Ahoj mám tu takovou perličku, kterou jsem ovšem ještě nedořešil..
Jde o výměnu předních kotoučů na R1200GS ADV 5/2007, přesto že jsem objednal origo Bremba (viz obrázek) - nesedí tam - jsou moc "široké", takže do té motorky asi někdo (předchozí majitel, nebo dovozce z UK) vrtal.
Dnes jsem zjistil že ty kotouče co jsem z toho sundal jsou asi z 1150 GS (viz. obrázek), mají na sobě totiž pod šroubem záhlubeň - a Servisák mi potvrdil že takovou záhlubeň žádná 1200 GS nemá!
Říkám si OK, objednám kotouče na 1150 a je klid - jenže v katalogu Brembo mají kotouč č. 68B407D7 u obou motorek..
Řešili jste to někdo?
Over than 250k km on BMW GS bikes
zrovna vcera jsem se o tom bavil s Tondou a rikal mi, ze 1150 a prvni 12tky meli stejne roztece a tudiz asi i stejne kotouce (moje domenka).
Ja ted kupoval TRW na 1150 a potrebuju jeste ty nyty pod to. A TRW pise, ze origo BMW maji snad 5mm a TRW 4.5mm. Jsou tam nejake nepatrne rozdily...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
vojta napsal:
zrovna vcera jsem se o tom bavil s Tondou a rikal mi, ze 1150 a prvni 12tky meli stejne roztece a tudiz asi i stejne kotouce (moje domenka).
Ja ted kupoval TRW na 1150 a potrebuju jeste ty nyty pod to. A TRW pise, ze origo BMW maji snad 5mm a TRW 4.5mm. Jsou tam nejake nepatrne rozdily...
To jsi mě nějak nepochopil. Rozteče jsou stejné pořád. Rozdíl je v tom, že orig. kotouče mají u 1150 tloušťku 5mm a u 1200 4,5mm. Druhovýroba Brembo, TRW.... má myslím u obou modelů 5mm.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Takže vyřešeno, dokonce i ta montážní sada co k tomu dávají je na dvě věci! Řešení je tam dát uložení kotoučů tak jak je na R1200 GS r.v. 2005/06 viz foto
Upravil lako dne 24.05.2015 21:04
Over than 250k km on BMW GS bikes
Schválně jsem koukal na stránky jednoho našeho dodavatele a ten uvádí že na 1150 a 1200 GS do roku 09, jsou kotouče stejné a síla 4,6 mm, výrobce Ferodo. Na mé 1200 RT je 5mm, také od Ferodo a jak jinak, je také dražší.
Mají v tom nějaký bordel.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
My sme vyjazdeny kotuč z 1150-ky zrovnali na magnetickej bruske a použili ho na 12-ku a bolo to super, do 1150 sme kúpili nové TRW a bolo to v suchu.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.