Budu potrebovat prihlasit MZ a byl jsem upozornenej, ze to mozna nepujde, protoze je to stary, nesplnuje to nic a jeste je to dvoutakt.
MZ150, r.v. 1989. Dovezena z Nemecka v roce 2006, v tu dobu tam odhlasena. Od ty doby stoji v CR v garazi, nikdo ji neprihlasil.
Budu mit smlouvu mezi mnou a nemcem z r. 2006, odhlasenej malej a velkej nemeckej TP.
Nevite? Vim, ze se muzu zeptat na DI, ale treba tu ma nekdo zkusenosti a vi jak to chodi.
Upravil Alda dne 23.04.2014 08:42
jjj prihlasis to kamarad chtel Jawu 350/640 jelikoz u nas se nesmi ofiko prodavat jelikoz nesplnuje normu EURO IV tak ji koupil na Slovensku tam se prihlasila a odhlasila a tady se prihlasila
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nevim nakolik je to jeste aktualni, ale pri dovozu motorek z EU, pokud byly kdekoliv v EU prihlasene, se resi jen technicky stav. Alespon podle mych zjisteni. Nedavno jsem takto prihlasil BMW R45 z roku 1979. Jeden den technicka a evidencka, pak to lezelo 3 dny na uradu a bez problemu.
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
Jeste to nemam hotovy, dal jsem to naa starosti tady klukum, ale rikali, ze zadnej problem. Naprosto legalne STK i cistopis. Pristi tyden by to melo byt hotovy tak dam vedet.
fireboy napsal:
Nevim nakolik je to jeste aktualni, ale pri dovozu motorek z EU, pokud byly kdekoliv v EU prihlasene, se resi jen technicky stav. Alespon podle mych zjisteni. Nedavno jsem takto prihlasil BMW R45 z roku 1979. Jeden den technicka a evidencka, pak to lezelo 3 dny na uradu a bez problemu.
Podminkou ale je aby v technicaku bylo cislo evropske homologace.Kdyz tam neni je to slozitejsi a drazsi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak poslusne hlasim, ze vsechno probehlo bez problemu a naprosto legalne.
Dovozova STK + cistopis, vsechno hotovy, SPZtka na motorce.
Az dokoncim odrezovani nadrze, vyrazim to projet