V rámci poptávky nového tlumiče na12GSA 10' v BMW Chemnitz mi technik sdělil, že by rádi zkontrolovali i palivové čerpadlo. Prý plast na konektoru křehne a může se stát, že úplně upadne. Také mi řekl, že kdyby takovou chybu našli, tak mi čerpadlo bezplatně vymění. To je fér. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Waikiki napsal:
V rámci poptávky nového tlumiče na12GSA 10' v BMW Chemnitz mi technik sdělil, že by rádi zkontrolovali i palivové čerpadlo. Prý plast na konektoru křehne a může se stát, že úplně upadne. Také mi řekl, že kdyby takovou chybu našli, tak mi čerpadlo bezplatně vymění. To je fér. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Prosímtě tomu se u BMW říká technická akce. je to zdarma jen dodáš moto
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Waltr napsal:
Ale, servisáku, ty mi vyměníš čerpadlo? A co ESA, nemáte něco?
Mě tak trochu s.re, že sami se neozvou, a když to bude opravdu zkřehlé, tak to někde po cestě uklepu.
Samozřejmě, to není problém technika. To je někde jinde.
A jak se muzou sami ozvat? Je neco jineho kdyz si prvni majitel a jezdis do servisu pravidelne tak te o tom informuji ale jak maji vedet ze si moto neprodal atd. Na netu je myslim seznam svolavacek a nebo me to rikaji pri kazdym pravidelnym servisu.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
A jak se muzou sami ozvat? Je neco jineho kdyz si prvni majitel a jezdis do servisu pravidelne tak te o tom informuji ale jak maji vedet ze si moto neprodal atd. Na netu je myslim seznam svolavacek a nebo me to rikaji pri kazdym pravidelnym servisu.
...např. tak když výrobce/importér spolupracuje s Ministerstvem dopravy a tak přes Centrální registr vozidel je možné zjistit aktuálního majitele...
Upravil Petr gs dne 20.02.2014 18:32
schrek napsal:
A jak se muzou sami ozvat? Je neco jineho kdyz si prvni majitel a jezdis do servisu pravidelne tak te o tom informuji ale jak maji vedet ze si moto neprodal atd. Na netu je myslim seznam svolavacek a nebo me to rikaji pri kazdym pravidelnym servisu.
Mas pravdu. Treba Cartec ma formular na dotaz na VIN ke svolavecce. BMW se omlouvam a Tobe dekuju.
schrek napsal:
A jak se muzou sami ozvat? Je neco jineho kdyz si prvni majitel a jezdis do servisu pravidelne tak te o tom informuji ale jak maji vedet ze si moto neprodal atd. Na netu je myslim seznam svolavacek a nebo me to rikaji pri kazdym pravidelnym servisu.
...např. tak když výrobce/importér spolupracuje s Ministerstvem dopravy a tak přes Centrální registr vozidel je možné zjistit aktuálního majitele...
schrek napsal:
A jak se muzou sami ozvat? Je neco jineho kdyz si prvni majitel a jezdis do servisu pravidelne tak te o tom informuji ale jak maji vedet ze si moto neprodal atd. Na netu je myslim seznam svolavacek a nebo me to rikaji pri kazdym pravidelnym servisu.
...např. tak když výrobce/importér spolupracuje s Ministerstvem dopravy a tak přes Centrální registr vozidel je možné zjistit aktuálního majitele...
Si opravdu idealista, toto jsou informace osobniho charakteru, takze je nemozne je takhle predavat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Kluci, máte pravdu - idealista někdy jsem Jen abych to uvedl na pravou míru, v praxi to funguje tak, že: (bavím se o koncernu VW, který tady někteří nenávidí, nikoli BMW):
1) výrobce má tzv. Akce dílenské - zákazníci nejsou nijak oslovování, prostě až přijede, tak přijede. Pokud vozidlo navštíví značkový servis kvůli čemukoliv, ten má povinnost akci provést, pochopitelně se souhlasem majitele a bezplatně (platí to výrobce).
2) pak jsou Akce svolávací - taky bezplatné, zákazníci jsou ale aktivně osloveni a pozváni doporučeným dopisem, který zašle prodejce vozu. ...a tady je právě ten problém na který jste ukazovali, pokud je auto již u dalšího majitele a prodejce/servis na něj třeba nemá kontakt. .... Proto se čím dál častěji spolupracuje s Min.dopravy (správce registru) a některé akce rozesílají přímo oni, protože vědí kdo je aktuální majitel nebo jestli již auto není vyřazeno nebo prodáno do ciziny, apod.
Kurňa to jsem se rozepsal, snad jsem na nic nezapoměl, toť asi vše
Petr GS napsal:
Kluci, máte pravdu - idealista někdy jsem Jen abych to uvedl na pravou míru, v praxi to funguje tak, že: (bavím se o koncernu VW, který tady někteří nenávidí, nikoli BMW):
1) výrobce má tzv. Akce dílenské - zákazníci nejsou nijak oslovování, prostě až přijede, tak přijede. Pokud vozidlo navštíví značkový servis kvůli čemukoliv, ten má povinnost akci provést, pochopitelně se souhlasem majitele a bezplatně (platí to výrobce).
2) pak jsou Akce svolávací - taky bezplatné, zákazníci jsou ale aktivně osloveni a pozváni doporučeným dopisem, který zašle prodejce vozu. ...a tady je právě ten problém na který jste ukazovali, pokud je auto již u dalšího majitele a prodejce/servis na něj třeba nemá kontakt. .... Proto se čím dál častěji spolupracuje s Min.dopravy (správce registru) a některé akce rozesílají přímo oni, protože vědí kdo je aktuální majitel nebo jestli již auto není vyřazeno nebo prodáno do ciziny, apod.
Kurňa to jsem se rozepsal, snad jsem na nic nezapoměl, toť asi vše
Je pravda, že když mi chce ČEZ nabídnout levnější plyn, RWE levnější elektřinu, Spořka levnější peníze, Eva Horká prášky na erekci nebo Jana Smutná pilule na hubnutí, tak si mě najdou vždycky.
Waikiki napsal:
Je pravda, že když mi chce ČEZ nabídnout levnější plyn, RWE levnější elektřinu, Spořka levnější peníze, Eva Horká prášky na erekci nebo Jana Smutná pilule na hubnutí, tak si mě najdou vždycky.
s rozdílem, že akcema výrobci netvoří zisk ani nehledají nové zákazníky, ale snaží se napravit chyby
Waikiki napsal:
Je pravda, že když mi chce ČEZ nabídnout levnější plyn, RWE levnější elektřinu, Spořka levnější peníze, Eva Horká prášky na erekci nebo Jana Smutná pilule na hubnutí, tak si mě najdou vždycky.
s rozdílem, že akcema výrobci netvoří zisk ani nehledají nové zákazníky, ale snaží se napravit chyby
No právě. Určitě Ti nezavolají, by na Tobě prodělali...
Waikiki napsal:
Je pravda, že když mi chce ČEZ nabídnout levnější plyn, RWE levnější elektřinu, Spořka levnější peníze, Eva Horká prášky na erekci nebo Jana Smutná pilule na hubnutí, tak si mě najdou vždycky.
s rozdílem, že akcema výrobci netvoří zisk ani nehledají nové zákazníky, ale snaží se napravit chyby
No právě. Určitě Ti nezavolají, by na Tobě prodělali...
Waikiki napsal:
Je pravda, že když mi chce ČEZ nabídnout levnější plyn, RWE levnější elektřinu, Spořka levnější peníze, Eva Horká prášky na erekci nebo Jana Smutná pilule na hubnutí, tak si mě najdou vždycky.
s rozdílem, že akcema výrobci netvoří zisk ani nehledají nové zákazníky, ale snaží se napravit chyby
No právě. Určitě Ti nezavolají, by na Tobě prodělali...
To je marný...
Já s Tebou souhlasím a byl bych rád, aby to takhle makalo všude. Jenže okamžitý zisk se vykazuje líp, než důsledná zákaznická podpora, která si zákazníka drží. VW je kolos, ale vymakanej.