a jak zjistím jestli mám nerez či chrom ? ... zkoušel jsem magnet, ale to je celkem nejdnoznačný ... kolena jsou modrý, u lambdy je to stříbrný jako chrom a u katu je to nažloutlý spíš jak nerez ...
Ps .. mám tam dva nehezký škrábance a chtěl jsem to zabrousit a rozleštit, myslel jsem že se dělali na 12ku jen nerez svody .. ale to jsem se mýlil ...
Upravil chstepan dne 21.12.2013 14:02
(ch)stepan
chstepan napsal:
a jak zjistím jestli mám nerez či chrom ? ... zkoušel jsem magnet, ale to je celkem nejdnoznačný ... kolena jsou modrý, u lambdy je to stříbrný jako chrom a u katu je to nažloutlý spíš jak nerez ...
Ps .. mám tam dva nehezký škrábance a chtěl jsem to zabrousit a rozleštit, myslel jsem že se dělali na 12ku jen nerez svody .. ale to jsem se mýlil ...
No nerezové jsou asi všechny,jen některé jsou pak ještě nachromované-si myslím.Já leštil svody na obou mých 1200,ale nezjišťoval jsem jaké jsou.Řekl bych dle tvého popisu,že máš nerezová,ale nevím jak to zjistit 100%ně.
.
chstepan napsal:
... zdarec, nevíte kdy se na 12ku dávali nerozové svody a kdy chromované ?
hele, ale nebylo to tak, že nerez byly svody a chromovaná koncovka? Když jsem objednával motorku, tak u koncovky bylo napsáno chromovaný
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Zkoušel mám "X350A Auspuffanlage verchromt" a magnetický nejsou.
Ale mě magnet nedrží ani na padákách, z čeho teda jsou?
Na jasně kovových věcech jako kotouče a různé šrouby drží magnet jednoznačně.
Petr GS napsal:
Zkoušel mám "X350A Auspuffanlage verchromt" a magnetický nejsou.
Ale mě magnet nedrží ani na padákách, z čeho teda jsou?
Na jasně kovových věcech jako kotouče a různé šrouby drží magnet jednoznačně.
Buď v klidu jak svody,tak i origo padáky na 1200 GSA jsou nerezové.Jo s magnetismem nerezu opatrně.Je mnoho druhů a to jak úplně nemagnetické,tak až po magnetické.Svody na 1200 jsou sice nerezové ,ale lehce magnetické.
.
.. jen tak pro zajímavost .. viděl jste někdo svody na 12ku, aby byly úplně prorezlé (díra) ? ...
s dovolením jsem si vypůjčil fotku z alba od PavelDR a zajímalo by mě, jaký musí mít motorka provozní podmínky, aby ty svody takhle "rezly" ... to musí jezdit v soli v zimě nebo u moře ?
chstepan přiložený následující obrázek:
[69.97Kb]
Upravil chstepan dne 22.12.2013 13:36
(ch)stepan
chstepan napsal:
.. jen tak pro zajímavost .. viděl jste někdo svody na 12ku, aby byly úplně prorezlé (díra) ? ...
s dovolením jsem si vypůjčil fotku z alba od PavelDR a zajímalo by mě, jaký musí mít motorka provozní podmínky, aby ty svody takhle "rezly" ... to musí jezdit v soli v zimě nebo u moře ?
To ti klidně napíšu a Paris by ti to i potvrdil kdyby sem chodil.Dva roky a to téměř nepřetržitě jezdila Anglii.Te je to proč tu lidi nechtějí moto z Anglie.Kdyby sis prohlédl i to album po renovaci,tak by jsi viděl,že i z Anglie může motorka vypadat dobře.Nebo,alespoň já si myslím,že jsem z ní udělal motorku která je pěkná a nebouraná.
.
chstepan napsal:
.. jen tak pro zajímavost .. viděl jste někdo svody na 12ku, aby byly úplně prorezlé (díra) ? ...
s dovolením jsem si vypůjčil fotku z alba od PavelDR a zajímalo by mě, jaký musí mít motorka provozní podmínky, aby ty svody takhle "rezly" ... to musí jezdit v soli v zimě nebo u moře ?
To ti klidně napíšu a Paris by ti to i potvrdil kdyby sem chodil.Dva roky a to téměř nepřetržitě jezdila Anglii.Te je to proč tu lidi nechtějí moto z Anglie.Kdyby sis prohlédl i to album po renovaci,tak by jsi viděl,že i z Anglie může motorka vypadat dobře.Nebo,alespoň já si myslím,že jsem z ní udělal motorku která je pěkná a nebouraná.
... to album jsem viděl ... a skoro se nechce věřit že je to ta samá motorka
to muselo kromě "velkého úsilí" spotřebovat i nemalou finanční injekci, neníliž pravda ?
(ch)stepan
Svody na mašině mám nerezové nebo spíš neferomagnetické. Chtěl bych se zeptat, jestli neznáte způsob, jak je vypulírovat? Mechanicky, chemicky? Děkuju za info.