Cenově vychází všechny skoro stejně. Plus mínus od 6200 až do 7200. Otázka je co je podle Vás asi nejlepší.
Rád bych rám, který opravdu vydrží. U Wunderlichu se mi líbí příprava pro uchycení světel, a způsob přichycení-při servise nemusím demontovat žádnou část rámu.
Origo BMW je origo BMW tma asi není co řešit.
U Touratechu čekám na vyjádření, jeslti ten rám co nabízí sedí i na můj modelový ročník (v poznámce mají napsáno že je pro dvousvíce)
Díkz za pomoc.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Ahoj Vojto,mám padáky od Wundrlichu, jak píšeš ty ta příprava na přídavná světla je fajn ale když je tam dáš špatně se ti na hlavy odkládají nohy aby ses protáhnul :-D
nějakej pád už zažili z většiny ale do měkkého, nejhorší pád byl asi zatím v Albošce a myslím že to nebylo ve velké rychlosti ale trubka utržila docela velké poranění:-D nicméně na funkci to asi vliv nemá vesele to tam rezatí ještě teď ale docela se provalila
a co padáky SW motech ty se ti nelíběj??
Upravil magoss dne 12.02.2014 09:56
z hladiska najlepsej ochrany motorky pred padom jednoznacne hepco becker
o sw-motechoch ani neuvazuj... tie su konstrukcne vyriesene tak ze ked padnes tak vzdy odries ventildekel, touratech skoro to isté - pre uplnu ochranu treba este dokupit od touratechu ALU chranic ventildekla co pri hepco becker nepotrebujes
tie hepca ti viem dodat ale su mastne cca 220€ bajočko (viem aj ine znacky ale za nic ine by som ja peniaze nevyhodil)
mal som na 1150GS a 1150 GSA aj originalne BMW aj swmotechy ale hepca su bezkonkurecne
Upravil raptor dne 12.02.2014 10:16
live fast, die young be wild, have fun
Jo ještě jsem chtěl dodat, že garážové výrobce nechci. HEED atp.. neeee...
Nejde o to, že by to nefungovalo, ale nelíbí se mi a pak nevím jak jsou na tom s kvalitou a případné poškození motocyklu mě docela děsí. Mluvím jenom o padacích rámech, zbytek je ok... nosiče kufrů, nebo hliníkové krytky na cokoliv.
JOHNYT - ano nad tím to právě uvažuji. Kryty hlav válců plus origo BMW.
Jinak moc hezká 21" vepředu. Na kolik tě to přišlo? máš to zapsáno i v TP?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
clovece no lebo R 1150 GS je uz len vrchol dizajnu a elegancie
aby sme sa rozumeli, mne sa 1150GS paci ale povedat ako majitel R 1150 GS ze tieto padaky su zrudne mi pride akoby som ja isiel kritizovat hustotu vlasoveho porastu na tvojej hlave
live fast, die young be wild, have fun
hepco becker je svůj, ani hezký ani hnusný, je funkční a odzkoušený.
Nevýhoda je, že se musí shodit dolů při ventilech atp. To se mi proto líbí víc řešení od TT, BMW a Wunder... a pak.. kolikrát do roka se budu tahat v bahně? radarka, pak pár cest po polňačce a pokud to vyjde tak Albanie, černá hora rumunsko... Jinak stále silnice.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Nechci to tady Vojtoj moc zasírat ale musím Vojto promiň toto je ai naposled :-)
raptore nechtěl jsem se tě nějak dotknout s těma padákama to jsem nechtěl ale mě se vysloveně nějak nelíběj :-/ promiň ale věřím že asi vemou hodně a jsou dobrá jen mému oku prostě nelahodí
vojtechpolicky - ano presne, to je jedina zasadna nevyhoda hepco bekcer... a na druhej strane do bahna padaky vlastne ani nepotrebujes
live fast, die young be wild, have fun
magoss - neboj nic neplevelíš ani nezasíráš.. od toho tu je.. vyjádřit svůj názor, a hlavně zkušenosti.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Vojto, nevim jak tt padaky, ale origo musi dolu kvuli oleje a filtru. HB zase kvuli ventilum.
Oboje delam 1*rok. A nekdo psal, ze jdou ventil dekle dolu i pres HB, ale to nevim jiste
Splněný sen moje 1100GS