Ahoj vsem, muzu poprosit o radu ci nakej dobret typ na koupi novejch pneu.
Jezdime 70% silnici a 30% kde vsude to jen jde.
Rozhoduji se mezi METZELER 64S SAHARA 3, nebo PIRELLI SCORPION MT 90A/T
Budu rad za kazdou skusenost, typ, a radu.
marthi přiložený následující obrázek:
Tak pokud chceš podobný dezén jako Sahara můžeš klidně vyzkoušet Haidenou K60 Scout nebo Karoo 3 a nebo Mitas E-07Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
tak to karoo3 by ma zaujimal najazd, odhadujem to iste ako Mitas E10 4-5000km. Po jednom vyjazde rumunsko, ukrajina na super tenere 1200 karoo3 islo pekne o polku dezenu dole za 3000km.
V klude by som dal E10, funkcna pneu na vode. Inak je to cestny stupel nic extra, ale da sa. Za sezonu derem tri zadne a jednu prednu. E07 mokro uz radsej nie
Momentalne mam v zadu mitas C02 a som si istejsi ako na E07 na mokrom
Haidenou K60 Scout asi ju vyskusam hadam da viac km ako E10
copo@centrum.sk
Chtěl jsem objednat DUNLOP Trailmax Mission v rozměru 170/60/R17, ale všude narážím v označení pneu "B" místo "R". Může mi to někdo vysvětlit? Můžu je na géeso nesadit?
B nebude úplně diagnonální pneu, ale nejsem expert.
No taky teď nazouvám B, ale v TP mám prostě napsáno R. Na základě konkrétně čeho je tedy mohu legálně provozovat?
Pokud jde o typ kostry, lze pneumatiky rozdělit do následujících kategorií:
Diagonální pneumatiky – s nejdelší tradicí a nejrozšířenější na trhu. Kostra diagonální pneumatiky se skládá ze dvou nebo více vrstev textilního kordu (umělé hedvábí, nylon, polyester), které se v určitých úhlech kříží. Diagonální pneumatiky jsou správnou volbou pro menší motocykly s nižší objemem, skútry a starší motocykly, jejichž šasi je přizpůsobeno diagonálním pneumatikám.
Diagonální pneumatiky s pásy jsou ve skutečnosti diagonální pneumatiky se zesíleným diagonálním pásem pod povrchem běhounu. Tyto pneumatiky jsou označeny písmenem B (pneumatiky s diagonálním pásem), např. 130/90B15. Tyto pneumatiky jsou ideální pro motocykly s vyšší kubaturou, jejichž šasi není přizpůsobeno radiálním pneumatikám a vyžaduje silnější pneumatiky.
Radiální pneumatiky – mají kostru s vrstvou kordu umístěnou v úhlu 90° ve směru jízdy. Ke stabilizaci povrchu běhounu pneumatiky jsou přes kostru umístěny výztužné pásy kordu. Radiální pneumatiky jsou správnou volbou pro motocykly s vyšším objemem, protože musí přenášet na silnici značné síly, které se vyvíjejí při akceleraci, brzdění a zatáčení.