Zdravím. Mám taký drobný problém. Keď natankujem plnú, tak palivomer začne ukazovať stav paliva až po minutí cca tretiny paliva, teda ukazuje správne od 2/3 do prázdna, čo by mi teda ani nejako nevadilo. Lenže má to aj druhý účinok a to kolísanie teploty motora na FID. Jednoducho počas jazdy nesvieti 5 paličiek, ale napr. 4 a piata poblikuje, alebo 3 a štvrtá poblikuje. Prvýkrát sa problém objavil, keď som šiel montovať hmlovky a vytiahol som skrutku zo spodu chladiča (a šiel kúpiť dlhšie) bez jednej skrutky na chladiči. Teraz to robí od naštartovania po natankovanie plnej a minutie tretiny nádrže, dokedy nezačne palivomer ukazovať správne.
Má to nejaký vplyv na úpravu zmesi a teda na správnosť chodu motora? Do motorky šlo už kopec peňazí a v lete idem s ňou do Skotska, takže ju potrebujem mať v 120% stave
Hele mně to dělá co mam adv. s kámošem sme vynadli palivovou pumpu a je tam takovej kartáček kterej je na plováčku a tím jak jezdí nahoru a dolu si v tom plastovým futýrku uděla vuli.Aa proto nedosáhne na plíšek na destičce, kterej tomu říká kolik je tam paliva. Přihnul sem to a spravilo se to.. na chvíli... :-) nějakej mechána tady ti to vysvětlí asi líp. ale já to měl takhle no...
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Ďakujem, chápem ako to myslíš, už som to tu aj čítal, ale to ma až tak neštve, keďže tak po 150km od plnej stav ukazuje, len ma znervózňuje tá lietajúca teplota
Jako ničemu to nebrání... mně to funguje tak od půlky uplně cajk. A rezervu to taky ukazuje spolehlivě. A jezdil sem doposud bez ukazatele jen s hladovým okem na předchozích mašinách tak to nějak dávám i bez teho. ale letos se na to asi podívám zblízka. :-) nejdřív ale rozchodim tachometr. Ukroutil se náhon. :-) tohle sou jediný poruchy co sem kdy na Adv. řešil takže... jeď do skotska s čistou hlavou. :-)
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Kdysi dávno jsem se s tím palivoměrem setkal na Kalahárce 1100GS. Od nové motorky to ukazovalo dobře, pak jsem dal jednou lehký pád na poli a od té doby to ukazovalo zhruba tak jak popisuješ, navíc i rezerva se rozsvěcovala při jiném počtu čárek než dřív, ale zvykl jsem si a nijak mi to nevadilo. Pak jsem měl 1150GSA od nové motorky, vše OK, na další 1100GS taky OK a u současné 1150GSA to taky trochu švindluje, resp. někdy po natankování doplna nesvítí poslední čárka, za chvíli se třeba rozsvítí. Dělá to jen někdy a neřeším to, jak benzín ubývá, srovná se to.
mě při plné nádrži nesvítí dvě vrchní (sem tam jednou za 10 nádrží se mi to rozsvítí tak jak má) ale taky to neřeším, všechno ostatní jde dobře, rezerva se rozsvítí cca 10-20km po poslední čáře, takže cajk... ale s tou hopsající teplotou ti nepomůžu... možná jen mě napadá jestli ti to nedělá termostat (jestli není poškozen), ale to blikání je divný...
Upravil petrguss dne 11.03.2014 20:10
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Nechci zakládat nové vlákno, mně trvale svítí kontrolka rezervy paliva v nádrži, ale ukazatel na FID panelu (displeji) funguje normálně. Může jít o nějaký zkrat? Jednou při manipulaci s akumulátorem jsem brknul klíčem o nádrž a tuším, že od té doby svítí pořád ta kontrolka.
Dík za jakoukoliv radu, v elektrice totálně plavu!
varan napsal:
dakujem za odpovede, skusim pozriet kable od cidla az po FID, len netuším, kde sa to čidlo nachádza.
Predpokladám slabý kontakt medzi čidlom teploty, RJ a FID a keď bude všetko ok, tak bude asi zlé čidlo
sa mi zda, ze sa nachadza to cidlo dole na lavo pod valcom. No, ale klamal by som. Kuknem na moto a zistim to. este su dake cidla sa mi zda na pravo hore. Dlho sa chystam zistit ze ktore je ktore, tak sa na to pozriem uz konecne
Teplotni cidlo pro fid je napravo na bloku na motoru pod nadrzi . Je to u vyvodu z termostatu oleje.. to pod levym valcem je cidlo tlaku oleje
... servis a diagnostika BMW Motorrad
tak čidlom to zrejme nebude, nakoľko som pri ďalšom pozorovaní prišiel na to, že tá teplota skáče len v prípade, keď palivomer ukazuje zle v dôsledku nesprávnej vzdialenosti 2 kusov na potenciometri plaváku paliva, tj od plnej tak 150km kým sa nerozsvieti 8 paličiek.
Takže teraz netuším, či to len zblbnutý FID zle ukazuje keď nedostáva info od nádrže a teda zmes neovplyvňuje alebo je možné, že by senzor dával zlú informáciu len v prípade, že neukazuje palivo, čomu sa mi nechce veriť. Len ako na to prísť