mam 1150GS (r2001, 91000km, vsetko zostelovane - ventily, synchronizacia, axialne vole vahadiel), no pod zatazou (dvaja do kopca na vyssi kvalt alebo rychlo po dialnici) nieco v motore chrasti, staci trosku ubrat plyn a hned to prestane. Vsimol som si, ze to nerobi vzdy rovnako, je to zavisle od benzinu (Slovnaft - malo, Shell - celkom dost), v Bosne to nerobilo vobec a v Albansku to robilo celkom dost). Cim to moze byt? Co nie je 100%ne zostelovane? Dakujem za rady
To je furt dokola.... Staci prohledat web. Natankuj kvalitni benzin a prestane to...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To je jednoduché napsat kvalitní benzín, ale jaký ???
Se kterou značkou máte nejlepší zkušenosti? Člověk jezdí pro požitek z jízdy, nechce poslouchat chrastění a proto nějakou korunu obětuje. Prosím poraďte, co tankujete VY?
No jo, benzinom, ale co moze byt zle zostelovane, ked to pri tom istom benzine na inom GS nerobi? Synchronizacia je spravena dobre, nieco s predzapalom? Bohatost zmesi? Spotrebu mam od 4,7 dvaja + 1 kufor po 5,6 dvaja + 3 kufre + nabalene aj na vrchoch kufrov pri takej mierne sviznej turistike, ziadna nahanacka
Benzin s vyssim oktanovym cislem... me to kolikrat taky udela, tak natankuju plnou nadrz, treba vervou a mam klid.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jak píší výše - nejjednodušší je natankovat kvalitní palivo s vyšším oktanovým číslem, a dát motoru několik kilometrů pořádnou "čočku". Je tady ohledně tohoto problému R850, 1100, 1150 několik threadů - stačí hledat.
Třeba tady: http://www.bmwgs....rowstart=0 http://www.bmwgs....ost_348112 http://www.bmwgs....ost_412937
atd. atd. atd. ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
ja furt nejak nechapu jak se dostavate na tu spotrebu 4,7 ve dvou
je to benzin jak ti vsichni radi, zajed si do ruska, tam se to vyleci
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Já jezdím sám a pěkně tomu nakládám tak mám 5,2. troufnu si říct, že v zátahu (jedna jízda) klidně průměr 90 km/h, takže krátce 160-180 spotřeba 5,0 . Ale musí to být dobrý benzín, aby to nezvonilo jako pražský orloj! :-) Dnes jsem se parádně svezl. BMW jelo jako z praku! Výborné! Výborné! Dalo mi to ale hodně práce a peněz, než jsem to všechno opravil a vyšteloval! :-( (bez brzdy). BMW mne dnes vážně překvapilo a zaslouží si můj obdiv!
HoGo napsal:
vojta, bežná spotreba, ak ideme dvaja na GS a sme naložení.
Na 6 litrov sa dostanem len vtedy, keď idem sám
Na 6 litrů ve dvou? To není možné ani v jednom (v mém případě)možná při tranzitu po dálnici a konstantní rychlosti. Nejhorší pro ten motor je to tahat na kvaltech a jezdit na spotřebu. Karbon se hromadí a ventily řehtají. Jezdím ze zásady jen 95 benzín a problémy jsem měl jen v Tunisu a pak na cestě zpět, než se motor propláchl. U nás max. při velkých vedrech.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Asi to bude jazykovou bariérou, ale skús to prečítať ešte raz:
- pokiaľ beriem ľadvinku, tak jazdím kľudnejšie, v pohode, naposledny sme boli v Nízkych Tatrách / Vysokých Tatrách, skoro žiadna diaľnica, spotreba počas víkendu okolo 4.8. Motor rozhodne netrápim, viem že nemá rád nízke otáčky.
6 litrov vtedy, keď idem SÁM, lebo tam sa odvážim prudšie narábať s plynom.
HoGo napsal:
Asi to bude jazykovou bariérou, ale skús to prečítať ešte raz:
- pokiaľ beriem ľadvinku, tak jazdím kľudnejšie, v pohode, naposledny sme boli v Nízkych Tatrách / Vysokých Tatrách, skoro žiadna diaľnica, spotreba počas víkendu okolo 4.8. Motor rozhodne netrápim, viem že nemá rád nízke otáčky.
6 litrov vtedy, keď idem SÁM, lebo tam sa odvážim prudšie narábať s plynom.
Ne, ne jazyková bariéra za tím není. Při spotřebě 4,8 snad i vyřazuješ s kopce a na plynové rukojeti máš doraz. A při 6 litrech to není o prudším otáčení plynu, to jedeš normálně. Při prudším otáčení si vezme i 7,5 - 8 :-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
dakujem za prispevky, predovsetkym za linky na temy ohladom tohto problemu.
Ku spotrebe: Jazdim svižne, zadna guma TrailAttack 2 ma 8000km a desitky sa nedožije. Motor nedusim, nejazdim po 3000ot, akurat ho moc netočim, vacsinou do 4500, akurat vela nebrzdim, vyuzivam brzdny ucinok motora. Rychlejsie prejazdy zakrutami znamenaju menej brzd pred zakrutou a nasledne menej potrebneho plynu za zakrutou, takze oznacit nizku spotrebu za dedkovsku jazdu je povrchne.