Ahoj,
plánuji koupit na sezónu R 1100 S. Po jakém koukat roce a výbavě ? Jedná se mi o to že různé roky měly různé technické překopávky a vylepšení.
Ohledně výbavy -origo kufry musí být ale co ABS ? Nevyhledávám ho ale kdyby na motorce bylo, nevadilo by mi. Vyhřívané rukojeti lze dodělat.
Co ale ty roky výroby ?
Toto je výňatek z časopisu motocykl
2001
Změny na brzdové soustavě, kotouče průměru 320 mm vpředu (namísto
305 mm), větší pístky, za příplatek nové, částečně integrované ABS s posilovačem. Končí černá a přichází modrá barva
2003
Přepracovaná převodovka, nové dvojité zapalování,
2004
Imobilizér, elektrická zásuvka, zvýšení sedla na 820 mm za příplatek.
2005
Poslední rok výroby R 1100 S, v příštím roce se doprodávají poslední kusy ze zásob.
Dívám se po roce 2003 z důvodu dvojtého zapalování na které někdo plive protože se čatěji se*e než jednoduché ale zase by mělo elimitovat škubání při konstantním plynu.
Rozdíl mezi 1999 a 2003 je klidně i 20 tisíc
Takže na co opravdu dbát při koupi? Myslím ohledně výbavy a ročníku.
Díky
Tu motorku jsem neměl, jen se jednou krátce svezl. Cukání při pomalejší ustálené jízdě je i u prvních ročníků 1100GS já měl 08, to už to bylo vychytanější ale znát to bylo, ale nic tragického a dalo se tomu vyhnout úplně změnou režimu jízdy, podřazením atd. Ale pokud je to u S od r.2003 potlačené zcela, tím líp. Osoně bych šel do co nejmladšího ročníku, na který ještě máš, tedy 2003 i mladší. Ale jak jsem napsal eSko znám z rychlíku.
Mám vyhlídlou 2003 na kterou bych měl :-) akorát ten cenový rozdíl třeba 2002 a 2003 je kole 10 tisíc tak se snažím najít jestli je 2003 opravdu technicky vychytanější. Díky
Ahoj, rozdíl škubání je skutečně daný tím, jestli je to jednosvíce, nebo dvojsvíce. Dá se ale i u jednosvíce snadno odstranit změnou palivové mapy. Origo mapa funguje s extrémně ochuzenou směsí při přechodovém režimu (do 35% plynu). Takže kdyby se ti líbila jedosvíce (která se třeba do budoucna snadněji výkonově ladí), tak odstranění cukání není problém a můžeš se zaměřit na samotnou mechaniku motorky. Jinak já bych se díval po Boxer-Cupech, které se mi prostě líbí... Taková Randy Mamolla Replika je i designově lahůdka a po letech by se mohla lépe prodávat. Nebo bych se zaměřil i na výbavu podvozku, třeba koupit to na Ohlinsech, nebo Wilbersech představuje také hodnotu. Pak existují 2 verze šířky zadního kola, pro 170 a 180mm pneu, to je další kriterium. Jinak přeju dobrý kup.
Jo, a PS, nechceš s tím závodit s desetiletými a soudobými šestistovkami, že ne? Abys nebyl zklamaný, jsou to krásné stroje s koulemi, ale tady doba hodně letí.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Chci na to cestovat po silnicích a cestou do práce vzít za plyn a mít možnost se trochu vyřádit na okreskách. Aktuálně mám FZ6 N a to je výkonově dravá motorka (pro mě) ale chybí jí krouťák oproti eSku a musí se furt řadit. Taky chci motorku která mě vydrží pár let a nebudu se muset bát že po 60tiíc km bude na odpis.
Boxer cup replica je opravdu krásná ale taky drahá. Na ní nemám.
Já sedlal 01 přivezl s Tondou,kterej udělal vše potřebné oleje atd...motorka byla v pohodě a dál vesele jezdí!!!Takže ti přeju dobrej kup...
Upravil Michal80 dne 02.02.2014 07:32
Možná bych o jedné věděl. Vzhledově nic moc.. ale cenovkou a technickým stavem ok.
napiš mi PM, kolik by jsi do ni chtěl dát a pozeptám se kolegy v práci.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Neronis napsal:
Chci na to cestovat po silnicích a cestou do práce vzít za plyn a mít možnost se trochu vyřádit na okreskách. Aktuálně mám FZ6 N a to je výkonově dravá motorka (pro mě) ale chybí jí krouťák oproti eSku a musí se furt řadit. Taky chci motorku která mě vydrží pár let a nebudu se muset bát že po 60tiíc km bude na odpis.
Boxer cup replica je opravdu krásná ale taky drahá. Na ní nemám.
Ahoj, já mám třetím rokem 1999, najeto 85tkm a pohoda. Vše Ok a dle servisáků ani nic zásadního do budoucna chtít nebude. Mě příliš zásadní rozdíl mezi 1 a 2 svící nepřipadá pokud je motorka kompletně seřízená. Většinou s plynem furt kvedláš a když jedu po dálnici nad 4.000ot tak to téměř neregistruju. ABS nemám a ani jsem nechtěl (kg na víc a možná nemalá investice při poruše). Měl jsem zajímavou "podzimní cenu", tak jsem do toho šel i kdybych tam musel něco pak nasypat. A nemusel... Nedám dopustit, dokonalej cesťák se zbytky sportovních ambic 90tých let. Přeju šťastnou ruku při výběru.
Ahoj, konečně jsem prodal svého starého Fazera a furt řeším ten problém. R 1100S 2003, 40tis najeto, za 90 s bočákama a se zárukou 6 měsíců (to mám ozkoušené z minulého stroje) nebo 2000, 47tis najeto, boční kufry za 77 od soukromníka.
furt nevím 90 je moc ale 2003 má dvojité zápalko a údajně jinou geometri zubů takže se líp řadí. Jelo se na ní bezva
Jestli to ma 40 000 nebo 47 000 km bych asi moc neřešil, zřejmě to ani nebude pravda, kor pokud maji obe kufry. To je mel někdo nejspíš na cestování jako ostatne vetsinu BMW a ne na ježdění kolem komína. :-) Ale tak ty motorky to bez problemu davaji, takze km se nebat, spis koukat na celkovej stav. Já osobně bych bral asi tu 2003, je sice o 13 000 drazsi, ale je to technicky vyspělejší a mladsi, což se ti při dalším prodeji bude hodit. :-)
Tak moto je doma.
Koupil jsem 2001 s bočníma kuframa a 47 na tacháči. Cena byla příznivá a stav velmi hezký. Svody byly namodralé a né černé jak u těch dvou ku*ev na které jsem se byl dívat (komentář nahoře). Katalyzátor je lesklý a není prolezlý skoro na skrz na rozdíl té 2003 pro kterou jsem měl oči. Při konstantním plynu na jedničku či dvojku v koloně cuká ale tohle dělal i FZ6 N rv. 2004, takže jestli je to tohle tak sem nejvíc nadšený :-D Díky všem za rady. Už mám sice drobné nedostatky - nefunguje plováček na nádrži a je nízký volnoběh za studena mi to i chcíplo ale jinak super. jednáctkovej boxer je to co sem vždy chtěl akorát o tom dlouho nevěděl :-D
Zdarec, kilometry neřeš, když jsem prodával svoji R1150RS jednosvíci 2002,tak měla na tachu poctivých 98tis.km....na motoru,převodovce a koncáku ani
náznak olejového filmu, je pravda, že ve městě při ustálené rychlosti mě to
pocukávání dost štvalo(chce to jenom jezdit na nižší převodový stupeň,tzn. vyšší otáčky motoru) ale za městem pár japončíků přes slzy v očích nevidělo na cestu
budeš určitě spokojený a přeji hodně štastných návratů s rohlíkem ve tváři domů
R 80 GS, R nineT Urban