Nazdar potřeboval bych radu...mám v předu metzler tourance a už je kaput ale koukal jsem se jak je sjeta po obvodu a není do kulata ale vzorek je takovej kopečkovitej:-)jak kdyby tlumič odskakoval víc než by měl...čím to bude špatný vidle i když netečou nebo tlumič,špatně nastavenej?(mám ho do tvrda na asfalt )jinak při jízdě necítím nic ...moc se v tom nevyznám takže dík za rady..každopádně guma bude nová
... taky mám na svý 12ce odskákanou přední gumu (conti trail attack) a měl jsem to i na přední Tourancce u 1150 .... kupodivu na zadní to není tak vidět ...
(ch)stepan
davidosx84 napsal:
Nazdar potřeboval bych radu...mám v předu metzler tourance a už je kaput ale koukal jsem se jak je sjeta po obvodu a není do kulata ale vzorek je takovej kopečkovitej:-)jak kdyby tlumič odskakoval víc než by měl...čím to bude špatný vidle i když netečou nebo tlumič,špatně nastavenej?(mám ho do tvrda na asfalt )jinak při jízdě necítím nic ...moc se v tom nevyznám takže dík za rady..každopádně guma bude nová
Může být jen obržděná ... ke smrti se deformuje nepravidelným sjížděním každá guma. Čím víc brzdíš v náklonu, tím je to výraznější. Když nehodíš fotku, budou to jen samé odhady. Oskákaná guma ti vznikne když tlumič netlumí, a nechá kolo volně rozkmitat. Jestli ho máš ale přitažený na útlumu, a tlumič nemá "čvacht" (axiální vůli), viděl bych to víc na styl jízdy. Hoď foto
Wer später bremst, fährt länger schnell.