera to strasne ale ako nudzove riesenie na jednotku
Edit: folia je najhrubsia, na meotar, uplne cira
copo přiložený následující obrázek:
MarekHK napsal:
Tak to bych snad radsi nevidel nez todle Copo to bych si neporidil ani na SPTecko a to uz je nastesti davno fuc.
to Ty si mal to cervene? To co sa mu zlomila ta stupacka? Ako ja nechapem tych co to predavali v CZ, same problemy. Vsetko utiahnute hadam na 500 Nm a potom sa to lamalo a praskalo. Ked som bol v motomach tusim v Jaromer mesto, tak tam len servisak kukal na ten najazd co som na nom mal a pytal sa ako ma opravit cosi na SPT. Ci to nebolo hadam to pre teba, lebo bolo tam vtedy cervene nejake pokazene.
Ja som teraz nan objednal volnobezku na starter a SPT ma uz cez 50 000km. Vymenil som len rukovet plynu co praskla, termostat, lamely spojky a plynove lanko + udrzba. Celkovo naklady na 50 000 a 2,5 roka nieco malo cez 200eur No a este tachometer som menil pri 15000, kmitala rucicka rychlomera
a tak ocente aspon kreativitu, ved na BMW musime byt stale kreativny, ked nam nieco na expediciach odide. Ako kardan co treba z bukoveho dreva vystruzlikat, zlomene riadidla bukovou haluzou nahradit ....
ved je to len prototyp ten pinlock, veria 2.0
Upravil copo dne 12.11.2013 16:54
MarekHK napsal:
Tak to bych snad radsi nevidel nez todle Copo to bych si neporidil ani na SPTecko a to uz je nastesti davno fuc.
to Ty si mal to cervene? To co sa mu zlomila ta stupacka? Ako ja nechapem tych co to predavali v CZ, same problemy. Vsetko utiahnute hadam na 500 Nm a potom sa to lamalo a praskalo. Ked som bol v motomach tusim v Jaromer mesto, tak tam len servisak kukal na ten najazd co som na nom mal a pytal sa ako ma opravit cosi na SPT. Ci to nebolo hadam to pre teba, lebo bolo tam vtedy cervene nejake pokazene.
Ja som teraz nan objednal volnobezku na starter a SPT ma uz cez 50 000km. Vymenil som len rukovet plynu co praskla, termostat, lamely spojky a plynove lanko + udrzba. Celkovo naklady na 50 000 a 2,5 roka nieco malo cez 200eur No a este tachometer som menil pri 15000, kmitala rucicka rychlomera
Skoro se mi ani nechce věřit jak si tolik km s tim přetrpěl, nebo i dokonce přežil. Nebudu ani vypisovat závady co jsem zažil za necelejch 2000 km. Víc jsem se na tom neodvážil najet. Měl jsem ji modrou, praskla mi stupačka. Když jsem jel ve stupačkách(po asfaltu žádnej terén) s následným pádem. To byla poslední kapka a jel jsem jim to omlátit o hlavu. Výsledek po pár hádkách vrácení peněz. Vše opravili(nádrž, světlo, plus další odřeniny) stočili kilometry na 1100 ze 2000 to mi teda přišlo opravdu absurdní. A prodávali to dál jako zánovní po ganční prohlídce.
Fotka zlomené stupačky:
F 650 GS (00)
copo napsal:
a tak ocente aspon kreativitu, ved na BMW musime byt stale kreativny, ked nam nieco na expediciach odide. Ako kardan co treba z bukoveho dreva vystruzlikat, zlomene riadidla bukovou haluzou nahradit ....
ved je to len prototyp ten pinlock, veria 2.0
oči máš jen jedny a víš prdlajs co ta fólie udělá při nějaké krizovce,nebo v chladném počasí
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
copo napsal:
a tak ocente aspon kreativitu, ved na BMW musime byt stale kreativny, ked nam nieco na expediciach odide. Ako kardan co treba z bukoveho dreva vystruzlikat, zlomene riadidla bukovou haluzou nahradit ....
ved je to len prototyp ten pinlock, veria 2.0
oči máš jen jedny a víš prdlajs co ta fólie udělá při nějaké krizovce,nebo v chladném počasí
MarekHK napsal:
Tak to bych snad radsi nevidel nez todle Copo to bych si neporidil ani na SPTecko a to uz je nastesti davno fuc.
to Ty si mal to cervene? To co sa mu zlomila ta stupacka? Ako ja nechapem tych co to predavali v CZ, same problemy. Vsetko utiahnute hadam na 500 Nm a potom sa to lamalo a praskalo. Ked som bol v motomach tusim v Jaromer mesto, tak tam len servisak kukal na ten najazd co som na nom mal a pytal sa ako ma opravit cosi na SPT. Ci to nebolo hadam to pre teba, lebo bolo tam vtedy cervene nejake pokazene.
Ja som teraz nan objednal volnobezku na starter a SPT ma uz cez 50 000km. Vymenil som len rukovet plynu co praskla, termostat, lamely spojky a plynove lanko + udrzba. Celkovo naklady na 50 000 a 2,5 roka nieco malo cez 200eur No a este tachometer som menil pri 15000, kmitala rucicka rychlomera
Skoro se mi ani nechce věřit jak si tolik km s tim přetrpěl, nebo i dokonce přežil. Nebudu ani vypisovat závady co jsem zažil za necelejch 2000 km. Víc jsem se na tom neodvážil najet. Měl jsem ji modrou, praskla mi stupačka. Když jsem jel ve stupačkách(po asfaltu žádnej terén) s následným pádem. To byla poslední kapka a jel jsem jim to omlátit o hlavu. Výsledek po pár hádkách vrácení peněz. Vše opravili(nádrž, světlo, plus další odřeniny) stočili kilometry na 1100 ze 2000 to mi teda přišlo opravdu absurdní. A prodávali to dál jako zánovní po ganční prohlídce.
Fotka zlomené stupačky:
veru hej, modra bola ta tvoja.
No ja som nastastie nic doteraz nepretrpel na nej a celkom som spokojny. Malo zerie a pouzivam ju k robote, tak si na seba zarobila a zarobila hadam aj na to moje GSko.
No a ten hriadel, tak to nejaky drbko poutahoval a vsetky SPT z tej predajne mali problem, co sa to poodtrhalo. Ja na SPT jazdim aj celou vahou na stupackach 95kg a zatial nic. Dokonca polnacky na chalupu som na nej chodil. To bolo u tych SPT len o tom pristupe predajcu. Domrvit co sa da a potom to zvalit na zakaznika za zly pristup k technike.
A to cervene, tak to asi viem tiez kde skoncilo, to je teraz pekne domrvene, to bolo tiez jedno vratene v Jaromery
z Rychnova co mal tiez jeden SPT tak ten tiez na nom celkom dost najazdil, mal ho farar a behal na nej kazdy den. Pozname sa. Teraz ma tusim hondu NCx, ale bo take daco nove