Tak panove, prave jsem si ji privezl, je to cervena holka 2005, ale protoze mam v zadku 1472km za 21 hodin, odchazim do vecnych lovist a fotku dodam zitra:-)
Vsechno boli, ale mam z ni vazne radost:-):-):-)
Tak to gratuluji k nové krásce. Věřím, že spolu budete v dobrém i ve zlém kde si pro ní až byl, že taková porce km?
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Tady něco z cesty. Bude třeba ji dovybavit (silikony?:-)
- nemá zásuvku na 12V :-(
- fouká na mě víc než na V-stromovi:-(((
- padáky pro klid duše (pasují tam ty z ADv?)
Ale mám ji rád:-)
Vasco přiložený následující obrázek:
gratuluju!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Drsná seznamka, karkulko. Po hodným stromkovi 650 i chlapský probuzení:-) Holt jinej svět:-)))
PS: na mapě to vypadalo jinak:-))) Ale aspon nespadla ani kapka celou cestu.
Vasco napsal:
Tady něco z cesty. Bude třeba ji dovybavit (silikony?:-)
- nemá zásuvku na 12V :-(
- fouká na mě víc než na V-stromovi:-(((
- padáky pro klid duše (pasují tam ty z ADv?)
Ale mám ji rád:-)
Odpovím ti viz body výše:
- doporučím kokpit od Touratech
- vyměn za plexi z ADV a foukat nebude
- padáky tam z ADV pasují, ale budeš mít celkem velkou mezeru mezi nádrží a padákem. Nádrž na klasickém GS je samozřejmě menší a nevypadá to moc dobře
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Ta palubka je zajimava... pleti se dá sehnat kde? Pasuje tam pak?
Padáky ale potřebuju ???? Snad najdu nějaké dobré, nebo bych to zakryl takovými těma albu krytkama. ..
Bajlak napsal:
Vasco napsal:
Tady něco z cesty. Bude třeba ji dovybavit (silikony?:-)
- nemá zásuvku na 12V :-(
- fouká na mě víc než na V-stromovi:-(((
- padáky pro klid duše (pasují tam ty z ADv?)
Ale mám ji rád:-)
Odpovím ti viz body výše:
- doporučím kokpit od Touratech
- vyměn za plexi z ADV a foukat nebude
- padáky tam z ADV pasují, ale budeš mít celkem velkou mezeru mezi nádrží a padákem. Nádrž na klasickém GS je samozřejmě menší a nevypadá to moc dobře