Na svém GS 1200 jsem si všiml, že když dojíždím ke křižovatce a dobržďuji přední rzdou, tak mi v ní pulzuje a motorka pocukává. Koukal jsem na kotouče a nezdají se, že by byly křivé. Děje se vám něco podobného ?
Pol napsal:
Na svém GS 1200 jsem si všiml, že když dojíždím ke křižovatce a dobržďuji přední rzdou, tak mi v ní pulzuje a motorka pocukává. Koukal jsem na kotouče a nezdají se, že by byly křivé. Děje se vám něco podobného ?
GS1200 r.v. 2007
Pavel
¨
Ahoj, dělo se mi to samé, při pohledu na kotouče jsem nepoznal nic já (což je normální), ale ani Marek a ten tomu asi rozumí víc. Až po dojezdu domů jsme si všimli, že pravej kotouč házel o pár milimetrů. Stalo se to, když mi měnili kola za drátěný a byly líný prohodit i kotouče.
Doporučil bych ti fakt ty kotouče pořádně prohlídnout, bylo to poznat když jsi se postavil dopředu k motorce a otáčel kolem - myšleno předním kolem, ty se kolem asi budeš otáčet pak taky :-) - měnila se mi rozteč mezi kotoučem a trubkou...
Motorku jsem postavil na centralni stojan a aby motorka sedela na zadni pneu, tak jsem na ni posadil pritelkyni. Sedl jsem si pred predni pneu a docela dlouho jsem s ni otacel rychle i pomalu. Niceho jsem si nevsiml, jedine co me napada, tak je kotouce sundat a dat na sklo, pak se uvidi jakakoliv nerovnost kotouce.
Motorka je jeste v zaruce a sundavani kotoucu se mi fakt nechce, proto hledam, zda to nemuze byt jiny problem.
Mam najeto cca 9 200km a za 800 km jdu na garancku, tak to necham asi na servis
Pol napsal:
Motorku jsem postavil na centralni stojan a aby motorka sedela na zadni pneu, tak jsem na ni posadil pritelkyni. Sedl jsem si pred predni pneu a docela dlouho jsem s ni otacel rychle i pomalu. Niceho jsem si nevsiml, jedine co me napada, tak je kotouce sundat a dat na sklo, pak se uvidi jakakoliv nerovnost kotouce.
Motorka je jeste v zaruce a sundavani kotoucu se mi fakt nechce, proto hledam, zda to nemuze byt jiny problem.
Mam najeto cca 9 200km a za 800 km jdu na garancku, tak to necham asi na servis
Hehe, a nebrzdis tak prudce ze ti "pulzuje" ABS?
Jinak zkus to dat na to zadni kolo a brzdu trosku primacknout, pomalinku, zjistis, jestli to jde rovnomerne. To same mi delala chvili zadni brzda pote co jsem na kotouci zapomnel zamek a rozjel jsem se.. ale behem cca dne jezdeni se to spravilo samo... proste se ten kotouc "ohobloval" pri brzdeni do rovna.
Tak pokud to máš z ničehož nic a samo od sebe ještě k tomu v záruce tak bych to asi taky neřešil, pak jim to nahlásil jako závadu a ať si s tím kluci v Autecu poperou, ale předtím jim hlavně zavolej, aby s tím počítali a nedopadl jsi tak, že tam motorka bude stát čtrnáct dní, nýbrž jen týden
Vrátil jsem se z garančky, kde prověřil stav kotoučů. Zjistili, že kotouče jsou oba na stejném místě mirně vychýlené. Naštěstí vše bylo v záruce vyměněno a teď již brzda funguje bezvadně.
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750 www.roadbook.cz