sem pokoušel hledat v katalogoch a příručkách,ale moc z toho chytrý nejdu, takže:
kde je ? u obyč GS (ADV by ho měl mít pod nádrží...)
objednací číslo ?
Zatím mě z vychází, že je v nádrži pod tím levým deklem kd eje řídící elektronika čerpadla někde na hadici od čerpadla, ale nechápu proč nikde není vyobrazen a katalogové číslo taky nikde.....
Otasek napsal:
sem pokoušel hledat v katalogoch a příručkách,ale moc z toho chytrý nejdu, takže:
kde je ? u obyč GS (ADV by ho měl mít pod nádrží...)
objednací číslo ?
Zatím mě z vychází, že je v nádrži pod tím levým deklem kd eje řídící elektronika čerpadla někde na hadici od čerpadla, ale nechápu proč nikde není vyobrazen a katalogové číslo taky nikde.....
Já ti to vysvětlím. Dvanáctka má filtr v nádrži a je součástí držáku čerpadla. Je to zkrátka celej ten bazmek co na něm drží čerpadlo se vším okolo. Je to to v elipse bez čísla. Jo a stojí to asi pět tisíc.Nevim přesně,protože jsem se o to přestal zajímat jak mi řekli cenu už jsem ho měnit nechtěl.
[img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
[269.86Kb]
Upravil BIGR dne 11.09.2008 21:13
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
No takovouhle "hajzlovinu" sem čekal, ale napadá mě jedno řešení... R1200R už má palivový filtr klasicky umístěný vně nádrže (30E - místo 280E za celý tem krám - asi i na německého soudruha byl tenhle špás moc drahý) na hadici k regulátoru tlaku....a určitě tohle řešení půjde použít i na GS a všechny modelu 12tek...takže si ten origo bastl si můžou nechat ve vytríně...
edit: na druhou stranu, sem nikde nenašel interval výměny tohoto filtru..pokud je externí = R, ST tak každých 40kkm ale u interních nikde ani zmínka, že by se měl měnit..takže dokud to jede, tak do toho raději nevrtat
Upravil Otasek dne 11.09.2008 23:02