asi po 2700 km v rumunsku v pohode az domou dnes som gs umyl a zacal my blbnut motor za studena isiel v pohode a ked sa zohrial prestava ist lavy valec a strasny buchot z lavej strany dal som druhe sviecky nepomohlo este ju skusim nechat oschnut a zajtra sa na to pozrem hall mam novy ma asi 8000 km mate niekto taketo skusenosti?????????????
je to mozne aby to vydavalo take strasne zvuky ked prestane ist valec
ako ked je vola na rozvodoch alebo piestne puzdro ???
a este jedna otazka ked pri nastartovanom motore otvorim vrchnak oleja tak to tlaci ako kompresor je to normalne?
Upravil kabel25 dne 17.08.2014 19:11
Na 90% to hall nebude!! S vadným hallem prostě nejede. Může to být vytaženým bovdenem plynu z dutýho šroubu u klapky. To pak dělá motor pěknej bordel :-) Při důkladným mytí se to může stát. A nebo se při mytí dostala voda kam neměla.
Ano to je pravda. Třeba to po startu se "sytičem" bylo v pohodě. Po zavření sytiče už byly lanka rozhozený a dělá to neplechu. Možností je víc. Přecejen už jsou to starý vrány, tak je někdy třeba podívat se jim víc pod sukni :-)
V jakým stavu jsou kabely ke svíčkám a fajfky?
Jak vypadají konektory celkově?
Kam až se dostala voda? Svazky kabelů?
Je to každopádně těžký radit takhle na dálku...
Zloun napsal:
Bowdenem to nebude. Mel jsem vyskocenej bowden a musel jsem porad drzet plyn, aby to nezdechlo. Start taky jen pod plynem, na sytici nezalezelo.
Tvoje lanka a klapky sem netahej
Předpokládáme, že mechanicky je vše OK
Zloun napsal:
Bowdenem to nebude. Mel jsem vyskocenej bowden a musel jsem porad drzet plyn, aby to nezdechlo. Start taky jen pod plynem, na sytici nezalezelo.
Tvoje lanka a klapky sem netahej
Předpokládáme, že mechanicky je vše OK
woe, tento problem jsem mel cca 4 roky zpatky, tzn v dobe, kdy klapka byla jeste ok
TAkze ano wapkov som to umyval lebo po rumunsku som mal blato az na riadiacej jednotke bowden som nepozeral a hallow snimac mam novy meneny minuli rok asi 8000 km nechal som to vyschnut a idem to skusit co a ako
a este ma napadlo ked som sa vracal domou asi 15km od domu som mal moto na trave a zapichol sa mi stojan a gs padlo na zem ale hned som ho zdvihol nemoze to mat na to vpliv ale domou som prisiel len sa mi zdalo ze motor vydava neaky duty zvuk pri akceleracii
NEUMYVAJTE SI MOTORKY S WAPKOU !! a ked tak iba časti totálne mimo elektriky a ložísk !!
kamo to bude wapka... natlacila ti pod tlakom niekam vodu a teraz ti ta voda robi zle. Kazdy na to asi musi prist sam ze wapkou sa umyvaju traktory a leda tak este crossky a nie GSká. Keď budeš mať štastie tak ti to po týždni dvoch samé prestane. Keď štastie mať nebudeš tak si možno nakúpiš nejaký nový diel do elektroinštalácie motocykla.
heslo dňa lepšie blato na riadacej jednotke ako voda v nej live fast, die young be wild, have fun
vo vsetkom mas pravdu ale ja som dnes prisiel na pravy dovod skusil som odmerat tlaky vo valcoch pravy asi 8 atm lavy 0,nic tak som dal dole vyko a vo viku podlozka z drziaku vacky a matka nikde .matka bude v motore skusil som dat druhu matku a po jemnom dotiahnuti tlaky naskocili LENZE stift na ktorom je matka ma vo valci strhnuty zavit takze teraz potrebujem radu ako opravit zavit a ako vytiahnut matku za rady vopred dakujem
Upravil kabel25 dne 18.08.2014 20:39
predpokladam ze budem musiet dat dole hlavu aj valec takze budem potrebovat tesnenie pod hlavu kto mi poradi kde ho kupit a na co si mam davat pozor pri rozoberani rozvodov pripadne demotaze valca dakujem