Zdravim a zadam o radu.Dnes jsem se rano chystal k TomoviR1 do Blatnice na servis.Vyvezu moto,ze ji nastartuju..toci.toci a nic!Nejdriv jsem myslel,ze baterka,ale ta je o.k.,pojistky o.k.,ews o.k.,rele o.k.Chybove hlaseni bez zavad.Jedine a asi zasadni je,ze po otoceni klicku,neslysim pracovat cerpadlo,takze chybu vidim nekde v elektrice.Vtydnu jsem jezdil,normalne dojel do garaze,ale pred tim jsem ji protahnul wapkou???Netusi nekdo,po cem jit??
To kyselo je moc kyseli a ten bramborák je moc bramborovej...
Ponistky na 12? Opravdu? Pomud toci a nechytne tak nejpravdepododneji odesel regulator palivoveho cerpadla.. naloz to na vlek a dovez mu to a on ti to vyleci
P.s mas tam benzin?
Upravil servisak dne 28.09.2014 19:08
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Ponistky na 12? Opravdu? Pomud toci a nechytne tak nejpravdepododneji odesel regulator palivoveho cerpadla.. naloz to na vlek a dovez mu to a on ti to vyleci
P.s mas tam benzin?
nejsem zadnej mechanik,proste jsem se snazil zkontrolovat,co jsem videl.Pokud se mi to nepodari vyresit u nas v KV,tak to tak dopadne.
Upravil GS KV dne 28.09.2014 19:15
[quote]servisak napsal:
Ja sazim regulator nebo cerpadlo. Pokud benzin v nadrzi je[/quJo benzin tam je...diagnostika to ukaze?
servisak napsal:
P.s mas tam benzin?
nejsem zadnej mechanik,proste jsem se snazil zkontrolovat,co jsem videl.Pokud se mi to nepodari vyresit u nas v KV,tak to tak dopadne.
1200gs nemam,ale vsichni rikaj ze pojistky nema.Asi jsi videl neco jineho.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
servisak napsal:
P.s mas tam benzin?
1200gs nemam,ale vsichni rikaj ze pojistky nema.Asi jsi videl neco jineho.
mam tam par dodelavanych veci xenon,navigaci,nabijecku....pod sedackou mam dve pojistky,nevim presne k cemu patri.
Upravil GS KV dne 28.09.2014 19:24